Ja is leuk als jullie ook mee doen met springen Linda en Esther. Ik geloof dat Jessica het dit keer in tweeën wilde doen vanwege het aantal deelnemers, dus een vroege editie en een wat latere.
Stormpie is een gekke poonie soms.........
Fijn dat Veertje weer ijzertjes heeft, dan kunnen we van het weekend weer naar buiten maar ik denk dat dit zondag wordt want zaterdagochtend heb ik weer even een lesje nu de stal weer vrijgegeven is.
Is goed hoor Kaar, maar moet je ook even met Jes afsrpeken. Misschien zou Bianc met Veer en Jes naar buitengaan zondag en als zij niet kan ga ik zelf. Moeten we maar even kijken of Jes ook eind vd middag kan.
Kaar, als er weer gesprongen word kom ik kijken! als ik kan
Morgen schijnt het heeeerlijk weer te worden. mijn vriend komt even langs op stal. Naar blando kijken en gewoon gezellig
Esther28
Geplaatst: 14-03-12 22:52
Zo Salinera is weer gereden door Bianc vanavond...Hihi ze ging wat nieuws met dr doen en dan wordt Sali nogal driftig hahahaha, maar dan kan ze wel sjouwen
spettertjuh
Geplaatst: 15-03-12 08:32
Goedemorgen
Leuk dat Vera het zo goed doet Esther. Moeten maar even kijken hoe laat en wie er mee gaan zondagmiddag.
Xeen, springen is op zondagochtend meestal rond 11:00 uur............. maar laat het wel weten aan je. Veel plezier vandaag.
Oja Xeen, Blando hoeft geen deken meer op. Als hij nog wat nattig is dan beetje droog wrijven met stro of even zweetdekentje op. Het mooie weer komt eraan en hij heeft nog aardig wat haar en iedere dag dekentje op en dekentje af vind ik zo vervelend............. de stal is warm genoeg nu...........
Laatst bijgewerkt door spettertjuh op 15-03-12 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Esther28
Geplaatst: 15-03-12 08:48
T wordt zondag slecht weer
spettertjuh
Geplaatst: 15-03-12 08:49
Esther28 schreef:
T wordt zondag slecht weer
Dat valt wel mee, kans op een bui.............
Esther28
Geplaatst: 15-03-12 08:50
Gelukkig, ik zag ons ritje alweer in het water vallen Zullen we eind vd middag gewoon aanhouden?
Laten we gewoon eind van de middag aanhouden en dan rijden we gewoon tussen de buien door. Kijken wel of we een rondje schelpenpaden doen of rondje Schiedam.
Kans op hier en daar een bui dat wil nog niet zeggen dat het hier ook regent, is wel meer gebeurd dat het bij ons droog blijft en ergens anders regent. Of andersom natuurlijk maar daar gaan we niet vanuit..........
Hij is wel nu heel vies, want vanochtend heb ik hem al even buiten gezet... en toen ging hij uitgebreid rollen... hihi.. Xeen, vraagje!! zou jij misschien Chef zijn deken in de middag af willen doen, wanneer je op stal bent?
Hm er is een beetje gedoe op mijn werk Ik werk op maandag, vrijdag en zaterdag. Maar we hebben een zwangere collega. En dat is wat gedoe. Dus of ik volgende week nou 5 dagen wil werken en op woensdag ook nog is trainen. 6 dagen bezig zijn
Ja ik heb de schelpenpaden ook wel gezien en op dit rondje kun je heerlijke lange stukken draven en heel heel misschien een klein galopje. Gisteren durfde ik niet zo goed, Blando vond het allemaal wel heel spannend en ook een groen autootje van de gemeente was heul eng hoor..........
Esther28
Geplaatst: 15-03-12 11:07
We zien wel, ik ben niet zo van de wilde ritten he Kaar....
Ik vond het geniaal toen ik met Kirien en Yes naar buiten ging... Dat we in galop zaten. En dat kirien besloot om promt stil te gaan staan omdat hij moest POEPEN