Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zette een galop in en madame dacht, zo das leuk! Toen ging ze heeeeeeeeeeel hard en ik kon trekken en hangen wat ik wilde maar had niks in mijn handjes
Toen heb ik der in een hardloper gezet (ze twijfelde op dat moment) en een flinke draai om der oren gegeven. Ze was goed uit te zitten dus het viel allemaal wel mee. Vond het stiekem wel even leuk om weer even een stout paardje te hebben. Soms mis ik dat wel eens. En vandaag was ze super lief in de bak
deed ze onwijs goed der best! Dressuurdravertje 
lekker rennen... haha de donder
AnitaJoeri schreef:Nou heerlijk tussen de buien door in de bak gereden.
Eerst op Joepi en toen op Aiko.
Gaat Ruubje bij Aiko in de lucht schieten om een roofvogel te verjagen bij zijn duiven, nou Aiko kan ook rennen hoor hihi.
We gaan er politie paarden van maken denk ik, moeten overal maar aan wennen, zou alleen wel leuk zijn als Ruubje eerst even zegt dat die gaat schieten in de lucht, pffffffffffffff
Soof en Aman, jullie kunnen Kaar ook nog ophalen, Blan is ook wel eens stout, past er goed bij haha.
Jetta schreef:Ja het is hier waterkoud! Heb in de zorgtuin gewerkt en ben ook even bij een cliënt langs gegaan, dus ik heb mijn uurtjes weer gedraaid. Nu naar huis en dan naar Storm.
Haha, stoute Ruubje, ik kan uit ervaring spreken: Aiko kan heeeeel hard!