.Naja ik vind alles best, maar niet een hele gekke
Gewoon een snelle, die met 4benen aan de grond blijft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lynniiie schreef:ik ken het alleen als huren inderdaad.. Ben zelf altijd naar reelaer geweest. Maar om een paard te huren is fjordenpaard wel dichterbij en er zijn super leuke pony's.
Achteraf had ik daar ook best op ponykamp gewild, maja toen ik daar achterkwam was ik ook al te oud om daar op ponykamp te gaan..
Leuk dat ik mee mag kletsen, probeer zoveel mogelijk bij te lezen
Evelijn schreef:Ja je gaat in je eentje naar buiten met groep van max. 20. Volgens mij hebben de leidingen op het Reelaer het een stuk relaxter dan de leiding bij FP... en niet alleen wegens het rijden.
L_bonsai_L schreef:ik denk niet dat je veel kans maakt van buitenaf
want er zijn al heeeel veel mensen die wel op kamp zijn geweest die leiding willen worden..

Maren11 schreef:hoe is kiki als leiding? ik vind linda de v. wel heel aardig. hoefde je niet echt van te slapen. kon je gewoon door fluisteren. ik heb ook wel gewoon een keer bij iemand in bed gelegen,, hahaniet tegen linda zeggen he?
miejmoon schreef:Marlous en ik zijn nog is midden in de nacht ineens klaar wakker geweest. Weet je nog Marlous?
mariekeoo schreef:

haha.. vind fjorden verder heel lief, maar wil liever niet op een fjord
Maar die gaat volgens mij niet echt mee met verhuur.. 

toen gewisseld naar tommie net voor de JT top beestje is dat 
hahaha al moet ik zeggen dat ik vond dat ie bij mij best hard ging toen
hijs juist echt scheetig
mariekeoo schreef:hahaha dta geloof ik best maar britt je mag als een van de laatste kiezen:P