Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:ATE schreef:nee is voor me moeder die gaat op koningsdiep wonen
zelf krijg ik zaterdag kijkers
Spannend Ate, ik hoop voor je dat het wat wordt.
En heb je zelf dan al een ander huis ?? Want ik begreep dat je niet zomaar
ergens in een huurhuis in de buurt kan komen. Dat daar een heel systeem
van inschrijving achter zit (wij zijn ook bezig voor mijn moeder)

winnitou schreef:Rowan kreeg vandaag een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje van zijn vriendje in westzaan. Is op een vrijdag vanaf half twee. Rowan komt om half vier uit school. sta in dubio wat ik zal doen (hij gaat naar het feestje) of ik het gewoon zeg of dat ik hem gewoon thuis hou. Vind het belangrijk dat ie zijn vriendjes uit westzaan nl ook blijft zien. Hij is daar ook soms in de weekenden en wordt nu steeds groter om zelf af te gaan spreken (denk maar niet dat paps dat voor het doet). Is een investering in de toekomst.
Nadeel is dat de juf die hij op vrijdag er is, nu net voor deze klas komt te staan. Rowan is nl altijd op school, nog geen dag ziek geweest en schoolresultaten zijn goed, dus een vrijdagmiddag niet op school (2 uurtjes weft wel op bij een vriendeninvestering voor de toekomst). Heb het besluit al genomen denk ik, ik leg het wel aan juf uit.
.
. xan schreef:winnitou schreef:Rowan kreeg vandaag een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje van zijn vriendje in westzaan. Is op een vrijdag vanaf half twee. Rowan komt om half vier uit school. sta in dubio wat ik zal doen (hij gaat naar het feestje) of ik het gewoon zeg of dat ik hem gewoon thuis hou. Vind het belangrijk dat ie zijn vriendjes uit westzaan nl ook blijft zien. Hij is daar ook soms in de weekenden en wordt nu steeds groter om zelf af te gaan spreken (denk maar niet dat paps dat voor het doet). Is een investering in de toekomst.
Nadeel is dat de juf die hij op vrijdag er is, nu net voor deze klas komt te staan. Rowan is nl altijd op school, nog geen dag ziek geweest en schoolresultaten zijn goed, dus een vrijdagmiddag niet op school (2 uurtjes weft wel op bij een vriendeninvestering voor de toekomst). Heb het besluit al genomen denk ik, ik leg het wel aan juf uit.
Gewoon een keertje doen. En niets zeggen op school.
.