Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(engels literatuur dus vooral beetje samenvattingen die we van films hebben moeten maken doorlezen/leren, saai!!!!) 

veel plezier! Musetta schreef:Ik zie veel paardkenmerken ipv pony. Misschien een kleine warmbloed? Of bv een KWPN gekruist met een Welsh K of een Belgische/Duitse,... Rijpony?

Moesten we veel SO's maken, hoefde we dat dit jaar niet meer te doen! 

Citaat:Vandaag was wel leuk op de manege
er moest een les afgebeld worden, omdat het te hard waaide, en de pony's allemaal aan de kletter gegaan waren gister.
Dus voor de veiligheid maar even 2/3 ponylessen niet door laten gaan.
De shetten, 3 pony's en de paarden hebben wel gewoon gelopen.
Maar wie mocht leuk alle mensen opbellen om te vertellen dat de les niet door ging... me
"Hallo, met Sanne van Stal Eikelboom"
Maar, toen mocht ik aan het eind van de dag wel rijden, omdat de pony's wel moesten lopen.
Dus eerst Satino gepakt, en hij was superbraaf!
echt keilief. En hij was ook vet rustig met de galop, normaal gaat hij beetje hard daar,
nu was hij heerlijk rustig, dan zit hij tenminste ook lekker
Daarna op Duck gereden, en die was ook al lekker rustig, terwijl die normaal vrij gevoelig is voor "enge" geluiden.
Af en toe beetje kijken, maar verder wel prima te rijden. Ze zit alleen echt voor geen meter in galop
na de galop was ze heel soepel en echt heerlijk halsstrekken, neusje over de grond,
heel licht in mijn hand, zooo fijn![]()
Zo jammer dat er geen kleine kindjes zijn die d'r zo kunnen rijden, want ze is zo'n fijne pony.
Ik ben helaas net iets te groot, helaas... dus mag ik er in de les niet op van Anne
Citaat:net op Satino gereden
het waaide superhard en hij was af en toe wel even afgeleid
maar verder was hij eigenlijk wel lief!
Rechtergalop begon een beetje vrolijk, maar daarna was die wel fijn rustig
We gingen schouderbinnenwaards op de AClijn oefenen, en het ging wel beter dan de vorige keer
Hij vind het wel lastig, vooral linksom. Ik vind het zelf ook wel lastig af en toe hoor..
Ik ging samen met een vriendin alle waterbakken in de weides even vullen, stond tot mijn knieën in de modder en mijn haar ging alle kanten op. Na de les gingen we de shetten hooi geven in de wei, dus nu is er allemaal hooi in mijn haar gewaaid.
En de shetten staan aan de overkant van de weg, en wij liepen daar met die overvolle kruiwagen met hooi. Ik hield alles goed vast want het waaide bijna weg, kwam er een jongen lang fietsen, moest die vet hard lachen
] )