Hey ik ben ook wieder in Holland . Wat leuk om te lezen dat je lekker gereden hebt Milou! Goed voor je zelfvertrouwen he en die Adje zomaar voorop goed gedaan hoor!
Ik heb half alles bijgelezen, Sas en Es ook klaar voor de feestdagen? Ik nog effe 2 daagjes in Nederland en dan weer naar Engeland, en nu blij om Jock weer te zien
Heb heerlijk gereden, ondanks een flink stuiterende Bob voorop (vooral het eerste gedeelte van de rit. Maar ragna liep er onverstoorbaar achter) en een af en toe stuiterende Arko, had ik Adje gewoon waar ik hem wilde hebben! En heerlijk voorop op het strand ja ! Geeft zeker vertrouwen en vond het erg fijn dat ik op hem ingedeeld was! Ook het draaien ging goed.....daarvan vroeg ik me af hoe dat zou gaan, maar ging echt geweldig! Was wel leuk trouwens, de indeling was nog niet bekend gemaakt, maar we gingen zadelen....dus kijken bij welke paarden zadels lagen en die poetsen en zadelen. Natuurlijk meteen naar Adje gegaan, haha! Erg hè? Maar had als afsluiter voor hem wat winterpeen mee! Stond ie heerlijk van te smullen, die schat!
Nu even genieten van Jock en dan gauw al weer naar Engeland! Lekker hoor!
Saskia89
Geplaatst: 24-12-12 00:12
Dat is niet erg hoor, deed ik ook altijd
Ragna is ook super rustig geworden hè? Die was helemaal in het begin nog best pittig buiten...
Ze is nog wel heel voorwaarts hoor! Zit met de neus in haar voorganger. De meeste ruiters pakken haar dan kort en dan gaat ze alleen maar harder! Ze schrok 1 moment, toen wij op het strand aan het draven waren, stond er een paardje in zee en een paardje naast zee (beide met ruiters natuurlijk!). De afstand was groot en Aad draafde door. Gaat het paard in zee, mogelijk door ons, ineens galopperen, waarna ragna naast Bob liep en ik Arko zo ong. in mijn rug had! Adje reageerde nauwelijks. Hij reageerde wel op Arko toen deze ging stuiteren nadat vamos wat haast had om thuis te komen bij laatste draf/galop in het bos, maar hij was snel uitgestuiterd....Arko iets minder snel! Gaf ook een heel hoog kort hinnikje vlak voordat ie door ons heen wilde denderen!
Adje doet wel graag mee! Dat zag je bij het losrijden voor het proefje. Achter een Gijs of Ronnie was er niets aan de hand, maar achter Tiësto en Zaron was het hokje eng, want die twee vonden het ook eng!
antoinetje
Geplaatst: 24-12-12 11:24
Hehe ben er weer . Ja hoor leuk reisje gehad, Leipzig is een gezellige stad zo met kerstmarkten. Ik vond Berlijn wat tegenvallen maar we zijn er eigenlijk te kort geweest om een goed oordeel te vellen. Met de kou viel het mee het was 'maar' -4 ....
Klinkt als een aardige leuke rit Milou! En als iedereen dan ook nog blijft zitten is het helemaal top
Zo even naar mijn zusje toe die heeft 3 kittens de oudste 5 mnd geloof ik, arme Jock!
Welkom terug antoinette, wel leuk gehad in leipzig zo te lezen? En nu door naar engeland? Mocht die arme Jock niet eens mee? Kittens zijn wel heel erg leuk. En Milou: fijn dat je zo lekker gereden hebt op je grote kleine vriend.
Ik heb weer dagje gewerkt, weer verzameling kerstkaarten bezorgd en alvast begonnen voor donderdag met sorteren. En nu lekker 2 dagen vrij, dat is langer dan het weekend Jullie nog plannen met kerst? Ik ga 1e kerstdag naar familie en 2e kerstdag lekker thuis. Allemaal hele fijne kerstdagen!
Ik ben al thuis, was erg verlaten vandaag op kantoor en om kwart voor 5 stopte onze afdeling ook maar ... Morgen even naar familie en verder niet echt plannen eigenlijk.
Danseresje
Geplaatst: 24-12-12 20:50
Zo, heb net 2 uurtjes geslapen en ga nu maar eens mijn bed uit om voor te bereiden op de nachtdienst!
Edit! Ik was helemaal vergeten de rest te lezen . Ja Jock mag mee naar Engeland, Gijs moet voor 2 dagen in London zijn dus Jock mag piessies in Hyde Park gaan doen . Ook nog 2 dagen naar The Midlands om vrienden te bezoeken dus ik heb vandaag een lading oude kaas en stroopwafels langs te brengen
Werkze Milou! Ik kom net bij The Hobbit vandaan, aanrader!