Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annemieke_88 schreef:Joyce!!!! Wat gaaf zeg! Waar is het? echt benieuwd! ik heb donderdag een afspraak met de hypotheekadviseur! Ben ook aan het kijken. Heb een leuk huis gezien in den haag.
sambagirl schreef:annemieke_88 schreef:Joyce!!!! Wat gaaf zeg! Waar is het? echt benieuwd! ik heb donderdag een afspraak met de hypotheekadviseur! Ben ook aan het kijken. Heb een leuk huis gezien in den haag.
Krijg je ook de kriebels... ik welke wijk ben je aan het kijken in DH?
Ik vond het heerlijk mijn eigen huisje, toen ik op school zat had ik het best bij mijn ouders, maar toen ik eenmaal ging werken had ik wel sterk de behoefte aan een eigen huis (nooit ruzie gehad met mijn ouders of zo)
annemieke_88 schreef:sambagirl schreef:
Krijg je ook de kriebels... ik welke wijk ben je aan het kijken in DH?
Ik vond het heerlijk mijn eigen huisje, toen ik op school zat had ik het best bij mijn ouders, maar toen ik eenmaal ging werken had ik wel sterk de behoefte aan een eigen huis (nooit ruzie gehad met mijn ouders of zo)
Ik heb het thuis ook prima maar inderdaad wat je zegt. Ik heb zo'n ander ritme met mijn werk das soms niet echt fijn als je dan thuis komt.
Ben nu aan het kijken in de componistenbuurt, waldeck. Zijn wel wat leuke flatjes.