Doordat ik dus niet de stad in moest, had ik tijd (maar geen zin

) om bij de District-wedstrijd van Wesley te kijken. Heb eigenlijk meer van het zonnetje zitten genieten, want ik snap er "de ballen van".

Wesley had de partij dan wel verloren, maar dat maakt niet uit. Het gaat om de ervaring en er komen nog 6 wedstrijden de komende weken.

Wat ik wel erg banketstaaf vond, was dat hij tegen een sterkere speler was ingedeeld (mag officieel niet, maar bij gebrek aan een gelijke speler moest het wel) en dat deze zijn eigen regels ging bepalen. Dennis was erbij gaan zitten om te kijken of het allemaal eerlijk verliep, maar dat jochie zei steeds dat de bal uit was, terwijl hij gewoon echt in was. Dat is en blijft met tennis een discussiepunt, maar op de lijn schijnt in te zijn en volgens dat jochie dus uit... Nou ja, Wesley had evengoed niet van hem gewonnen, dus die 6 keer "lijn" was verwerpelijk... Het gaat mij - ook al weet ik echt niet hoe het allemaal werkt - om het principe, dat men eerlijk moet blijven.

En wat duurde het láng..... het begon om half 3 en pas rond 5 uur was het afgelopen, bleh (sorry zon, het lag niet aan jou

)!

Deed-ie nou een paardrijwedstrijd....