What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:03

xan schreef:
De buitenbak wordt inderdaad erg chique met die donkere verf.
En nu maar hopen dat het netjes blijft.

Ik heb vanmiddag in het laatste lesje meegereden.
Niet te veel doorzitten en dan gaat het allemaal wel :roll:
Wat een rotblessure is zo'n gekneusd stuitje.
Wellicht kennen jullie het ook wel, schijnt toch wel vaker voor te komen als
je van je knol af stort :=

Hihihi af stort ;) moest ff grinniken van je woord keuze,sorry hoor ;)
Gekneusd stuitje heb ik nooit gehad wel 2 keer gebroken arm van een val van een paard en bewusteloos er naast gelegen maar het lijkt me erg pijnlijk.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:05

winnitou schreef:
moet nu alleen het laatste restje van de afwas afmaken en dan de wasopruimen en brood voor morgenklaarmaken en dan ben ik er voor vandaag helemaal klaar mee.
maar mag nu even zitten met een bakkie

Geniet maar ff lekker van je bakkie Winnitou ik heb ook de hele middag op het KFC veld gezeten.was op het laatst beetje gaar hoor met een hoofdpijn erbij.pff

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:06

Nou, bewusteloos ernaast is ook niet niks. Brrrr
(en gebroken armen ook niet, ik heb gewoon een blessure van niets ;) )

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:10

xan schreef:

Nou, eigenlijk geen ervaring mee.... :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:10

xan schreef:

Nee,je hebt zomaar iets,maar je kuit gaat beter weer?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:19

Doordat ik dus niet de stad in moest, had ik tijd (maar geen zin :o ) om bij de District-wedstrijd van Wesley te kijken. Heb eigenlijk meer van het zonnetje zitten genieten, want ik snap er "de ballen van". }:0 Wesley had de partij dan wel verloren, maar dat maakt niet uit. Het gaat om de ervaring en er komen nog 6 wedstrijden de komende weken. ;) Wat ik wel erg banketstaaf vond, was dat hij tegen een sterkere speler was ingedeeld (mag officieel niet, maar bij gebrek aan een gelijke speler moest het wel) en dat deze zijn eigen regels ging bepalen. Dennis was erbij gaan zitten om te kijken of het allemaal eerlijk verliep, maar dat jochie zei steeds dat de bal uit was, terwijl hij gewoon echt in was. Dat is en blijft met tennis een discussiepunt, maar op de lijn schijnt in te zijn en volgens dat jochie dus uit... Nou ja, Wesley had evengoed niet van hem gewonnen, dus die 6 keer "lijn" was verwerpelijk... Het gaat mij - ook al weet ik echt niet hoe het allemaal werkt - om het principe, dat men eerlijk moet blijven. 8-) En wat duurde het láng..... het begon om half 3 en pas rond 5 uur was het afgelopen, bleh (sorry zon, het lag niet aan jou ;) )! :roll: Deed-ie nou een paardrijwedstrijd.... :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:20

Nicole1995 schreef:
xan schreef:

Nee,je hebt zomaar iets,maar je kuit gaat beter weer?

Ja, dat gaat stukken beter.
Ik heb van Inge een elastische band geleend, en dat geeft wel lekker steun.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:20

@ Xan: en met een gekneusd stuitje op een bontje rijden is al helemaal not-done :n ! Echt zwaar kl*te die plek! Gelukkig gaat het bij mij steeds beter, maar je kunt er wel heeeeeel lang last van houden 8)7 !

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:22

Shenavallie schreef:
xan schreef:

Nou, eigenlijk geen ervaring mee.... :+

hihi, hoe is het met jou achterwerk ???
Heb je vast geen last van op de bok :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:24

Shenavallie schreef:
@ Xan: en met een gekneusd stuitje op een bontje rijden is al helemaal not-done :n ! Echt zwaar kl*te die plek! Gelukkig gaat het bij mij steeds beter, maar je kunt er wel heeeeeel lang last van houden 8)7 !

Tja dat zeggen er wel meer (dat je er dus lang last van kan houden).
Ach ik heb net een groot verpakking Ibuprofen gekocht, dat wordt dus slikken en rijden !!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:26

Over een week of twee komt EppleJeck een paar zadels passen bij Maisie, want GreenDistance komt voorlopig niet in Noord-Holland. Wel balen, want ik heb heel veel goede berichten gehoord en gelezen over de Massimo-zadels. Deze schijnen ideaal voor ronde, schoftloze en korterug-paarden te zijn. Natuurlijk blijf ik sceptisch: eerst zien/voelen dan geloven, maar het moet een heel fijn zadel zijn. Hoe dan ook, in de tussen tijd komt EppleJeck om - ook al hebben ze er een hard hoofd in - een paar zadels te passen. En - nog bedankt voor de tip ATE - mét voorsingels! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:28

xan schreef:
Shenavallie schreef:

Ach ik heb net een groot verpakking Ibuprofen gekocht, dat wordt dus slikken en rijden !!! :D

Ik mocht geen Ibuprofen of Advil vanwege m'n medicijnen... moest het dus op de diehard-manier doen, ha ha! Maar na flink wat kiezen bijten gaat het behoorlijk veel beter!!!! En ja, op de bok heb je er minder last van (gelukkig)! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:28

Shenavallie schreef:
Yihaaaaaaaaaa, ik ben aangenomen *\o/* !!!!!!!!!! Morgen mag ik meteen beginnen!!!!!!!! *\o/*
Ik moest er om 11.00 uur zijn, maar was er een half uurtje eerder, zodat ik kon knolknuffelen :o en een beetje helpen. Om 11.00 uur zaten de eigenaar en ik om tafel in het Koetshuis en om kwart over 11 was het officiële gedeelte "achter de rug". Zat ik daar in m'n tenuutje, voorbereid op een dagje de stad in... :+ Hadden we net zo goed over de telefoon kunnen bespreken, ha ha! Maar daarna was het een informeel gesprek en hebben we nog een beetje gelachen! Er had nog iemand sollicitatie, maar die moest wel de stad in. Ik vroeg waarom ik dan niet moest en daarop kreeg ik als antwoord "Je weet toch hoe het werkt? Hoe vaak ben je hier nou al geweest?". "Ja, maar ik heb nog niet echt zelf gereden, alleen terug naar het koetshuis, niet de stad zelf". "Morgen kom je hier en ga je je eerste inwerkdag doen. Dat doe je elke week tot de maand april voorbij is en per 1 mei rij je alleen". "Oke...." :wow:

gefeliciflapstaart, hoeveel ga je werken, op welke dagen (dan weet ik wanneer ik naar Amsterdam moet).
Als ik geen werk meer heb wil ik met jou mee op stage, kom ik ook bij jullie solliciteren...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:31

@ Nicole: hier weer een TELESHOP-bericht*, maar ook nu weer waargebeurd! M'n ouders hebben een kat met een kale rug. Met een "gekke bek" zilverwater aangeraden en wat denk je.... het haar groeit als kool! En ze heeft ook geen jeuk meer en krabt zichzelf ook niet meer open! +:)+

* Het lijkt allemaal zo onwaarschijnlijk, dat het net zo'n Teleshop-reclame lijkt. Maar in dit geval werkt Zilverwater echt! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:33

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Yihaaaaaaaaaa, ik ben aangenomen *\o/* !!!!!!!!!! Morgen mag ik meteen beginnen!!!!!!!! *\o/*
Ik moest er om 11.00 uur zijn, maar was er een half uurtje eerder, zodat ik kon knolknuffelen :o en een beetje helpen. Om 11.00 uur zaten de eigenaar en ik om tafel in het Koetshuis en om kwart over 11 was het officiële gedeelte "achter de rug". Zat ik daar in m'n tenuutje, voorbereid op een dagje de stad in... :+ Hadden we net zo goed over de telefoon kunnen bespreken, ha ha! Maar daarna was het een informeel gesprek en hebben we nog een beetje gelachen! Er had nog iemand sollicitatie, maar die moest wel de stad in. Ik vroeg waarom ik dan niet moest en daarop kreeg ik als antwoord "Je weet toch hoe het werkt? Hoe vaak ben je hier nou al geweest?". "Ja, maar ik heb nog niet echt zelf gereden, alleen terug naar het koetshuis, niet de stad zelf". "Morgen kom je hier en ga je je eerste inwerkdag doen. Dat doe je elke week tot de maand april voorbij is en per 1 mei rij je alleen". "Oke...." :wow:

gefeliciflapstaart, hoeveel ga je werken, op welke dagen (dan weet ik wanneer ik naar Amsterdam moet).
Als ik geen werk meer heb wil ik met jou mee op stage, kom ik ook bij jullie solliciteren...

GAAF, moet je zéker doen :j !!!!! En anders wordt je in ieder geval lid van de Zaanse, kun je met Nappie aan de lessen deelnemen en wekelijks genieten! ;) Volgens mij vind jij het ook wel leuk, zo de hele dag met die beestjes op stap en mensen over het een en ander vertellen! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:35

Shenavallie schreef:
ATE schreef:
mijn vader moet onder de scan door helemaal van top tot teen
hij krijgt daar een oproep voor hopelijk komt daar iets uit al hoop je natuurlijk niet op gekke dingen zijn bloedplaatjes waren te laag
en dat ze dan eindelijk eens iets kunnen doen en hij heeft spierreuma zei de arts daar word hij ook hel moe van

Daar heeft die arts helemaal gelijk in! Als je iets onder de leden hebt, ongeacht wat, dan vreet dat energie! Ik hoop zo dat de scan meer duidelijkheid geeft! En inderdaad, je hoopt niet op gekke dingen, maar als er wel iets uitkomt, kun je er vaak wel wat aan doen om het te herstellen of leefbaar te maken! ;)

ja en van de spierreuma (fibromyalgie) kun je echt zo ontzettend moe zijn (spreek uit ervaring). Wat bij mij wel goed helpt is voedingsstoffen in de gaten houden, zo min mogelijk koolzuur, (geen chocola (maaar dat lukt niet vaak), geen melk (wel karnemelk), Rooibos thee drinken, matigen met koffie, geen sterk gekruid voedsel, geen stress (hoe doe je dat), en bovenal niet te veel hooi op je vork nemen want dat loopt uit op teleurstellingen en dat geeft stress en zo ga je lekker het cirkeltje rond.
Daarnaast spelet bij je vader nog zijn andere ziekte (moet even diep nadenken maar was het Kahler). Ook dit geeft behoorlijke vermoeidheidsklachten en dat versterkt elkaar ook allemaal.
Sterkte voor je vader en voor jullie....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:36

Nicole1995 schreef:
Maandag word Nicole voor de tweede keer gemasseerd,ben heel erg benieuwd wat Ellen van haar vind nu een paar weken na de eerste keer masseren.

denk dat ik er naast ga staan... een stevige rugmassage...
Maandag moet ik voor massage naar de fysio (he eindelijk hij weet nu waar mijn lijf behoefte aan heeft)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:37

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Maandag word Nicole voor de tweede keer gemasseerd,ben heel erg benieuwd wat Ellen van haar vind nu een paar weken na de eerste keer masseren.

Maandag moet ik voor massage naar de fysio (he eindelijk hij weet nu waar mijn lijf behoefte aan heeft)

Volgende week donderdag mag ik met mijn moeder mee naar zo'n voetreflex-iets, lijkt me heerlijk!!!!! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:38

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:
moet nu alleen het laatste restje van de afwas afmaken en dan de wasopruimen en brood voor morgenklaarmaken en dan ben ik er voor vandaag helemaal klaar mee.
maar mag nu even zitten met een bakkie

Geniet maar ff lekker van je bakkie Winnitou ik heb ook de hele middag op het KFC veld gezeten.was op het laatst beetje gaar hoor met een hoofdpijn erbij.pff

hoe is Lars gegaan met schoolvoetbal?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:39

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Volgende week donderdag mag ik met mijn moeder mee naar zo'n voetreflex-iets, lijkt me heerlijk!!!!! :D

gaat dat alleen bij je moeder gebeuren of ook bij jou, heerlijk is dat hoor, en er valt heel veel uit af te lezen door een deskundige hoe het met jou wel een wee staat. En daarna heel veel (water) drinken om de afvalstoffen af te voeren

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:41

Shenavallie schreef:
Doordat ik dus niet de stad in moest, had ik tijd (maar geen zin :o ) om bij de District-wedstrijd van Wesley te kijken. Heb eigenlijk meer van het zonnetje zitten genieten, want ik snap er "de ballen van". }:0 Wesley had de partij dan wel verloren, maar dat maakt niet uit. Het gaat om de ervaring en er komen nog 6 wedstrijden de komende weken. ;) Wat ik wel erg banketstaaf vond, was dat hij tegen een sterkere speler was ingedeeld (mag officieel niet, maar bij gebrek aan een gelijke speler moest het wel) en dat deze zijn eigen regels ging bepalen. Dennis was erbij gaan zitten om te kijken of het allemaal eerlijk verliep, maar dat jochie zei steeds dat de bal uit was, terwijl hij gewoon echt in was. Dat is en blijft met tennis een discussiepunt, maar op de lijn schijnt in te zijn en volgens dat jochie dus uit... Nou ja, Wesley had evengoed niet van hem gewonnen, dus die 6 keer "lijn" was verwerpelijk... Het gaat mij - ook al weet ik echt niet hoe het allemaal werkt - om het principe, dat men eerlijk moet blijven. 8-) En wat duurde het láng..... het begon om half 3 en pas rond 5 uur was het afgelopen, bleh (sorry zon, het lag niet aan jou ;) )! :roll: Deed-ie nou een paardrijwedstrijd.... :D

ook een leuke sport he. Volgende keer een scheidsrechter erbij regelen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:43

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

GAAF, moet je zéker doen :j !!!!! En anders wordt je in ieder geval lid van de Zaanse, kun je met Nappie aan de lessen deelnemen en wekelijks genieten! ;) Volgens mij vind jij het ook wel leuk, zo de hele dag met die beestjes op stap en mensen over het een en ander vertellen! ;)

lijkt me fantastisch!
Maar voordat ik bij de Zaanse wat kan gaan doen moet ik eerst meer tijd hebben (of te wel minder werken)_

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:45

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

ook een leuke sport he. Volgende keer een scheidsrechter erbij regelen

Die zat ook van het zonnetje te genieten.... }:0

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:45

Citaat:
lijkt me fantastisch!
Maar voordat ik bij de Zaanse wat kan gaan doen moet ik eerst meer tijd hebben (of te wel minder werken)

Ik zou voor de laatste optie gaan! :+ ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:46

Shenavallie schreef:
xan schreef:

Ik mocht geen Ibuprofen of Advil vanwege m'n medicijnen... moest het dus op de diehard-manier doen, ha ha! Maar na flink wat kiezen bijten gaat het behoorlijk veel beter!!!! En ja, op de bok heb je er minder last van (gelukkig)! ;)

en op de bok kun je altijd nog een extra kussen of een glycerine pad erop leggen