LIQUITA schreef:Als jullie me zoeken? Ik ben op m'n werk.
ik ook! whahahahahahahaha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:mntj schreef:
ha wat een feest. nog niet eerder gehad???? toch vanaf 30.
moet wel lukken hoor. laat gewoon horen hoe laat je er denkt te zijn.
kan tot 11;30 les geven dan ben ik nog op tijd terug.
als er geen andere lessen te boek staan he.
maar dat zien we dan wel.
Ik heb het voor het eerst vanaf 30 gehad,je staat met 5 min.weer buiten,leuk is anders maar wel voor een goed doel.
xan schreef:YEAH, mijn trailer is vandaag gebracht![]()
Nu nog wat spullen voor het vastzetten in de trailer kopen
en ik kan op weg.
Hebben jullie wellicht goede tips over wat voor vastzet banden/touwen ofzo
jullie gebruiken, en wat volgens jullie de handigste zijn ????
meelen schreef:Jeempie Anke, wat een toestand.
Heeft die man wat kunnen ontdekken bij de bovenbuurman?

winnitou schreef:Wat wil je allemaal vastzetten.
heb je al een hooinet, anders heb ik er een liggen voor je
LIQUITA schreef:Zo...lekker gewerkt hoor op de "nieuwe" afdeling. Wel heel erg zoeken naar alles, en nog steeds de weg kwijt. Het is 's avonds ook erg ongezellig, alles is wit en die TL verlichting maakt het er ook niet gezelliger op. Na ja...het is maar voor 3 kwart jaar, hihiihi.
winnitou schreef:meelen schreef:Jeempie Anke, wat een toestand.
Heeft die man wat kunnen ontdekken bij de bovenbuurman?
de grote hoeveelheid water kwam uit de stortbak van de bovenbuurman.
en de andere lekkage kwam waarschijnlijk vaneen van zijn afvoeren, die mijn bovenbuurman met plakband had gerepareerd. Hij is een half jaar niet in zijn woning geweest en is net sinds een week weer terug, vandaar dat de lekkage nu pas komt. Had al vrijsnel na het schilderen een plekje op plafond. Henk en ik nog denken dat er nog witkalk onder had gezeten (en niet alles verwijderd had tijdens het schoonmaken en afbikken.
Nu nog de verzekering bellen. Ben niet van plan nog een kwast er op te zetten.
LIQUITA schreef:Zo...lekker gewerkt hoor op de "nieuwe" afdeling. Wel heel erg zoeken naar alles, en nog steeds de weg kwijt. Het is 's avonds ook erg ongezellig, alles is wit en die TL verlichting maakt het er ook niet gezelliger op. Na ja...het is maar voor 3 kwart jaar, hihiihi.