Elja schreef:Wat een fotosjeniek paard heb je toch janey
Thanks
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Wat een fotosjeniek paard heb je toch janey
Elja schreef:Ik ben misselijk
en dat van je laarzen ook niet! Teveel spiertjes gekweekt!

!

Elja schreef:Ik wil ook springen
Ik hoop trouwens niet dat Kirsten me vergeet

Elja schreef:Maaaike op wie wil je rijden?

Elja schreef:Kweenie
Als Astor nou beter was..

Elja schreef:Ik had op de markt wafels gehaald :p
Straks maar in de oven doen ofzo!
Schepje ijs erbij
! Kirsten_S schreef:Ohhhhh!!! Dat is bij ons!! Mel!!
Supermarkten in Flevoland overvallen
Door KEMAL RIJKEN
ALMERE/LELYSTAD - In één dag tijd zijn maar liefst twee Flevolandse supermarkten overvallen. Het betreft een Albert Heijnfiliaal in Almere Stad en een Super de Boerzaak in Lelystad.
FOTO MORGUEFILE
De Albert Heijnwinkel aan het Botplein in Almere Stad kreeg gisteren rond half vier 's middags twee gemaskerde mannen op bezoek. Ze hadden een vuurwapen en een mes bij zich. Daarmee zetten ze het winkelpersoneel onder druk om geld te geven.
Tijdens de overval waren veel klanten in de zaak aanwezig. De twee maakten een onbekend geldbedrag buit en gingen er snel vandoor. Ze vluchtten via het Murenenpad de wijk in. Niet veel later begon de politie met een uitgebreide zoekactie. Die leverde niets op.
Rond half acht 's avonds was het in Lelystad opnieuw raak. In een filiaal van Super de Boer aan de Voorstraat kwamen drie gewapende mannen naar binnen. Ze eisten geld van de caissières en dwongen een klant om zijn portemonnee af te geven. Vervolgens renden ze met een nog onbekende buit de winkel uit. Ze vluchtten te voet de Waterwijk in. Niemand raakte gewond. De daders zijn nog voortvluchtig