Iriis_ schreef:Sabinee__ schreef:Stiekem vind ik deze Bonte KWPN leuker .
I looooveeee bont ( geen tinkers ; paints enzo ) & kwpn .
Perfecte combi toch?
Me too!!![]()
Yeey we hebben iets gemeen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Sabinee__ schreef:Stiekem vind ik deze Bonte KWPN leuker .
I looooveeee bont ( geen tinkers ; paints enzo ) & kwpn .
Perfecte combi toch?
Me too!!![]()
. Sabinee__ schreef:haaaaaaaaaaaaaad ik al verteld dat ik waarschijnlijk een verzorgpaardje heb?

.
Sabinee__ schreef:Daar ergens bij die van manon.
.
.
Sabinee__ schreef:Bo-Gyi.
Moest van de week even de eigenaar bellen voor afspraak .
Even laten zien hoe ik rijd enzoo .
Hij rijd ook bij mij in de les met karin .
?
Ahtnamas schreef:Heeft iemand enig idee hoe het morgen zit met parkeren? Ik moet er dus al om 11 uur zijn en zou de auto mee kunnen nemen maar weet niet waar ik hem dan zou moeten parkeren..... Kunnen er helemaal geen auto's op het terrein van de manege? Of kunnen de parkeerplekken wel gewoon gebruikt worden? Grrr... toch maar ff kijken of pappie me weg wil brengen en of ik dan 's middags terug kan met angela...
Iriis_ schreef:Ahtnamas schreef:Heeft iemand enig idee hoe het morgen zit met parkeren? Ik moet er dus al om 11 uur zijn en zou de auto mee kunnen nemen maar weet niet waar ik hem dan zou moeten parkeren..... Kunnen er helemaal geen auto's op het terrein van de manege? Of kunnen de parkeerplekken wel gewoon gebruikt worden? Grrr... toch maar ff kijken of pappie me weg wil brengen en of ik dan 's middags terug kan met angela...
Moet gelijk op de djik parkeren als je je auto mee neemt!
De parkeer plaats is morgen niet beschikbaar voor auto's!
. hahahaha! Serieus, straks parkeer ik die auto niet goed en rolt ie zo het water in
.

Astor schreef:Ja ik hoop het ook echt heel raar, maar de andere verzorger van Kimara vertelde dat ze hem gisteren nog gezien heeft.
En dat ze eigenaar hem gewoon terug gelegd heeft daar, maar ik kon hem sirieus gewoon niet vinden...
alleen viel hij van de kast af en ik hem hem aan een haak gehangen.... voordat ie weer viel en dan kapot is ofzo.... zal vast iets voor gehangen hebben ofzo daar in de zadelkastruimte

!