Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 

DenK4ever schreef:Ik heb ook gelijk een nieuwe gekocht nadat ik was gevallen en een hersenschudding had hoor!
Dus dat vind ik heel verstandig Mel!!
(je kon op mijn cap gewoon een deuk zien waar ik op terecht was gekomen)

in december...
.
. Zoooo lang geleden is dat hé!. Ik weet nog wel dat ik vroeger helemaal gek op hem was, echt elke week ging ik weer op hem, en nu is het weer zo'n schatje
. En ik ging hem afsponzen na het rijden, nou, hij stond helemaal te genieten. Ogen half dicht, echt, zooo lief
. Hij blijft echt superschattig 
.
. Een beetje bakken
Emmaa_ schreef:Mijn foto's staan op de siteeee ! En die van Melissa, en die van Bernadette![]()
![]()
![]()
![]()

Emmaa_ schreef:Altijd als ik gevallen ben, komt er een nieuwe cap. Staat ook overal, anders kan je cap beschadigd zijn ofzoiets.
DenK4ever schreef:Emmaa_ schreef:Altijd als ik gevallen ben, komt er een nieuwe cap. Staat ook overal, anders kan je cap beschadigd zijn ofzoiets.
Het hangt er wel vanaf hoe ik val hoor... alleen als mijn hoofd een klap krijgt.. dan komt er een nieuwe cap...

Melanieetjuh schreef:DenK4ever schreef:
Het hangt er wel vanaf hoe ik val hoor... alleen als mijn hoofd een klap krijgt.. dan komt er een nieuwe cap...
Precies.
Ga echt niet na elke val een nieuwe cap kopen!
Hebben we ook niet eens het geld voor!
Astor schreef:Emmaa_ schreef:Mijn foto's staan op de siteeee ! En die van Melissa, en die van Bernadette![]()
![]()
![]()
![]()
Vet he
Volgende keer gaan we weer foto's maken he Emma?
En dan sturen we ze wel weer naar Iris toe!
En eventueel ook met F-proefjes ( vind ik minder leuk omdat het proefje binnen is en de foto's dan niet denderend zijn) en KNHS-wedstrijden en springwedstrijden.

)
Astor schreef:Dit is de reactie van Yoscha:
Ghehe, het ging echt goed op Victor!
Hij liep echt lekker, en ik was echt.. gewoon WOW!
Meer kan ik niet zeggen...
Ja, hij gaf zich "soortvan" over, hij luisterde echt goed, en ik kreeg complimentjes enzo, dus ik was wel erg happy.
Ik vond het echt leuk!
Ik ben verkocht Meliss" haha, verkocht gewoon!

Melanieetjuh schreef:Astor schreef:
Vet he
Volgende keer gaan we weer foto's maken he Emma?
En dan sturen we ze wel weer naar Iris toe!
En eventueel ook met F-proefjes ( vind ik minder leuk omdat het proefje binnen is en de foto's dan niet denderend zijn) en KNHS-wedstrijden en springwedstrijden.
Je kan wel het los rijden fotograferen!
Alleen dat zal het meer voor ieder apart leuker zijn, denk niet echt 'leuk' genoeg voor op de site onder een kopje 'Losrijden'.
En misschien kunnen jullie onderling afspreken met de springwedstrijden dat jullie beide op een andere plek gaan staan (Ligt natuurlijk ook aan de startlijst)
Zodat er meerdere foto's genomen kunnen worden?