Eevj schreef:Met alle mensen die nu online zijn jaen karin natuurlijk!!!!!
Ja die stond net naast me! vond ook dat we hele goede plannen hadden.
Ik houd dan ook wel een dagboek bij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:Met alle mensen die nu online zijn jaen karin natuurlijk!!!!!
Eevj schreef:jaa jantje is voor als ie door z'n benen zakt! * ach arm beest hahah
Stef_Winston schreef:Jantje mag toch ook wel meedoen? Die heb ik het nu al beloofdEn hij kan heel goed snel naar het Z rijden
DJoysDesignz schreef:Eevj schreef:Met alle mensen die nu online zijn jaen karin natuurlijk!!!!!
Ja die stond net naast me! vond ook dat we hele goede plannen hadden.
Ik houd dan ook wel een dagboek bijmet alle opvallende dingen die goed of fout gingen.... leer momenten!
Twinklebel schreef:Dames, ik heb me kostelijk vermaakt vanavond! Met deze geweldige methodes lukt het me vast om Baby Cool op nog jongere leeftijd afgekeurd te krijgen als Tos en Vienna.....
Maar ga nu mijn bedje in, morgen zal ik me weer gedragen (kan ik makkelijk zeggen, kom morgen waarschijnlijk toch amper op Bokt).
Twinklebel schreef:Dames, ik heb me kostelijk vermaakt vanavond! Met deze geweldige methodes lukt het me vast om Baby Cool op nog jongere leeftijd afgekeurd te krijgen als Tos en Vienna.....
Maar ga nu mijn bedje in, morgen zal ik me weer gedragen (kan ik makkelijk zeggen, kom morgen waarschijnlijk toch amper op Bokt).
Twinklebel schreef:Is goed, doen we een keer, maar ze staat nu een beetje heel erg ver weg.
Oh ja, ik heb sinds vandaag officieel een bijrijdpaard. Heb vandaag voor de derde keer erop gereden en mag haar twee dagen in de week gaan rijden. Dus ikke is blij!
Twinklebel schreef:Nee, heb geen foto. Maar een leuke KWPN merrie, 16 jaar oud, 1.65m hoog en heeft in het verleden M1 gelopen, kan ook springen en ik mag er ook mee naar buiten. Een lekker vlot paardje dat heerlijk kan lopen.
DJoysDesignz schreef:Oja voor degene die lid willen wordenof voorbeeldfoto's van me willen zien
!!! http://ddfotografie.hyves.nl/