) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
)
maar goed, da's een keer een aanschaf. 
Horsefreak schreef:Paardrijden is ook dure hobby, ach tis maar net waar je je geld aan uit wil geven
. Band was lek (alweer...). Maar ja hij is ook al 8 jaar oud en ik denk dat een nieuwe band me meer gaat kosten dan de fiets in zijn geheel waard is....
. Een goede opgelapte tweedehands kost ook al rond de 400... En ik wil wel echt een goede fiets waar ik een tijdje mee doe, en die ook lekker fietst (dus moet in iedergeval ook versnellingen
). 
Horsefreak schreef:Paardrijden is ook dure hobby, ach tis maar net waar je je geld aan uit wil geven
kooslover schreef:Gewoon in een fietsenzaak gaan kijken, daar hebben ze heel veel tweedehands fietsen
Lune zou vast wel een grappige combi zijn met een fries
, of ik laat het mijn paps doen... Die kon bij mijn broertje ook goed onderhandelen over de inruilpremie voor zijn fiets
. (dat ding kon niet meer rijden en de trappers vielen dr af, maar toch nog 75 euro ofzo voor gehad...). En ja als je een leuke inruilpremie krijgt kost de fiets weer wat minder
.
. Heb ooit een heel leuk veulentje gezien daarvan
. Een sjabrakbonte en ook nog is bruin veulentje met echt zo'n friese bouw (zoals een fries veulentje) en kleine sokjes
. malle_pietje schreef:Horsefreak schreef:Paardrijden is ook dure hobby, ach tis maar net waar je je geld aan uit wil geven
Jij geeft het er niet aan uit want dat moet ik doen.
Laatste tentamen ook gehaald met een 7
Ga de tentamens dus niet inkijken (al ben ik wel benieuwd wat de docenten van mijn antwoord: 'Ja, dat kan ik' vonden) En ik hoef niet meer te leren en geen herkansingen te maken
Pas 1 september weer beginnen