Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Whahahaha...Whahahaha....hij is goed![]()

meelen schreef:Hee Xan, wat lijken jij en je zus veel op elkaar hihihi

xan schreef:Gister is Tytje even langs geweest bij NoNo en Tamara (van Elke) kwam ook nog.
Hij is door hen goedgekeurd.![]()
smuidra schreef:JAAAH goed he
. Ik stuurde gisteravond nog van uit m'n bed een berichtje naar Sandra met Op naar Beijing!!! Dan moet Anky het dan maar voor ons doen
.[/quote]winnitou schreef:Van 8 t/m 24 augustus zijn de OS. Wat fijn dat straks vanaf de camping online kan zijnAls deze wedstrijden laat zijn mogen de kinderen dan ook later beginnen op school zoals na de voetbalwedstrijden. (wanneer zijn de OS eigenlijk)
meelen schreef:Oh....eum....ik had lol in mijn eentjeLIQUITA schreef:Whahahaha...Whahahaha....hij is goed![]()
Huh

winnitou schreef:Hoera, ik ga mobiel internetten. Ga het voor elkaar maken dat ik morgen vanaf de camping bij jullie langs kan komen, een dikke knuffel aan iedereen van Rowan en mij

LIQUITA schreef:meelen schreef:Oh....eum....ik had lol in mijn eentje
Huh![]()

meelen schreef:Leuk....moet ik ook nog steeds doen. Doe ik maar over 2 weken, als we terug zijn van vakantie.Net even wat plantjes gekocht voor in de tuin. Kost ook best wat, en wat heb je nou nog. Enfin, het ziet er weer een stuk gezelliger uit.

meelen schreef:Net even wat plantjes gekocht voor in de tuin. Kost ook best wat, en wat heb je nou nog. Enfin, het ziet er weer een stuk gezelliger uit.

Tytje schreef:Ik heb even 't Twiske leeggekocht. Geweldige opruiming zeg!!

winnitou schreef:Hoera, ik ga mobiel internetten. Ga het voor elkaar maken dat ik morgen vanaf de camping bij jullie langs kan komen, een dikke knuffel aan iedereen van Rowan en mij

LIQUITA schreef:Leuk....moet ik ook nog steeds doen. Doe ik maar over 2 weken, als we terug zijn van vakantie.
xan schreef:LIQUITA schreef:Leuk....moet ik ook nog steeds doen. Doe ik maar over 2 weken, als we terug zijn van vakantie.
Wanneer vertrekken jullie met de paarden ????
meelen schreef:Net even wat plantjes gekocht voor in de tuin. Kost ook best wat, en wat heb je nou nog. Enfin, het ziet er weer een stuk gezelliger uit.
LIQUITA schreef:Leuk....moet ik ook nog steeds doen. Doe ik maar over 2 weken, als we terug zijn van vakantie.