Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Meelen: Had je het nog droog vanmorgen met je ronde ??
meelen schreef:Kunnen nageboorte's zwemmen dan? Ik dacht dat daar geen leven in zat.

ATE schreef:meelen schreef:Kunnen nageboorte's zwemmen dan? Ik dacht dat daar geen leven in zat.
oooooooooooooooooohhhhhhhhhhh das wel heel grof hoor meelen

meelen schreef:Kunnen nageboorte's zwemmen dan? Ik dacht dat daar geen leven in zat.
als je het over mij hebt

meelen schreef:Ik heb het NOOOOOOOOOOIT over jou.
Maar even tussen haakjes, de uitspraak van de hondeneigenaar was ook niet voor mij bedoeld, maar voor jou of Jo. Ik kan mij wel voorstellen dat je dat niet meer zo in de gaten hebt na al die alcohol en dat je dan dubbel ziet.

Nainkey schreef:Ik heb jaren op Veldt gereden, maar ben 2 jaar geleden gestopt, omdat ik mijn eigen paard kocht.
Ben wel benieuwd hoe het er nu is.. echt lang niet meer geweest
.
.
ATE schreef:meelen schreef:Ik heb het NOOOOOOOOOOIT over jou.
Maar even tussen haakjes, de uitspraak van de hondeneigenaar was ook niet voor mij bedoeld, maar voor jou of Jo. Ik kan mij wel voorstellen dat je dat niet meer zo in de gaten hebt na al die alcohol en dat je dan dubbel ziet.
weet eigenlijk niet tegen wie hij het had maar gelukkig hij zag er zelf ook uit als een verlopen krant

xan schreef:Heeeeeee, Liquita, ga je de foto's doen ??????

xan schreef:ATE schreef:
weet eigenlijk niet tegen wie hij het had maar gelukkig hij zag er zelf ook uit als een verlopen krant
![]()
![]()
Nu heb ik de ultieme uitbeelding: een verlopen krant op een rol perkament

LIQUITA schreef:xan schreef:Heeeeeee, Liquita, ga je de foto's doen ??????

meelen schreef:Xan, wil je erover praten???????
het is zo saai alleen op die bank. 
xan schreef:meelen schreef:Xan, wil je erover praten???????
Jaaaa, ik wil graag een therapie groepje met jouhet is zo saai alleen op die bank.

xan schreef:Heeeeeee, Liquita, ga je de foto's doen ??????
LIQUITA schreef:
meelen schreef:Nou ik ben benieuwd hoor, zal wat fraais zijn allemaal.

meelen schreef:Waar is André gebleven dan?

meelen schreef:Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen.
Tot laterssssss tot Bokt

!!!!