Niet wat voor jou Judith?Of te klein en te vroeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wat zielig...
Doet ze anders nooit... denk dat ze weer even moet wennen weer aan een zadel op dr rug...en meestal longeer ik wel even van te voren maar vond dat niet echt nodig vandaag... na een paar rondjes was ze uitgebokt! 

dus heb op geheel eigen wijze, het touw over Gys heen geslagen, Gys omgedraaid, touw ophangen en KLAAR 
Dat vond Gys maar een eng ding.
Dus ben helemaal tevreden
Heel gezellig en lekker paardgereden
Heb toevallig ook net dit weekend voor het eerst western gereden. Dat is echt zoo gaaf!!!
Ik vond het heel leuk.. ik moet even kijken of ik daar fotos van heb
Verder heb ik ook gewoon buiten gereden op een super cool paard, kolonel heette die
Het was in ieder geval heel geslaagd

KOLONEL
Hihi..
Echt lief!
Ik heb namelijk echt kleine oren.. en dat paard had echt grote
Hihi..
Laten jullie een berichtje achter?
Was suuuuper leuk
Oneta helemaal nat
En wij trouwens ook
jij was een muts ZONDER muts
)

Een van die meiden die haar pony naar de kloten heeft gereden doet nu Aranka. Ze kon Winny (Winny?!!) niet meer aan! Heel raar, die pony een beetje een uur laten galoperen en in dr bek trekken. Waag het eens dat bij Aranka te doen 
En ja, het zal vast wel mee vallen, maar ik wilde die laatste uurtjes zelf hebben
)
echt DAAR zou ik een stokje voor steken! Het gaat ZO goed met Aranka! En jullie rijden allemaal op dezelfde manier! ZONDE! EN omdat ze Winny niet aankan (?) gaat ze over op Aranka?????
nou belachelijk als je het mij vraagt... wordt dat niet overlegt met jullie??