Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:18

Hallo????????????? Party!!

Waar is iedereen toch????????????? Gaaaap

Ach geeft ook niet ik ga zo ook weer verdwijnen, douchen en hop naar m'n schoonpa; die was met kerst niet thuis..........

Adios Doei!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:39

Hier ben ik. Ben met uitzondering van Maandag de hele week niet op bokt geweest, ziek, zwak, misselijk, en de Pjoet in Belgie is megatraag dus bokken is dan ook niet fijn. Ik heb niets van dat ratingsysteem meegekregen? Waar staat dat?

Gabor zorgt zo wel voor actie op stal, IJp, dat houdt het spannend. Voor Eef d'r nachtrust minder. Hoop dat Muffin geen buikpijn heeft gekregen van het snoepen uit de voerton...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:34

Nou Gabor heeft Evelien lekker door laten slapen vannacht...

Ik heb vanmiddag weer eens op hem gezeten, ga langzaam aan maar stappen met hem, ernaast vindt ie niks aan, dus dan er maar op.
Hij loopt gevoelig op steen, hij heeft zijn hele leven ijzers gehad en nu sinds 3 maanden niet meer.
Als ik hem weer een poosje gestapt heb en hij loopt nog steeds gevoelig gaan er gewoon weer ijzers onder. Ze zijn er toen afgehaald omdat de hoefsmid toch dacht aan een hoefzweer.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:35

In de bak liep hij overigens goed in stap.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 02:57

Ik denk zomaar dat hij toch even moet wennen aan het lopen zonder ijzers. Het is alleen wel even een stukje lopen voordat je in de bak bent (en daar willen dan nog weleens stenen liggen).

Het blijft moeilijk he, loopt hij nu moeilijk omdat hij die blessure heeft, of omdat het gevoelig is zonder ijzers...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:15

*Knuf voor Gabor*

Ik kwam er net achter dat 't 31 december is Sigaar

We gaan vandaag op leguanen jacht, ze hebben een plekkie waar je met ijsbergsla naartoe moet gaan dan komen ze op je af rennen. *LOL*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:53

Gelukkig zijn het geen komodo-veranen, anders stond je voor l*l met je krop sla of moest je rennen voor je leven....... Haha!

Hé het is bij ons ook 31 december Koe

Alvast een goed uiteinde zeg maar en tot volgend jaar, want vanavond ben ik niet meer in de buurt van de pc te vinden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 20:43

Ik heb hele koele leguanen op de foto gezet Lovers

Jij ook een goed einde en tot volgend jaar Lachen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 06:02

Allemaal een gelukkig nieuwjaar vanuit het heerlijke Aruba!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 09:41

Hallo allemaal een héél best 2008 en datjullie in alle gezondheid van dit jaar mogen genieten.
Doei doei.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 19:08

De soap rond mijn paarden is nog niet afgelopen......

Vanmorgen vertelde Evelien me dat die kleine zijn stalgenootje bijna had vermoord.... Hamer Tijdens het voeren sloeg hij Baby-J onwijs. Evelien ging ingrijpen, en toen zelfs bleef hij doorgaan. Dus die zijn weer uit elkaar. Nu staat hij met Gabor in de hoekstal buiten. Ach gut

Maar Gabor liet zich niet zomaar in die stal zetten Clown . Dus eerst drogeren en toen versuft in die stal gezet. Vooruit wilde hij niet dus daarom maar via zijn achteruit. Koe
Nog even lekker gepoetst en toen met rust gelaten. Hij stond in eerste instantie te weven, maar niet tegen de deur aan te drukken. Nagelbijten / Gniffelen
Nu maar hopen als zijn drugs is uitgewerkt dat hij niet meer zo doet omdat Jet 1 stal verder bij hem verwijderd staat. Rolleyes

Oh dit is echt frustrerend. Ik hoop dat het echt nu over is, ik heb alleen morgen nog vrij en dan moet ik weer rustig te werk kunnen vind ik.
Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:18

Bloos! wat een ellende...

Ik ben hier bij vrienden foto's aan 't uploaden. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:23

Afbeelding
Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 09:53

Gelukkig Nieuwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Iedereen een fijne jaarwisseling gehad? Wij wel, lekker in Belgie TV gekeken en rond half 3 naar bed (moest het concert van Robbie Williams zien Nagelbijten / Gniffelen)

Verder nog zaterdagochtend naar de sale geweest van Arthur. My god wat een geweldige winkel, zeker met de sale maar wel heel gevaarlijk voor je portemonnee. Heb een supertof hoofdstelletje gekocht voor Whis Haha!

Zo, Gabor is lekker bezig zeg! Evelien krijgt straks nog een burn-out door hem wegens slaaptekort Nagelbijten / Gniffelen Hopelijk dat het binnenkort wat beter gaat als hij wat meer gewend is.

Hahaha die Muffin, uitgebroken en lekker naar de voerton lopen: Heel slim *LOL*

Mooie foto Suus! Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's. Geen leguanenbeten van valse leguanen opgelopen? Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:03

Dat is een vraag voor Suus....

IJp heb ik gisteren bij de nieuwjaarsborrel al persoonlijk gelukkig nieuwjaar gewenst, maar voor alle anderen (ook de meelezers die anders niets plaatsen Duivel ) een gelukkig, gezond, sportief en paardenrijk 2008 toegewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:12

Ohja, daar zou ik nog bijna de trouwe meelezers vergeten! Goed dat je het zegt Trudy Haha! Gelukkig nieuwjaar meelezers! En doe eens aan een goed voornemen, ik zeg maar wat: Posten in dit topic?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:14

Ik had je trouwens gewaarschuwd voor de winkel van Arthur he Beau? Was het er druk dat je er was? Ik ben op terugweg vanuit Belgie geweest, en moest er eentje uit de winkel trekken voordat ik er in kon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:17

Idd, we hebben je waarschuwing genegeerd Nagelbijten / Gniffelen Maar het viel ontzettend mee met de drukte. Het was wel vol maar we konden wel lekker rondkijken. Gelukkig hadden we niet dezelfde situatie als jij. Dat lijkt me echt vreselijk

De zadels vlogen wat dat betreft wel de winkel uit zeg! Mocht ik een paard kopen dan wacht ik gewoon met het kopen van een nieuw zadel tot de sale. Dan gebruik ik de tijd ertussen wel een 2e hands. Er was iemand die kreeg gewoon een zadel mee ván 2500 voor 1500 ofzo! Bloos!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:22

Ik zou niet wachten tot de sale, ik zou Arthur langs laten komen om hem te laten passen.
Dat ik er was stond de parkeerplaats vol met auto's met Belgische en Duitse kentekens, en ik zag een Duitser lopen met een spin.
Ik denk zomaar dat Arthur tijdens de sale in een paar dagen net zoveel verkoopt dan normaal in een half jaar...
Had je de gooseneck nog gezien die voor de stal stond?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:10

Nee die heb ik helaas niet gezien! Had hem wel graag willen zien. Gaaf die dingen *LOL*

Toen wij er kwamen was het idd ook heel grappig met al die Duitse en Belgische kentekenplaten. Gaaf hoor, we hoorden zowel Vlaams, Duits als Frans meerdere keren voorbij komen *LOL* Ik denk idd ook dat de omzet heel veel is vergeleken met het hele jaar. Maar ik vind dat ze het erg leuk doen. Iemand die je vrolijk begroet, een superstoere kalender als je iets koopt. Je voelt je er heel welkom en dat is een groot pluspunt Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:13

Ik vind het zo gaaf dat je je echt in de tijd teruggezet voelt als je er binnenstapt. En de details van de decoraties (boven de kasten achter de toonbank die ouder dozen met die oude kaarten er nog op)
En met alle spullen die er liggen, weet Arthur nog steeds waar alles ligt, dat blijf ik nog het knapst vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:16

Idd, het is er echt geweldig. Arthur doet het heel goed. Net als buiten de sale om, dat hij gewoon zijn hele winkel opengooit zodat je even kan kijken. Mijn moeder vind het zelfs een leuke winkel. Die is gek op die tassen die achter de toonbank hangen. En ze loopt altijd die kasten en andere decoratie te bewonderen, ze vind die zo mooi Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:19

Ik heb ook naar de tassen staan kijken dat ik in de rij voor de kassa stond. Volgens mij zijn die van Ariat. Maar aan mij is een tas niet besteed, ik gebruik ze haast nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:28

Ze zijn iig prachtig *LOL* Ik ben zelf ook niet het type dat veel geld voor tassen uitgeeft of uberhaupt zelf snel een tas koopt. Toevallig heb ik van mijn pap een Guess tas gehad met kerst. Ben daar heel blij mee *LOL*

Maar mijn moeder daarintegen is gek op die tassen, vooral die ene met die koeienvacht over de flap vond ze te gek Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:57

Ik ga meer voor die met leather tooling, flower prints of basket weave. Dezelfde tooling die je op een zadel ook vindt.