Waar is iedereen toch?????????????
Ach geeft ook niet ik ga zo ook weer verdwijnen, douchen en hop naar m'n schoonpa; die was met kerst niet thuis..........
Adios
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tijdens het voeren sloeg hij Baby-J onwijs. Evelien ging ingrijpen, en toen zelfs bleef hij doorgaan. Dus die zijn weer uit elkaar. Nu staat hij met Gabor in de hoekstal buiten.
. Dus eerst drogeren en toen versuft in die stal gezet. Vooruit wilde hij niet dus daarom maar via zijn achteruit.

wat een ellende...

)
Hopelijk dat het binnenkort wat beter gaat als hij wat meer gewend is. 

) een gelukkig, gezond, sportief en paardenrijk 2008 toegewenst!
Gelukkig nieuwjaar meelezers! En doe eens aan een goed voornemen, ik zeg maar wat: Posten in dit topic? 
Maar het viel ontzettend mee met de drukte. Het was wel vol maar we konden wel lekker rondkijken. Gelukkig hadden we niet dezelfde situatie als jij. Dat lijkt me echt vreselijk

Ik denk idd ook dat de omzet heel veel is vergeleken met het hele jaar. Maar ik vind dat ze het erg leuk doen. Iemand die je vrolijk begroet, een superstoere kalender als je iets koopt. Je voelt je er heel welkom en dat is een groot pluspunt

Ik ben zelf ook niet het type dat veel geld voor tassen uitgeeft of uberhaupt zelf snel een tas koopt. Toevallig heb ik van mijn pap een Guess tas gehad met kerst. Ben daar heel blij mee