Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eefje23 schreef:het was echt heel leuk!! En we hebben echt geluk gehad met het weer zeg, het is nu echt heel vies buiten!
Maar ga zo denk ik eerst maar even naar Robje, dan kan ik daarna lekker warm bij de kachel gaan zitten! Binar schreef:Ireen, mooie foto's!! Die zijn toch gewoon met je telefoon gemaakt?? Goeie kwaliteit he??

Eefje23 schreef:Heb vandaag mijn studiedag dat kwam beter uit, vanaf volgende week ga ik op stage en ik geloof dat het dan weer donderdag is dat ik vrij ben! Maar het komt me nu wel goed uit, moet namelijk nog mijn huiswerk maken!Maar ga zo denk ik eerst maar even naar Robje, dan kan ik daarna lekker warm bij de kachel gaan zitten!
Maar ik slaap al een aantal weken erg slecht, en kort, dus ik had het gewoon ff nodig

Ben wel blij dat ze er in ieder geval geen last van heeft gehad! Ik heb zelf wel een klein beetje spierpijn
Ik wilde mijn zweetdeken pakken, maar daar lag die vast lekker te slapen

Ireentjuh schreef:Haha en ik greep nog in een muis vanochtend, een levende!!Ik wilde mijn zweetdeken pakken, maar daar lag die vast lekker te slapen
Die muis had het vast koud en wilde een lekker warm dekentje

vera23 schreef:ik hoop het niet
jaa die muizen hahah die had ik gister ook op visite hele familie die lagen idd lekker in mn deken
allebij mn winterdekens zijn aangevreten dus moet er nu een stukje op naaien niet leuk