Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:30

het was echt heel leuk!! En we hebben echt geluk gehad met het weer zeg, het is nu echt heel vies buiten!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:33

Eefje23 schreef:
het was echt heel leuk!! En we hebben echt geluk gehad met het weer zeg, het is nu echt heel vies buiten!

ja he echt smerig dat weer en dat blijft nog wel effe zo blu.
het is geen wintertijd maar regentijd baaaaaaaaaah.

gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:48

Heej Eefje, ben je lekker vrij vandaag? of zit je ook op je werk te bokken?? Clown

De weersvoorspelling ziet er voor de hele week helaas niet al te best uit Verdrietig

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:00

Heb vandaag mijn studiedag dat kwam beter uit, vanaf volgende week ga ik op stage en ik geloof dat het dan weer donderdag is dat ik vrij ben! Maar het komt me nu wel goed uit, moet namelijk nog mijn huiswerk maken! Haha! Maar ga zo denk ik eerst maar even naar Robje, dan kan ik daarna lekker warm bij de kachel gaan zitten!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:02

Binar schreef:
Ireen, mooie foto's!! Die zijn toch gewoon met je telefoon gemaakt?? Goeie kwaliteit he??

Ja, echt super!! genoeg voor een telefoon in ieder geval! Lachen

We hebben zeker geluk gehad ja met het weer gisteren!! Nu is het echt niet lekker buiten.. straks toch maar even wat met Evita gaan doen, ze zal wel een beetje spierpijn hebben..!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:06

goedemorgen allemaal.
Wat is dat nou Nous,zo vroeg slapen na zo'n kort ritje haha,moeten wij weer weg,je bent het niet meer gewent.Ben benieuwd of de les nog doorgaat vanavond.
Ik moest met Rub voor maagonderzoek,gaat het niet door.Die kl*te trombosedienst heeft zijn medicijnen niet aangepast.Staat allemaal op zijn kaart is 3 keer doorgegenen maar zij nog steeds niet snappe.Rub boos ziekenhuis boos,alleen ik niet boos haha.Hij ziet er onwijs tegen op,zit in de zenuwen maar ja borocratie he.Trombosedienst gaat klachtenbrief invullen en excuusbrief voor ziekenhuis pffff wat een gedoe.Nu moeten we volgende week.1 voordeel hij mag nu eten haha.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:13

Eefje23 schreef:
Heb vandaag mijn studiedag dat kwam beter uit, vanaf volgende week ga ik op stage en ik geloof dat het dan weer donderdag is dat ik vrij ben! Maar het komt me nu wel goed uit, moet namelijk nog mijn huiswerk maken! Haha! Maar ga zo denk ik eerst maar even naar Robje, dan kan ik daarna lekker warm bij de kachel gaan zitten!

oh lekker hoor, en waar ga je straks stage lopen? Hoef je dan ff niet meer naar school of wel?

Ja Aniet, het is wat he?? Haha! Maar ik slaap al een aantal weken erg slecht, en kort, dus ik had het gewoon ff nodig Clown
Heb nog niets gehoord van Mike, dus ga er nog steeds vanuit dat de les gewoon door zal gaan Knipoog
Balen dat ziekenhuis niet doorging, nu moet Rub nog langer wachten voor dat onderzoek Ach gut

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:41

Ja Aniet die maagonderzoeken zijn niet erg prettig. Heb er ook een gehad en ik maar niet begrijpen waarom ik eerst appart werd geroepen en alles zo haarfijn werd uitgelegd. Toen ik aan de beurt was daarna wel hoor.....en het was niet echt aangenaam.....dus kan me Ruub zijn boosheid wel voorstellen......Ik had zoiets van....wat is dit voor gezeur, ik ga wel meekijken nou dat ging ff niet door..........

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:53

He, balen Aniet! Echt stom van de trombosedienst, ondertussen wel iemand zenuwachtig voor niets laten zijn!

Anous, ik ga stage lopen op verloskunde, het is heel breed, van verloskamers tot polikliniek tot meelopen met de verloskundige thuis! Wel leuk! Even wat anders!!

Heb vanmorgen gereden en de bak was eigenlijk best goed te doen, er was alleen erg veel wind! Wat eigenlijk wel een voordeel was want Robin liep keurig aan de teugel! Haha!
Dus eigenlijk toch wel lekker gereden ondanks het weer, ben lekker uitgewaaid, is ook wel eens lekker!!! *LOL*

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:10

Hee Hee Haha!

Vera, haha ja is goed hoor.
Lijkt me erg leuk. *LOL*

Sil, whaha heel verhaal over Lay.
Gelukkig dat ze stil is blijven staan. Knipoog

Irene, haha nou Evita zal wel niet de enige met spierpijn zijn. Haha!

Jullie hebben zeker geluk gehad met het weer, het is nu echt bagger. Verdrietig
Regen, regen, regen en wind. Lips are sealed
Ben benieuwd of het donderdag en vrijdag ook nog zulk bagger weer is als ik pina moet doen. Schijnheilig

Byee Doei!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:13

hoop het niet voor je nuggie....was echt bagger weer vanmorgen...ja nu nog maar zit nu binnen Knipoog

heb regina even in de bagger gelongeerd ...ze moet wel even goed bewegen vandaag voor der spiertjes...dus vanavond nog maar een keertje Lachen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:16

Haha ja, nouja anders pech.
Dan word het toch echt wéér longeren.
Beetje saai voor haar de hele tijd hetzelfde maarja, beter beweging dan niet. Haha!

Ja ze moet idd wel even beweging hebben anders staat ze stijf van de spierpijn van gister.

Ik zit ook lekker binnen, heb net me koppie soep op. Vork
Even lekker bokken en dan maar huiswerk doen. Verdrietig
Hoort er ook bij. *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:26

Ik heb Evita ook vanochtend gelongeerd.. maar ze liep totaal niet stijf, ze leek wel soepeler dan anders zelfs Haha! Ben wel blij dat ze er in ieder geval geen last van heeft gehad! Ik heb zelf wel een klein beetje spierpijn Bloos

Haha en ik greep nog in een muis vanochtend, een levende!! Nagelbijten / Gniffelen Ik wilde mijn zweetdeken pakken, maar daar lag die vast lekker te slapen Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:27

oh lekker soepie ben jaloers !
ja huiswerk niet leuk moet ik eigenlijk ook doen maar geen tijd voor Bloos

succes met je huiswerk Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:33

Ireentjuh schreef:
Haha en ik greep nog in een muis vanochtend, een levende!! Nagelbijten / Gniffelen Ik wilde mijn zweetdeken pakken, maar daar lag die vast lekker te slapen Knipoog

Gatsie Haha! Die muis had het vast koud en wilde een lekker warm dekentje Tong uitsteken

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:35

Irene, haha grappig.
Die muis dacht ik ga eens even logeren in die deken. Haha!

Vera, haha ja nou ja je kunt het maar beter gedaan hebben.
Ben toch eigenlijk wel benieuwd of je ooit een keer gesnapt word voor dat bokken op je werk. Clown

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:37

ik hoop het niet Lachen

jaa die muizen hahah die had ik gister ook op visite hele familie die lagen idd lekker in mn deken Lachen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:38

Ieuw, hoop dat ze vertrokken zijn als ik er donderdag ben. Haha!
Ik heb er niks van, maar ik kan er wel behoorlijk van schrikken.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:43

achh zijn lief was wel sneu...eentje kwam haast niet weg die liep door mn stal van bangheid en woody vond het wel leuk....maar toen kroop tie met moeite onder de stal deur door Bloos

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:44

Whahaaa, lijkt me echt een lollig gezicht als zo'n beest onder de staldeur door probeert te komen. Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:54

Iemand nog meer leuk nieuws? Pling

Ik verveel me, ojaa ik ga mijn huiswerk doen. *LOL*

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:58

ja hup huiswerk doen joh Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:08

vera23 schreef:
ik hoop het niet Lachen

jaa die muizen hahah die had ik gister ook op visite hele familie die lagen idd lekker in mn deken Lachen

hoi nu vind je het nog leuk maar straks niet meer hoor als het kouder wordt en ze gaan van alles aanvreten en als ze straks weer nestjes gaan maken,das gauwer dan je denkt,houd je helemaal geen spullen meer over.Op mijn oude stal kwamen zelfs hele grote ratten,omdat mensen te veel voer rondstrooide en daar bleef er niets meer heel op het laatst tot en met peesbeschermers toe.Dus let een beetje op je dekens enz. voordat alles stuk is.
Sorry niet veel leuks dus haha

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:12

haha ja die ervaring heb ik op mn andere stal ook Bloos allebij mn winterdekens zijn aangevreten dus moet er nu een stukje op naaien niet leuk Boos!

ja echt heel erg handig zijn die beesten niet nee....maar zo om te zien vind ik ze wel lief haha maar als ze gaan vreten niet meer Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:15

haha ja dat bedoel ik ,maar thuis in een hokje vind ik ze ook leuk hoor.
Ben benieuwd of de les doorgaat vanavond?Anders rijd ik hem toch.