stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:42

Nee, we gaan daarvoor Tong uitsteken . Als het rustig is met muziek en anders niet. We zullen je dus in ieder geval wel even zien rijden. Maar maak je geen zorgen, we willen je niet weer zien vliegen... Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:46

hihi mooi!

ik was ook al van plan om gewoon in het donker te gaan longeren ofzo.....Verward
ik heb namelijk echt geen zin in vliegles en mijn linkerarm is niet optimaal om nog zo'n kracht uit te oefenen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 19:40

Ook in de longeerbak kun je heeeeeel veeel zand happen hoor en dan TAART.Want dat is DRIE....Het gaat lekker met Zirano gisteren is vander Marel geweest en hijkon in de eerste instantie zich hardstikke lekker ontspannen Zirano stond zelfs bijna te slapen.Wat is die man lekker relaxed.Maar na afloop moest de spiergel op zijn koppie en wat dacht meneer ik kom lekker overend laat me niet zomaar troep op mij kop smeren.Maar al snel weer naar benee en liet zich toch maar smeren.Ja je moet toch wat om een jong koppie te houden.
Vandaag is hij er twee keer 5 minuten uit geweest,en hij was superbraaf voor een paard wat 1 1/2 week volledige rust heeft gehad.Annemieke Omar is gesmeerd vandaag,narabella nog even gekneed,Ilion nog even zijn ruggetje gedaan,dus als jullie vinden dat de bekkies plakken SORRY appelstroop op wortelsHEEELE grote wortels dat plakt nou eenmaal.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:07

Brenda het ligt al achter in mijn auto hoor met kamille.Leg je wel uit hoe het werkt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:10

thnxxx Marjan! Bella was lief vandaag, maar een klein beetje opdringerig. Steeds maar mij wegduwen met haar neus. Brenda zei dat ze mij dan als onderdanig ziet (of hoe zei ze dat nou..?) In elk geval, rangbepaling. Dus toen ze het weer deed gaf ik haar een tik op haar neus! Daar schrok ze van! hahaha gelijk beledigd hahaha maar ik heb het meteen goedgemaakt, dus toen was ze weer blij.
Met rijden was ze heel 'huppelig' vandaag. Gekke bui wel. Nouja, heb ik ook wel eens.
Proefje van de pas de deux geoefend, ging wel goed in me eentje. Nu nog met z'n 2en!!

Echt klote, Shirley, dat nu met Ilion... ik hoop voor jullie dat hij snel weer de (goede!) oude is! Haha!

Ging je les goed, Natasja?
En het oefenen, Esther? Met wie ga je nou?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:23

Wie gaat er mogen mee naar de Zaanse ruiters? Ik ga morgenochtend, om een uur of 11 bij stal vandaan Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:48

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 20:51

Nou Natascha, als het goed is is je les nu voorbij.
Alles goed gegaan of probeerde Wilrose weer op te stijgen Tong uitsteken
@ Dabo: ik ga niet naar de Zaanse ruiters maar kom er wel vlakbij als ik m'n monsters ophaal, heb je wedstrijd?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:04

Nee als ik het goed heb is daar een paardenspulruilbeurs.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:09

Zirano schreef:
Nee als ik het goed heb is daar een paardenspulruilbeurs.

ooooohh klinkt ook leuk, maar slecht voor de Geld, geld!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:32

sjorsie schreef:
moet je dit zien: ongelooflijk toch Boos! viewtopic.php?f=12&t=687825&st=0&sk=t&sd=a
Mijn maag draait zich om. Je moet er toch niet aan denken dat je smorgens op het land je paard zo aantreft Verdrietig Huilen
Met de daders zou ik graag hetzelfde doen....

Nee, ik heb geen wedstrijd hoor! hahaha die rijd ik (nog) niet. De ruilbeurs is er inderdaad. Als het goed is kost alles maar weinig eurootjes, dus.. kan een goedkoop dagje worden Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:34

Misschien een zwempak voor Bella??maat 185

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:35

Tong uitsteken met snorkel

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:49

jaaaahh wie weet!!! Haha! Haha!
hahaha

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:21

haha idd ellen en badpak en snorkel! En vergeet vooral de zwemvliezenn niet Bloos

Mar fijn dat we volgende week een keer naar dat paardje kunnen kijken! Ben benieuwd wat chantal van het paard vind en andersom natuurlijk! Had ze de fotos gezien?

Shir hoop dat Il snel weer beter loopt!

Natas is niet gevallen vandaag! Heb haar zien rijden ging erg netjes vond ik! Wordt echt een super paard!
Hoelaat kom je morgen sjorsie? (Wat is je naam ook alweer Tong uitsteken ) Ik ben er aan het einde van de dag
Morgen kwart over 6 me bed uit kwart voor 7 staat dusty voor de deur Haha! Wedstrijd de hele dag! Hopen dat ze weer zo goed gaat als vorige week Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:22

Ja ze heeft er ook erg veel zin in.We gaan nog even een paar foto's schieten maandag van Chantal op Noah en die mailen we naar haar toe.Ze kan niet wachten

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:24

haha leuk joh! Hoop echt dat het klikt! Vind het voor mezelf erg jammer dat ik het te druk heb maar gun het chantal met heel mijn hart hoor Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:24

ik moet morgen ochtend vroeg meneer Taams bellen en dan gaan we op pad, dus zal wel aan het eind van de ochtend begin van de middag zijn dat ik op taams ben
Bye the way: my name is Cindy, mevrouw Cindy Tong uitsteken
succes met de wedstrijd morgen Haha!
ik ga slapen, doegies!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:28

dank je willemijn! Haha! jij ging ook kort maar krachtig Knipoog

Ik had aan pia gevraagd of ik even mocht longeren in de buitenbak ivm mijn val van eergister en dat mocht Go jij! Go jij!
ze was even lekker flink aan de lijn wezen bokken en was dus met rijden heel relaxed! Haha!
heb een heerlijke en voor beide bezwete les gehad! super gewoon
Maar met luc erbij gaat het altijd super Bloos
Maandag heb ik gelukkig alweer les Tong uitsteken ............

Ik zie het al voor me hahaha paard met zwemvliezen Clown
Goed om te horen dat zirano het zo goed oppakt!

hoe is het met il shir?
zou ook wel naar de zaanse ruiters willen ,ben wel in voor koopjes maja ik werk tot 8.30 morgenochtend Verdrietig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:40

Kan je meerijden Natas, ik vertrek om een uur of 11 hahahhahaa Tong uitsteken Daarna kom ik weer terug op stal, paardje doen Haha!
toppie dat je les zo goed ging, ik heb dat ook altijd.. tijdens de les heb ik een 'echt paard' onder mijn kont!! haha

Gaat Chantal met Noah stoppen dan, Marjan?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:49

nou morgenochtend ben ik dan al weer 20 uur op en wil ik graag mijn bedje zien Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 22:52

Gelijk heb je hoor! Groot gelijk Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 23:15

Nee joh ze gaat absoluut niet stoppen met Noah.Ten eerste is Taams thuishonk Ten tweede is NOah heel leuk om te doen.Ten derde Wil ze les houden van Luc.En zo weet ik er nog wel een zootje te bedenken.MEVROUW Cindy of mogen we gewoon Cindy zeggenHMHM Haha! We zien je morgen tegemoet hoor.rustige reis hiernaartoe.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 06:34

Goedenmorgn het is vreselijk pisweer,regen harde wind,de bladeren vliegen je om de oren dus op sommige plaatsen is het glad.Hou de paardjes met lopen in de gaten want er waait van alles op.Het was een kort weerberichtje want ik ga lekker nog even slapen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 06:34

yes yes ik ben de eerste haha! Naja ben er niet trots op had liever nog eventjes in mijn bed gelegen! Maar helaas dat ging niet door Sjorsie misschien tot eind van de middag als je er dan nog bent!

edit: Niet de 1e marjan plaats net 30 sec haar bericht eerder haha