Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:35

Is lekker geheim Tong uitsteken komt vanzelf wel keer Schijnheilig

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:51

Oke, ik wacht rustig af:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:07

Is trouwens wel goed Lin!!!
Moet je dan nog werken? Hoe laat had je de cateringhulp verwacht? Knipoog

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:47

Ik moet eerst werken tot 1 uur, dus ben dan om half 2 -2 uur thuis..
Dus kijk maar ff Knipoog
Kuzzz

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:22

oke dan kom ik wel met de bus die kant op:)
(K)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:39

Hej Jo komen er dit jaar eig nog onderlinge wedstrijden? Kan rvsalland site niet bekijken omdat ie dan virusmelding geeft, maar op de haerst site staan alleen officiele wedstrijden... Zou wel vet jammer zijn als er geen wedstrijden voor manege zijn, heb weer zo'n zin om proefje te rijden Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:39

De site moet sowieso aangepast worden.. t is nu LR de Haerst..
Lotje, wann kom jij weer terug dan???

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 23:38

Zondag Haha! vlieg rond 3uur volgens mij Tong uitsteken Ben iig 's avonds ergens weer thuis Lachen Kunnen wel naar Smithy's Tong uitsteken hahahahah Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 23:41

Jamaar dan moeten ze een heel nieuw domein aanmaken, aangezien de link anders niet meer klopt... vind die beheerder sowieso vrij slecht... Loopt achter, klopt niet meer etc.
Maar op school kan ik wel op de site, maar thuis op beide pc's en op deze hier niet... En das wel verrot als er een startlijst moet komen ent is vakantie ofzo haha Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 14:48

Klopt Lotje, het contact met de beheerder is niet echt optimaal, ik heb die hele man uberhaupt nog nooit gezien, maar er wordt gekeken of het niet beter kan.

Er is onlangs geen vergadering geweest ivm vakantie, maar ik neem aan dat er wel gewoon wedstrijden weer komen.
Maar wanneer de eerste is, weet ik zo niet...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 19:51

Wie is de beheerder dan? nog steeds die vader van sigrid of is der al een ander?
Ik vind dat ze ook een nieuwe site moeten.. dan hebben ze alles ook weer op orde Lachen

Volgende wedstrijd doe k ook mee met siebrandje denk k Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 21:42

Ik vraag me trouwens af he.... Ze willen sommige toch met spoortje gaan laten rijden? bij bepaalde paarden... Stel nou dat ik int M kom met Target, dan mag je eig geen zweep meer toch? Nja en zonder zweep kan ik net zo goed niet meedoen Tong uitsteken Zou dr denk je kans zijn dat ik bij target met spoortjes mag? Danny rijd met That's ook altijd met spoortjes met wedstrijd.... ben benieuwd Lachen

Rijden hier was zooooooo gaaf Haha! SUPERbraaf paardje(goed voor mn vertrouwen *LOL*... Hebben stukje buiten gereden, en op gegeven moment gingen we een paadje af, en ik dacht; oh gosh als ie nu struikelt zijn we ZO screwed Tong uitsteken Dat was ZOOOOO stijl, en allemaal stenen Tong uitsteken Maar hij ging gewoon wat langzamer zodat ie voorzichtiger kon lopen Lachen Lieverd Haha! En in de bak bleek ie vet simpel Lachen Heeeeel weinig hand, gewoon stil houden, en met flink wat been kwam ie er meteen door Bloos! Galop vond ie lastig dus heb ik maar niet gedaan, met die ene keer rijden kan ik daar toch nog aan veranderen, wel geprobeerd Lachen Oh maar die draf, t zat zo lekker Haha! Foto's komen MISSCHIEN vanavond nog ff Knipoog

Ik ben zo blij Haha! Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:07

Leuk dat je zo fijn hebt gereden Lotje, da's zeker goed voor je vertrouwen. En op dat soort paadjes weten ze meestel wel hoe ze moeten lopen, maar toch, ik zou het ook wel eventjes warm krijgen;)

Ze hadden het er laatst idd over dat ze spoortjes zouden neerleggen voor als er iemand op that's zou gaan rijden, maar ook niet iedereen kan met spoortjes overweg dus ik denk dat ze dat niet aan jan en alleman laten doen. Maar ik denk persoonlijk dat jij prima met spoortjes kan rijden, overleg het eens met Maryl of Awil zou ik zeggen.

@ Lin: Ze hebben het steeds over ene Arnout, geen idee wie dat is:P Maar de site is inmiddels zooo verouderd, kan je vrij weinig meer mee.

Wie komen er morgen trouwens allemaal?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:09

Ben toch nieuwsgierig Annelotte! Tong uitsteken

Gisteren Puk gelongeerd met touwtjes en over drafbalkjes. Pakte ze fijn op. Daarna nog even getoiletteerd: opgeschoren en manen getrokken en gesneden + staart stukje korter. Blijft tenslotte een springpaard heah Clown Tong uitsteken . Bij de oortjes scheren deed ze een beetje moeilijk, maar goed, het resultaat mag er wezen, ze ziet er weer fris uit!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:13

komen niet veel.. paar op vakantie of werk of iets..
Jill, Martinus, Sanne (misschien of ze t red met de kampioenschappen), Roswita en Jason, Chantal, Nienke (misschien), Sanne (uit hasselt misschien)
Jordy niet, die is in hongkong
Nicole niet, die heeft concert
Inge niet, moet werken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:53

Heel droog haha Tong uitsteken 'Jordy niet, die zit in hong kong' alsof het niks is haha Tong uitsteken
Lottah komt ook niet Boos! Word beetje lastig Haha!

foto's; Amethyst_ @ [HAW] Such a boy @ 'work'

Jo; ik zou wel fijn vinden als ik dat mag Lachen Ik weet wel hoe je ze wel en niet moet gebruiken, heb nog niet vaak met gereden... Maar zullen sowieso kleine spoortjes zijn neem ik dan toch aan Tong uitsteken Anders als iemand keer verkeerd rijd kan je na tijdje helemaal niks meer beginnen met je been Tong uitsteken Haha ben wel benieuwd of Target anders reageert als er ineens wat in zn buik zou duwen Tong uitsteken

Ben nu opening van olympische spelen kijken Lachen Vooral kijken, want versta zowel geen chinees al zweeds dus van commentaar toespraken etc. versta ik geen drol Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:56

Haha dacht al "huh je hebt toch wel geluid op je tv?" maar was ff vergeten dat je niet in NL bent hihi!

Opzich is het niet moeilijk met spoortjes rijden, je moet alleen heel bewust beenhulpen geven en niet constant prikken, dan wordt die of heel gek, of doof voor de spoortjes. Maar ik zou zeggen: overleg het eens:)

Ga je foto's es ff bekijken!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:58

Nej opzich met target geef ik ook niet heel de tijd been, word ie niet fijner van Knipoog Af en toe wat strenger, maar niet bij elke pas... Mn onderbeen beweegt soms wel veel maar dat is niet in de richting van zn buik opzich Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:11

Zijn er ook oefenparcoursjes op de manege?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:17

moest je voor bellen volgens mij..

Dymphke; ik heb feauteau's Haha! Haha! Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:19

feauteaus?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:23

foto's Knipoog Tong uitsteken

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:24

oooow! Huilen van het lachen ik zal zo even een kijkje wagen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:20

Was wel weer gezellig gisteren he:)
Hoewel ik wel een beetje laat sliep, zat nog ff boek te lezen maar was zo spannend (Nicci French) dat ik tot vier uur heb doorgelezen hahaha...Vanavond weer lekker leshobbelen op de manege:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 11:23

Ik kan nog wel even langskomen Lachen Ben deze hele week nog vrij Haha! Heerlijk Tong uitsteken

Ik heb net ook op de hyves van veel te oude geertjan gekeken Tong uitsteken Blegh die lelijk Tong uitsteken haha t was donker gister he Huilen van het lachen Huilen van het lachen Is dat een goed excuus? Huilen van het lachen