komt vanzelf wel keer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komt vanzelf wel keer

vlieg rond 3uur volgens mij
Ben iig 's avonds ergens weer thuis
Kunnen wel naar Smithy's
hahahahah

Zou dr denk je kans zijn dat ik bij target met spoortjes mag? Danny rijd met That's ook altijd met spoortjes met wedstrijd.... ben benieuwd 
SUPERbraaf paardje(goed voor mn vertrouwen
... Hebben stukje buiten gereden, en op gegeven moment gingen we een paadje af, en ik dacht; oh gosh als ie nu struikelt zijn we ZO screwed
Dat was ZOOOOO stijl, en allemaal stenen
Maar hij ging gewoon wat langzamer zodat ie voorzichtiger kon lopen
Lieverd
En in de bak bleek ie vet simpel
Heeeeel weinig hand, gewoon stil houden, en met flink wat been kwam ie er meteen door
Galop vond ie lastig dus heb ik maar niet gedaan, met die ene keer rijden kan ik daar toch nog aan veranderen, wel geprobeerd
Oh maar die draf, t zat zo lekker
Foto's komen MISSCHIEN vanavond nog ff

. Bij de oortjes scheren deed ze een beetje moeilijk, maar goed, het resultaat mag er wezen, ze ziet er weer fris uit! 
'Jordy niet, die zit in hong kong' alsof het niks is haha 
Word beetje lastig 
Ik weet wel hoe je ze wel en niet moet gebruiken, heb nog niet vaak met gereden... Maar zullen sowieso kleine spoortjes zijn neem ik dan toch aan
Anders als iemand keer verkeerd rijd kan je na tijdje helemaal niks meer beginnen met je been
Haha ben wel benieuwd of Target anders reageert als er ineens wat in zn buik zou duwen 
Vooral kijken, want versta zowel geen chinees al zweeds dus van commentaar toespraken etc. versta ik geen drol
Af en toe wat strenger, maar niet bij elke pas... Mn onderbeen beweegt soms wel veel maar dat is niet in de richting van zn buik opzich
ik zal zo even een kijkje wagen!
Ben deze hele week nog vrij
Heerlijk 
Blegh die lelijk
haha t was donker gister he
Is dat een goed excuus?