Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:14

Zal ik niet doen dan Knipoog
Dus als ik leiding kan worden, word ik dat denk ook wel. Volgend jaar ga ik denk sowieso al niet meer op ponykamp/trektocht. Of lekker naar het buitenland om daar een 'trektocht' te maken of niets met paarden of ....

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:38

Ik wacht eerst nog maar even op fenn haar ervaringen. En ik moet sowieso nog een jaar wachten (maarr dat vink niet zo erg)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 19:48

Misschien dat ik dan volgend jaar wel mee ga op trektocht ofzo (al ben ik dan wel 'oud' Clown ), aangezien het dit jaar niet doorgaat Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:58

als jij volgend jaar gaat, moet ik natuurlijk wel mee Clown (en dan het jaar erna samen leiding?) Vork

edit: heb trouwens net de grote donorshow gekeken en dat heeft best veel indruk gemaakt. Nog meer mensen hier die het gekeken hebben?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 22:10

Ik dus, het einde, schrok me een hoedje Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:12

Ik zat helemaal in het programma en dacht eerst: 'zonde, nu komen ze alledrie weer op de wachtlijst ... ' (fout he) (ik dacht ook: Gelukkig, nu hoeft zij niet meer te kiezen) (maar dat kwam pas iets later)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 22:15

Dat van die wachtlijst dacht ik ook toen ze zeiden dat ze er geen weg gingen geven, toen dingetje erachteraan zei dat het een complot was dacht ik 'Oef, gelukkig wisten ze ervan'.

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 10:12

ik heb het ook gezien. Ik vond het wel goed bedacht van bnn. Ze hebben alle aandacht gekregen die ze wouden en nog wel meer.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:58

de dames hebben het super gedaan vandaag in hellendoorn Haha! mede dankzij de inzet van de pony's Haha!

marjolijn 4 e prijs springen
carolien 3e prijs dressuur en 3e prijs springen
dian 1e prijs springen

ook heb ik nog even een glimp van tessel opgevangen Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 18:26

Zoo, goed gedaan inderdaad!
Welke pony's hebben jullie eigenlijk meegehad?
Omdat Punky vorig jaar nogal gek was gaan doen Nagelbijten / Gniffelen
(Ohja, wanneer is eigenlijk de laatste les? Wilde nog even langskomen voor de zomervakantie, maar het moet maar net uitkomen en dan kan ik daar rekening mee houden ivm fysiotherapie)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:06

goed gedaan zeg Lachen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 13:29

ze hadden jupiter, odessa en cindy mee. Ze hebben het inderdaad supergoed gedaan. Hoorde van mijn zusje dat er een heleboel pony's flipten en dat de lamoenpony's heerlijk rustig bleven.

Ik heb iets meer dan een glimp van tessel opgevangen Knipoog

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:15

van cindy had ik nou nooit van gedacht dat het een wedstrijdpony zou worden/zijn.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:38

En ik heb een glimp opgevangen van het nieuwe bitloze hoofdstel van Wietske, sterker nog, ik heb het van dichtbij bewonderd! *LOL* Stoer dingetje hoor!

Het leidingweekend was erg gezellig, al gingen we tijdens de buitenrit haaaaaaard.. er waren meiden bij die niet van een handgalopje hadden gehoord, met als gevolg dat ik minstens 1 keer op de noodrem moest trappen met Jupiter (ik reed ergens "veilig" achteraan, me vasthoudend aan de manen Nagelbijten / Gniffelen ) en er bijna naastlag, maarja, details Haha!

Wel leuk was dat Jannette meereed! Die heb ik echt al jaaaaaren niet meer zien rijden, maar we hebben wel even gezellig kunnen kletsen dus dat was wel heel leuk!
Karin kon pas later op de avond komen, dus ze had er niet op gerekend dat ze mee zou rijden, maar als gevolg van het vele geklets en thee-gedrink waren wij nogal laat met opzadelen en reden we net weg toen Karin in haar autootje het erf opdraaide.. best sneu voor haar, tsja.

Na het rijden (in mijn spijkerbroek, ahum) moest ik, nadat ik een knuffel had gegeven aan Jupi en hem op stal had gezet, de modder uit mijn ogen wassen. Daarna hebben we nog tot vrij laat in het Klephok gezeten met chipjes en cola. Jannette vertelde dat ze Anna, de koe, verkocht had naar Noord-Holland, daar komt ze bij een hobbyboer op een weitje te staan met wat andere beestjes, heel gezellig dus.
Verder is Nobel gecastreerd en Anne de fjord is kreupel nu, maar hij kan als ie weer goed loopt wel meedoen met de ponykampen.

De volgende ochtend (phew, wat een opluchting, geen dauwrit! Haha! ) hebben we lekker ontbeten en alvast wat gebrainstormd voor de ponykampspelletjes. Na het ontbijt gingen we deze uitwerken, en al zeg ik het zelf; we hebben een heel leuk thema en een paar hele leuke spellen! Uiteraard is er ook gedacht aan een kampvuurverhaal, maar ik zal niet teveel uit de doeken doen, jullie merken het vanzelf wel. Haha!

De beruchte ponykampmap werd erbij gepakt en we hebben de inschrijvingen eens bekeken. Karin en ik hebben TWEE kinderen in week 9, er komen er misschien nog twee bij, maar dat is natuurlijk veel te weinig! Dus als jullie nog kinderen weten die een ponykamp zoeken, laat ze zich inschrijven, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! En misschien regelt jannette wel een leuke last-minute korting Knipoog

In de trektochtweek zijn 11 inschrijvingen, waaronder Fenna, Iris, Stephanie, Maartje en Nienke. De rest van de kinderen ken ik geloof ik niet.

Wel handig en leuk voor ons is dat Jannette voor de hele zomer nog maar twee huifkarreserveringen heeft, er hoeven dus waarschijnlijk geen pony's bij gehuurd/geleend te worden want bijvoorbeeld Jackey, Joey, Toontje en Fiona kunnen waarschijnlijk meestal gewoon meelopen Haha!

Natachou: jij hebt in week 2 als leiding Cathalie en Marleen (of Jessica, een van de twee, ben ik even vergeten). Twee nog jonge meiden maar heel leuk en enthousiast, volgens mij gaat het wel gezellig worden!

's middags hebben er nog wat meiden lesgegeven en kwamen de mensen uit Hellendoorn terug (ik zag vanaf een afstandje een paar meiden uit de auto komen met bekers en rozetten, succes geboekt dus, gefeliciteerd nog!).

's avonds hebben we lekker gebarbecued en nog even nagekletst, en toen was het alweer voorbij.. dus nu is het nog even afwachten, maar de trektocht komt steeds dichterbij Go jij! Go jij!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:45

Tessel, klinkt weer als een superweekend Lachen Alleen maar twee kinderen in dat ponykamp. Als de last-minute nou heel goedkoop wordt kom ik misschien toch nog maar vijf dagen langs Nagelbijten / Gniffelen

Alle pony's hebben zich ondanks het vele crossen wel gedragen? (niemand er zes keer afgevallen of wat dan ook?) (ging 't goed met Mirthe?)

De trektocht is wel druk ja. Leuk dat Maartje en nienke mee gaan en ik hoop dat Stephanie ook een beetje gezellig is Schijnheilig

Trektocht komt zo inderdaad steeds dichterbij Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 14:46

Klinkt leuk Tessel Ja

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:53

Ik heb net een mailtje gestuurd naar Jannette, of ze het een goed idee vindt dat ik een advertentie plaats hier op bokt. Ik heb weleens eerder een kamp gehad met 5 kinderen, dat was erg gezellig en rustig, maar twee of vier vind ik toch echt wel heel weinig. Dan is het voor de kinderen ook minder. Hebben ze wel bijna een-op-een begeleiding Haha!
En ja, ik heb ook gevraagd naar een last-minute korting Knipoog
Maargoed, als jullie nog kinderen kennen die nog een leuk ponykamp zoeken, zegt het voort!!
Ik zou het wel gezellig vinden als jullie langskomen in die week hoor! Al is het maar voor een dagje. Paarden zat Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:58

Ohja, Mirthe was niet mee met de buitenrit, maar tijdens de lessen op zaterdag heeft ze zich best gedragen volgens mij. Jannette zei ook dat het allemaal wel weer goed met haar gaat. Joey idem dito.
En met Stephanie is het altijd wel lachen vind ik, never a dull moment Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 14:58

Maar dat zou ik sowieso wel willen hoor. Een dagje langskomen, of twee dagen ofzo. Want ik weet niet of ik vijf dagen vrij heb met m'n werk. *we zien nog wel ..

Maar uhms, Tessel. Hoe ging het nou met Mirthe? (sorry, ben toch wel benieuwd Schijnheilig ) sorry, zag je berichtje hierboven niet Knipoog
Laatst bijgewerkt door Fenn op 03-06-07 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:01

Ik weet echt niet hoe het ging met Mirthe, ik was veel te veel bezig met creatief doen Haha!
Af en toe keek ik wel richting de bak dus ik zag dat ze meeliep met tenminste 1 les, en ze heeft er iig niemand afgegooid, anders had ik dat wel gehoord. Jannette vertelde eigenlijk gewoon over Mirthe dat als er iemand opzit die haar goed aanvoelt, het allemaal wel goed gaat. Het bekende verhaal dus Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 15:01

Ik wil heus een dagje langskomen, kan alleen niet rijden Clown

Edit: was weer eens te laat

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:03

Nee, mag je nog niet rijden tegen die tijd? Er zijn nog wel andere dingen te doen met pony's dan rijden gelukkig Knipoog
Voor mijn part ga je er een poetsen en ermee wandelen Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 15:05

Hoogstwaarschijnlijk niet, en trouwens, week 9, zit ik dan niet alweer op school?
Maar als jullie een keer een tuig-/ponypoetser / hindernisbalkenverver oid nodig hebben, just call Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:19

Tuurlijk, je komt maar langs hoor Lachen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 15:57

Ik zal eens even zien, ik krijg het geloof ik nog behoorlijk druk ondanks dat we maar 1 weekje weg gaan Ja