Gossie Lara is heel zielig, kom ik vanmorgen aan want ik had les. Zie ik dat Lara's oog dicht zit een heel dik is, ik verder kijken, hele hals onder de bulten, op haar lichaam minder en op de kont ook weer allemaal bulten. Beide ogen zijn dik, en ook der hoofd en neus.
Maar het is gelukkig al wat minder geworden, Sjaak dacht aan een allergische reactie. Vanavond weer even kijken, we moesten het maar even afwachten.
Maar ik schrok wel even toen ik het voor het eerst zag..
En, ik had dus niet gereden in de les, en Lot had het laatste kwartiertje geen zin meer om op Macho te springen. (was laat geworden die avond ervoor) Dus ging ik er nog even op Eerst steiltje gesprongen, daarna een oxer en als laatst een tripple. Alleen op een gegeven na de sprong zat ik in galop, en wou ik de bocht draaien alleen gaf Macho en bok met ze hoofd naar beneden, dus plof daar lag ik haha Viel gelukkig erg zacht
bij sommige kun je pinnen, maar ik denk dat het slimmer is om ff cash mee te nemen!
@ joyce: het dekje staat echt leuk dus als jij hem wilt verkopen, roep maar voor hoeveel! en ze vond dat likding wel leuk, dus wil je die (hij had een blauwe rand) meenemen als je hem kan vinden? ik zag ze liggen bij een standje op een hoek met allemaal van die kruidenmixen en poedertjes voor door het voer. ook met himalaya likstenen enzow. als je ff je gegevens pb't dan maak ik het geld alvast over!
woooooooooooooooooooooow wat is de aniek van naomi een schijnheilig poedersuiker ik had tegen haar gezegt gisterdat ik dat bondje van samba wou heeft zij vandaag michou gebeld om te vragen of zij hem mocht!!!!!!!!!!!!!!!! wat een klote kind!!!!!!!!!!!!!!
jaaah ik ben gewoon helemaal opgefokt haha ik wil het lieft nu naar haar toe om te vragen of ze er gelukkig mee is.. het gaat me niet omdat bontje maar dat ze het zo schijnheilig heeft gedaan