Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nou volgens mij wil je het morgen echt op een zuipen gaan zetten Ireen
Ik had met Anique afgesproken om rond en uur of half 11 te bellen en naar mr ed te gaan.....Wordt ik nu pas wakker..Yustin schreef:Goodmorning allemaal!!
Ik schaam meIk had met Anique afgesproken om rond en uur of half 11 te bellen en naar mr ed te gaan.....Wordt ik nu pas wakker..
Mja nu snel de honden laten zwemen, het huis doen, douchen, de boodschappen en dan hopelijk nog naar mr Ed!
Lin ik hoorde dat je mee wou...Er is dus wat vertraging en ik oop uberhaupt dat ik het haal... hihihi
Ik zit nog even te twijfeen of ik de honden mee moet nemen naar stal met de bbq...Ik durf ze eigenlijk niet zo goed alleen te laten hihihi maarja het moet wel lukken denk ik...
Ik laat ze van te voren nog even heel goed uit en dan moet het geen probleem zijn. Als het goed is is Dan er weer rond een ur of 8.....
...Toch miste ik Dayna er wel bij
..Zij zou toch ook komen ???
Dit was een stukje veiliger dan op de scoot he? hihihihi

Ik vond het heel gezellig en het eten heeft me heerlijk gesmaakt. Alles was echt keurig verzorgt, complimentjes voor de familie Langelaan
Toen ik thuiskwam ben ik meteen naar bed gegaan, ik was goed ziek zeg. Gelukkig gaat het nu alweer een heel stuk beter na een goede nacht slapen.
Yustin schreef:Het zag er gister goed uit hoor Lin!
Wij waren rond een uur of 12 thuis..Maar we hebben nog een tijdje bij El voor de deur staan praten! Was er gezellig.![]()
Ik kom net van stal...Yus heeft toch even leker gelopen en daarna heeft hij een douche gehad...Vond hij heeerlijk (hihihi niet dus)
Lin, ik heb Yus niet op het land gegooid, want ik moet zo naar mijn schoonouders...Als je dit nog op tijd leest...Zou je Yus dan ook een uurtje bij Thom willen gooien?
xxx
........
Serada schreef:Mir, ik heb je berichtje helaas niet meer gezien en ik ben net thuis. Ik had je vanmiddag nog een smsje gestuurd met de vraag of Yus op het land mocht maar je reageerde niet. Wil heeft onze mannen een plakje hooi gevoerd en ik heb Yus daarna lekker in de bak gedaan en daar heeft hij ook ruim een uur gelopen
Owens_hartje schreef:Tja El, Dayna miste ik ook wel vraag me nu af of ze wel op de hoogte was![]()
Pech hoor ik lever het maar incompleet in, snap t gewoon niet. Is erg frustrerend kan ik jullie vertellen haha.
Hopelijk sluit ik die af met een voldoende, dan mag ik de verkorte route doen. Zo niet jammer dan hoor, ik heb mijn best gedaan, meer kan ik niet doen toch?
xDaayx schreef:Maar goed, ik ga weer stoppen. Heb het echt te druk met school, moet morgen een case inleveren voor bedrijfseconomie. We moeten een beginbalans/exploitatiebegroting/liquiditeitsbegroting/eindbalans van een zogenaamd bedrijf maken (als iemand weet wat dat is) maar ik snap er niks van. Ik heb er nu onderhand in totaal 10 uur aan gezeten, mijn moeder heeft me ook nog proberen te helpen en heb t nog geprobeert te doen met een klasgenoot, maar het lukt gewoon nietPech hoor ik lever het maar incompleet in, snap t gewoon niet. Is erg frustrerend kan ik jullie vertellen haha.
Wanneer moet je opdracht af zijn dan?
xDaayx schreef:Maar goed, ik ga weer stoppen. Heb het echt te druk met school, moet morgen een case inleveren voor bedrijfseconomie. We moeten een beginbalans/exploitatiebegroting/liquiditeitsbegroting/eindbalans van een zogenaamd bedrijf maken (als iemand weet wat dat is) maar ik snap er niks van. Ik heb er nu onderhand in totaal 10 uur aan gezeten, mijn moeder heeft me ook nog proberen te helpen en heb t nog geprobeert te doen met een klasgenoot, maar het lukt gewoon nietPech hoor ik lever het maar incompleet in, snap t gewoon niet. Is erg frustrerend kan ik jullie vertellen haha.
Altijd fijn!
)
Reentjuh schreef:waar is iedereen????

Hou gewoon voor ogen dat deze opleiding jou later een goede baan zal opleveren waarbij je wel 3 andalusiers kan kopen
en een HH ! Ze zijn gister binnengekomen
)