Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:55

Haha, is goed hoor Wil, lekker veel alcohol, hahahaha!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:15

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Nou volgens mij wil je het morgen echt op een zuipen gaan zetten Ireen Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:14

Ireen gaat helemaal los Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:21

Haha, nee hoor, ik drink nooit zoveel! Na 2 glaasjes wijn voel ik hem vaak al zitten, hihi! En zover mag ik nou ook weer niet gaan, want kan moeilijk dat huis daar onder gaan kotsen, hihi! Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:02

Goodmorning allemaal!!
Ik schaam me Bloos Ik had met Anique afgesproken om rond en uur of half 11 te bellen en naar mr ed te gaan.....Wordt ik nu pas wakker..
Mja nu snel de honden laten zwemen, het huis doen, douchen, de boodschappen en dan hopelijk nog naar mr Ed!
Lin ik hoorde dat je mee wou...Er is dus wat vertraging en ik oop uberhaupt dat ik het haal... hihihi

Ik zit nog even te twijfeen of ik de honden mee moet nemen naar stal met de bbq...Ik durf ze eigenlijk niet zo goed alleen te laten hihihi maarja het moet wel lukken denk ik...
Ik laat ze van te voren nog even heel goed uit en dan moet het geen probleem zijn. Als het goed is is Dan er weer rond een ur of 8.....

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:08

Yustin schreef:
Goodmorning allemaal!!
Ik schaam me Bloos Ik had met Anique afgesproken om rond en uur of half 11 te bellen en naar mr ed te gaan.....Wordt ik nu pas wakker..
Mja nu snel de honden laten zwemen, het huis doen, douchen, de boodschappen en dan hopelijk nog naar mr Ed!
Lin ik hoorde dat je mee wou...Er is dus wat vertraging en ik oop uberhaupt dat ik het haal... hihihi

Ik zit nog even te twijfeen of ik de honden mee moet nemen naar stal met de bbq...Ik durf ze eigenlijk niet zo goed alleen te laten hihihi maarja het moet wel lukken denk ik...
Ik laat ze van te voren nog even heel goed uit en dan moet het geen probleem zijn. Als het goed is is Dan er weer rond een ur of 8.....

woooowwww jij bent echt al goed wakker Bloos

Mir,Git,Danny...Heeelllllll erg bedankt voor het thuisbrengen Haha! Haha! Haha!
Heel er lief van jullie Haha! Kusje Kusje

Vond echt geweldig gezellig vanafond!!!Jammer dat Lin eerder weg ging,maar de gezelligheid bleef erin Haha! Haha! Haha! ...Toch miste ik Dayna er wel bij Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken ..Zij zou toch ook komen ??? Tong uitsteken
Ze was nog bang dat ik alles op ging eten Bloos

Nou,ik ga knorre Slapen Slapen Slapen

weltrusten Vingers aflikken Slapen Kusje

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:17

Welterusten El!
Je scootertje staat veilig bij ons achter slot en grendel Clown Dit was een stukje veiliger dan op de scoot he? hihihihi

En fam Langelaan...bedankt voor alles...... OK dan!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 07:58

Zo goede morgen allemaal. Haha!
Ik voel het allemaal nog wel zitten hier, nog aardig volgepropt Knipoog
Al met al een zeer geslaagde BBQ.
Helaas miste we een aantal persoontjes, dus hopen wij dat die er de volgende keer wel bij zijn.
Tja El, Dayna miste ik ook wel vraag me nu af of ze wel op de hoogte was Ach gut
Dus meiden de volgende keer, zeker meedoen hoor. Nagelbijten / Gniffelen
Arjan hardstikke bedankt voor alle goede zorgen die je in de BBQ hebt gestoken.
Het was ......

SUPER

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:02

Zo Wil jij bent er weer vroeg uit zeg, ik moet nog even bijkomen hoor Gaaaap Ik vond het heel gezellig en het eten heeft me heerlijk gesmaakt. Alles was echt keurig verzorgt, complimentjes voor de familie Langelaan Knipoog Toen ik thuiskwam ben ik meteen naar bed gegaan, ik was goed ziek zeg. Gelukkig gaat het nu alweer een heel stuk beter na een goede nacht slapen.

Mir bedankt voor je smsje, ben heel blij dat jullie Elgar naar huis hebben gebracht. Ik zie of hoor El wel wanneer hij dan bij ons kan komen. Zijn jullie nog tot laat doorgegaan?

Vanmiddag lekker naar stal, Thom goed longeren en dan mag hij weer een uurtje op het land. Het valt me op dat hij al goed aan het afvallen is. Afgelopen vrijdag hebben we geoefend met wijken, hij pikte de eerste stapjes goed had Con gezegd. Ik wilde het gister weer proberen maar het lukte me niet zo goed, dat lag duidelijk aan mij hoor want ik moet het ook nog goed onder de knie krijgen.

Doei!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 13:08

Het zag er gister goed uit hoor Lin!

Wij waren rond een uur of 12 thuis..Maar we hebben nog een tijdje bij El voor de deur staan praten! Was er gezellig. Haha!

Ik kom net van stal...Yus heeft toch even leker gelopen en daarna heeft hij een douche gehad...Vond hij heeerlijk (hihihi niet dus)

Lin, ik heb Yus niet op het land gegooid, want ik moet zo naar mijn schoonouders...Als je dit nog op tijd leest...Zou je Yus dan ook een uurtje bij Thom willen gooien?
xxx

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:15

Mir, ik heb je berichtje helaas niet meer gezien en ik ben net thuis. Ik had je vanmiddag nog een smsje gestuurd met de vraag of Yus op het land mocht maar je reageerde niet. Wil heeft onze mannen een plakje hooi gevoerd en ik heb Yus daarna lekker in de bak gedaan en daar heeft hij ook ruim een uur gelopen Knipoog

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:12

Yustin schreef:
Het zag er gister goed uit hoor Lin!

Wij waren rond een uur of 12 thuis..Maar we hebben nog een tijdje bij El voor de deur staan praten! Was er gezellig. Haha!

Ik kom net van stal...Yus heeft toch even leker gelopen en daarna heeft hij een douche gehad...Vond hij heeerlijk (hihihi niet dus)

Lin, ik heb Yus niet op het land gegooid, want ik moet zo naar mijn schoonouders...Als je dit nog op tijd leest...Zou je Yus dan ook een uurtje bij Thom willen gooien?
xxx

HMMMM Ik dacht al....... Wie is Yustin vergeten het halster af te doen Knipoog ........
Natuurlijk Mir, ze was natuurlijk aan het denken over die peesbeschermers van gisteren. Nagelbijten / Gniffelen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:54

Serada schreef:
Mir, ik heb je berichtje helaas niet meer gezien en ik ben net thuis. Ik had je vanmiddag nog een smsje gestuurd met de vraag of Yus op het land mocht maar je reageerde niet. Wil heeft onze mannen een plakje hooi gevoerd en ik heb Yus daarna lekker in de bak gedaan en daar heeft hij ook ruim een uur gelopen Knipoog

Helemaal geweldig Lin! Knipoog
Ik kreeg het smsje iets te laat (heb bijna nooit bereik beneden.....)

Jah Wil, het was eigenlijk de bedoeling dat ik nog terug zou komen, maar er kwam een bezoekje aan mijn schoonouders tussendoor Ach gut
Dus vandaar hahahaha wat hebben we gelachen om de peesbeschermers he?? Haha!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:23

Owens_hartje schreef:
Tja El, Dayna miste ik ook wel vraag me nu af of ze wel op de hoogte was Ach gut

Ja ik hoorde het vrijdag pas en ik had van de week al beloofd om bij mijn oma te gaan eten. En ja beetje l.ullig voor haar als ik dan op vrijdag laat horen dat ik niet kom (heeft ze natuurlijk alles al ingeslagen enzo).

Vond het wel jammer dat ik niet kon komen maar goed dan moet het snel nog maar is. Zal wel volgend jaar worden, zulk mooi weer zal t wel niet meer worden, de herfst komt er al weer aan.
Misschien kunnen we een keer een pizzaparty houden haha gaan we als onze nieuwe kantine er is m inwijden door allemaal pizza's te bestellen en dan gezellig met ze allen op te eten enzo.

Maar goed, ik ga weer stoppen. Heb het echt te druk met school, moet morgen een case inleveren voor bedrijfseconomie. We moeten een beginbalans/exploitatiebegroting/liquiditeitsbegroting/eindbalans van een zogenaamd bedrijf maken (als iemand weet wat dat is) maar ik snap er niks van. Ik heb er nu onderhand in totaal 10 uur aan gezeten, mijn moeder heeft me ook nog proberen te helpen en heb t nog geprobeert te doen met een klasgenoot, maar het lukt gewoon niet Boos! Pech hoor ik lever het maar incompleet in, snap t gewoon niet. Is erg frustrerend kan ik jullie vertellen haha.

Gelukkig zijn na deze week de kickoff weken voorbij. Alleen dan vrijdag de tentamens waar ik behoorlijk bang voor ben Verdrietig Hopelijk sluit ik die af met een voldoende, dan mag ik de verkorte route doen. Zo niet jammer dan hoor, ik heb mijn best gedaan, meer kan ik niet doen toch?

Nu ga ik echt stoppen hahah
Sorry dat ik trouwens niet veel reageer, heb niet echt wat boeiends te melden, maar ik lees wel mee hoor Duivel

Kuss

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 08:40

xDaayx schreef:
Maar goed, ik ga weer stoppen. Heb het echt te druk met school, moet morgen een case inleveren voor bedrijfseconomie. We moeten een beginbalans/exploitatiebegroting/liquiditeitsbegroting/eindbalans van een zogenaamd bedrijf maken (als iemand weet wat dat is) maar ik snap er niks van. Ik heb er nu onderhand in totaal 10 uur aan gezeten, mijn moeder heeft me ook nog proberen te helpen en heb t nog geprobeert te doen met een klasgenoot, maar het lukt gewoon niet Boos! Pech hoor ik lever het maar incompleet in, snap t gewoon niet. Is erg frustrerend kan ik jullie vertellen haha.

Jee Daay wat een opdrachten zeg, en dat meteen voor je eerste jaar. Dit soort zaken wordt door onze boekhouders op het werk gedaan, het is voor mij echt abracadabra Rolleyes Wanneer moet je opdracht af zijn dan?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 09:39

Goedemorgen allemaal!

Daay, wat voor opleiding doe je?
Lin, was Elgar nog een beetje optijd gister ?? Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:12

xDaayx schreef:

Hoi Daay,
Ik heb dit ook gehad met economie. Ik wil wel even mijn aantekeningen enzo doorzoeken, misschien heb je er wat aan. En ik doe nog wel Personeel & Arbeid en zelfs wij krijgen dit met economie, hihi! Ik hoor het wel of ik er naar op zoek moet Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:16

En de BBQ was inderdaad erg geslaagd! Arjan vond het ook heel leuk en gezellig, dus dit wordt zeker nog wel vaker gedaan Haha! Vingers aflikken
En mijn auto startte de volgende dag ook gewoon weer Haha! Altijd fijn!

Nou, ik ga weer werken!

Doeg doeg tot vanaaf voor diegene die vanaaf op stal zijn! Doei!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 17:14

waar is iedereen????

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 17:59

ik doe commerciele economie, verkorte route 4 jaar in 3 jaar

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:39

ey,mensen...

Wat me nou toch is overkomen Bloos

Vandaag lekker eerste werkdag achter de rug...Ging goed,was erg lekker om weer is te werken Bloos
Nou Lin,de schutting komt nu ook zo snel mogelijk af(dit keer echt Bloos )

Nou,ik ga douche,gtst kijken,en slapen,morgen staat me moeder om half 6 weer de buurt bij elkaar te brullen om mij wakker te maken Bloos

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:52

Reentjuh schreef:
waar is iedereen????

Hierrrrrrr op mijn werk, achter mijn bureautje met aaaaal de kids erbij Haha!

Dat is best een moeilijke opleiding Daay. Ik heb mer gedaan. pfff had het er snel gezien hihihi

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:26

Ik vind het wel superknap van je hoor Daay maar je gaat dit vast wel redden hoor. Je bent een hele slimme meid dus dat heb je zo door! Knipoog Hou gewoon voor ogen dat deze opleiding jou later een goede baan zal opleveren waarbij je wel 3 andalusiers kan kopen Tong uitsteken

Nou ik zit vandaag voor de verandering ook maar weer eens op kantoor. Ik heb echt heel veel werk liggen maar ik moet me er even toe aan zetten, kennen jullie dat?! Het zijn gewoon wat lastige uitzoekdingen en dan zie ik buiten nog dat mooie weer mmmmh Gaaaap

Wie gaat er trouwens mee naar het NK Fries ras in Kootwijk 23 september, dat lijkt me namelijk heel erg leuk. Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:31

ooooohw hou op over dat mooie weer! Ik moet nog tot een uur of 4!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:34

Ik heb trouwens mezelf weer aardig verwend...Verlenden week heb ik twee halsters voor Yus besteld..een Anky Haha! en een HH ! Ze zijn gister binnengekomen
Ook heb ik een nieuwe winterjas besteld voor op stal..(een Kingsland bomberjack) en net twee rijbroeken hahaha (ik ben gister uit 1 broek gescheurd Bloos )
Dus ik kan er weer tegenaan in de winter Knipoog