** Manege Belle Epoque Topic **

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iriis_

Re: ** Manege Belle Epoque Topic **

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:38

Ze gaat om half 4..

OPppppppp tadadadaaa!! Dunja Clown

En ze krijg les van Sabienn ! Haha!

Ze vind sabien helemaal geweldig Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:38

WOww..

We banketstaaf echt te veel liset Bloos

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:39

Ghehe!
BOeien!!
Hoe sneller de 200 pagina's (A) Tong uitsteken

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:43

lexlover schreef:
Ze gaat om half 4..

OPppppppp tadadadaaa!! Dunja Clown

En ze krijg les van Sabienn ! Haha!

Ze vind sabien helemaal geweldig Clown

Leuk man! Lachen
Dunja, is zoooo standaard Tong uitsteken
ghehehe!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:47

Mwhaha jaa Clown maar op wie zou ze anders kunne (zou ze kunnen gewoon voor de lol kijken Clown)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:47

Op Kartouch Tong uitsteken Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:56

fallenangel3 schreef:
wat is er precies gebeurd met worlino dan??? en ik dacht dat het pas goed was voor paarden om te springen als ze rond de 5 jaar zijn??

Tjaa.. Maar dit is geen paard.. Dit is een manege paard.. En dat maakt toch wel een heel groot verschill..
Zie Gé dat was een ''oud'' paard.. nouw oud.. Echt niet hoor.. Maar het is een manege paard.. en voor een manege paard is hij oud..
Zo gaat het.. en zo is het..

Maarjaa.. wilson is nu ook 3 en half en loopt ook maar 2 keer een half uur per week.. en worilino 1 per dag Lachen

Dat is echt graag maar het is zo..

Maar het ging niet lekker om dat ze heel druk was.. en erg onrustig met der hooft.. En zal ze on rustig is met der hoodf gooit ze hem heen en weer.. maar kijkt ze niet of er een hindernis staat en loot er dwars doorheen.. Gevolg is dat ze struikeld over de balken die tussen der benen hangen..

En later ging ik een oxer (oxer tog ?! ) nouwjaa, die moest ik dus springen.. Maar ze liep er echt 2 keer hoor heen.. en nadat ze er door heen liep ging ze, een keertje was dat, ging ze rennen.. Maar ze viel echt BIJNA.. Dus ik schork. Alle vertrouwen weg.. Frans schreeuwn.. Ik huilen Bloos (groot woord.. maar liet een traantje vallen) hij was al de hele tijd aan het schreeuwen..
Maar dus.. Nouw nog een keer proberen, ging GELUKKIG heel nettjes !
Dus ik was klaar.. Maar nu komt het banketstaaf.. Meestal zegt frans na de les wel even iets van.. ''nouw ging niet zo lekker'' of hij maakt gewoon een grappjee..

Maar nu.. Hij zei echt zo van.. '' Je bent bang hea?!'' Als ik ergens niet tegen kan is als mensen dat zegge. Ik zet altijd door totdat ik berijk wat ik wil berijken.. Dus ik nergeer hemm.. Zegt ie ''DAn zal ik je volgende week maar op een ander zetten'' Dus ik kijk hem vet pissig aan.. '' of wil je toch liever op deze'' Dus ik zeg.. Nee ik ga op dees..

Nouww.. ik was zoo boos dat hij zo onaardig deeed.. Voel me er nu nog steeds rot over..

Maar hij was volgens mij ook wel een beetje chaggie.. Hij had worlino ook op der kop geslagen toen ze er langs liep.. echt een domme actie.. Maarjaa.. gelukkig trok ze zicht er niet zo veel van aan.. (inpositieve zin, dat ze er niet bang van werd) Aluwel.. Lisette ?! Daarna begon ze al te ''weigeren'' toen ik de hoek door moest rijden of niet ?!

Nouwjaa dit was het verhaal.. beetje lang maarja Clown

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:57

liisette schreef:

Ik dacht al dat je dat ging zeggen.. MAar die merrie kan ook nog wel eens zomaar stil gaan staan en niet meer vooruit willen Clown

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:01

Ghehe,,
Ja, dat is waaar.
Wat als Dunja nou geen zin meer heeft om al die proeflessen te doen ?
Wat moeten ze dan ? Tong uitsteken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:02

lexlover schreef:
liisette schreef:

Ik dacht al dat je dat ging zeggen.. MAar die merrie kan ook nog wel eens zomaar stil gaan staan en niet meer vooruit willen Clown

Dat gebeurde bij ons vrijdag ook. Er reed een onzeker en niet zo ervaren meisje op. Jozele begon te klieren en Kartouch greep de gelegenheid aan om ook te staken. En ik lette niet zo heel goed op dus reed bijna met Rox tegen Kartouch aan Tong uitsteken

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:02

lexlover schreef:
fallenangel3 schreef:
wat is er precies gebeurd met worlino dan??? en ik dacht dat het pas goed was voor paarden om te springen als ze rond de 5 jaar zijn??

Tjaa.. Maar dit is geen paard.. Dit is een manege paard.. En dat maakt toch wel een heel groot verschill..
Zie Gé dat was een ''oud'' paard.. nouw oud.. Echt niet hoor.. Maar het is een manege paard.. en voor een manege paard is hij oud..
Zo gaat het.. en zo is het..

Maarjaa.. wilson is nu ook 3 en half en loopt ook maar 2 keer een half uur per week.. en worilino 1 per dag Lachen

Dat is echt graag maar het is zo..

Maar het ging niet lekker om dat ze heel druk was.. en erg onrustig met der hooft.. En zal ze on rustig is met der hoodf gooit ze hem heen en weer.. maar kijkt ze niet of er een hindernis staat en loot er dwars doorheen.. Gevolg is dat ze struikeld over de balken die tussen der benen hangen..

En later ging ik een oxer (oxer tog ?! ) nouwjaa, die moest ik dus springen.. Maar ze liep er echt 2 keer hoor heen.. en nadat ze er door heen liep ging ze, een keertje was dat, ging ze rennen.. Maar ze viel echt BIJNA.. Dus ik schork. Alle vertrouwen weg.. Frans schreeuwn.. Ik huilen Bloos (groot woord.. maar liet een traantje vallen) hij was al de hele tijd aan het schreeuwen..
Maar dus.. Nouw nog een keer proberen, ging GELUKKIG heel nettjes !
Dus ik was klaar.. Maar nu komt het banketstaaf.. Meestal zegt frans na de les wel even iets van.. ''nouw ging niet zo lekker'' of hij maakt gewoon een grappjee..

Maar nu.. Hij zei echt zo van.. '' Je bent bang hea?!'' Als ik ergens niet tegen kan is als mensen dat zegge. Ik zet altijd door totdat ik berijk wat ik wil berijken.. Dus ik nergeer hemm.. Zegt ie ''DAn zal ik je volgende week maar op een ander zetten'' Dus ik kijk hem vet pissig aan.. '' of wil je toch liever op deze'' Dus ik zeg.. Nee ik ga op dees..

Nouww.. ik was zoo boos dat hij zo onaardig deeed.. Voel me er nu nog steeds rot over..

Maar hij was volgens mij ook wel een beetje chaggie.. Hij had worlino ook op der kop geslagen toen ze er langs liep.. echt een domme actie.. Maarjaa.. gelukkig trok ze zicht er niet zo veel van aan.. (inpositieve zin, dat ze er niet bang van werd) Aluwel.. Lisette ?! Daarna begon ze al te ''weigeren'' toen ik de hoek door moest rijden of niet ?!

Nouwjaa dit was het verhaal.. beetje lang maarja Clown

Klopt, ze vond het niet echt leuk meer, om te springen.
Frans denk ik wel chaggie, ja.

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:03

lexlover schreef:
liisette schreef:

Dat gebeurde bij ons vrijdag ook. Er reed een onzeker en niet zo ervaren meisje op. Jozele begon te klieren en Kartouch greep de gelegenheid aan om ook te staken. En ik lette niet zo heel goed op dus reed bijna met Rox tegen Kartouch aan Tong uitsteken
[/quote]

Ghehehe!
Kettingbotsing Tong uitsteken

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:04

Maaar lieve mensjes,
ik ga slapen!

spreek jullie morgen! Lachen

xx
Trustee!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:11

hahah ja bijna wel... tijdens de galopoefening had ik ook al zo een domme actie.

We moesten zelf kiezen wat we wilden doen (wat we moeilijk vonden) nou ja... van had veranderen zonder uit de galop te vallen dan maar....

Dus ik verander van hand en houd lichte stelling naar buiten om ervoor te zorgen dat ze niet oversprong.. In de hoek reden de andere paarden in stap en die gingen natuurlijk de andere kant op. Dus Rox was helemaal in de war, ik voelde dat ze het allemaal niet begreep en probeerde extra duidelijk haar de goede kant op te sturen (en de hele stelling dus maar te laten voor wat het was) maar het was al te laat... knalde bijna (is niet helemaal dus Knipoog) op de andere paarden in. Gelukkig niks aan de hand... En de tweede keer ging het helemaal goed, alleen vond Rox het wel moeilijk om haar evenwicht te houden Knipoog

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:16

Heb je me vrhaal nou geleze Tong uitsteken Want lisette wist het al hoor Tong uitsteken Was voor jou bedoelt Clown

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:18

jup gelezen Knipoog ik vind het echt niet kunnen dat frans hem slaat op zijn hoofd... wil hij soms nog een kopschuw paardje net als kartouch?

Heeft worlino niks overgehouden van die balken? Lijkt me nou niet echt goed voor der benen :S.

Hoe hoog springt ze nu? Niet al te hoog mag ik hopen toch?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:25

fallenangel3 schreef:
jup gelezen Knipoog ik vind het echt niet kunnen dat frans hem slaat op zijn hoofd... wil hij soms nog een kopschuw paardje net als kartouch?

Heeft worlino niks overgehouden van die balken? Lijkt me nou niet echt goed voor der benen :S.

Hoe hoog springt ze nu? Niet al te hoog mag ik hopen toch?

Neee.. Slaan is trouwens een heel groot woord joh.. Gewoon een waarschuwende tik..

Frans weet wel wat ie doet.. Maar ze loop zelf door de hindernisshen heen.. ze kan hartstikke goed springen dus daar ligt het niet aan.. Knipoog Ze moet gewoon op letten..
Maar die balken deden der geen pijn joh Knipoog
Ze springt uh.. 60 ? 70 ? Lisette ?? wat denk jij (ow sjit die slaapt) nouwja iig zoiets Knipoog

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:36

dus worlino springt wat de anderen ook springen? dat had ik niet verwacht. Dacht dat ze het wat rustiger aan zouden doen met haar :S

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 23:38

Het zou beter voor der zijn.. Maar ze is een manege paard..
Ik vind het ook nier reeel maar het is wel een sterk paardje hoor Lachen
En ze word er ook gewoon sterk van.. Zolang het goed gaat is er niks aan der hand Knipoog

Maar ik ga slapen !

Doeg .xx Kusje

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 07:55

Goedemorgen mensjes!

Alles goed ?

Ja, zo ongeveer.
Maar de andere (manege)paarden gingen wel gewoon hoger hoor Knipoog
Worlino blijft denk ik nog fftjes op 60/70 cm.

Maar ik ga weer,
moet me haasten Tong uitsteken
school.. Rolleyes

op de fiets, met die wind..ogod Tong uitsteken

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 08:24

Whooo jullie gaan snel haha Tong uitsteken
Eerste 2 uren vallen uit ennut 5de maar ik zit wel tot 5 uur op school!! Boos!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 08:27

liisette schreef:
Maar ik ga weer,
moet me haasten Tong uitsteken
school.. Rolleyes

op de fiets, met die wind..ogod Tong uitsteken

Succes Lisette!
(ik heb altijd wind mee naar school Tong uitsteken )

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 08:53

Heey!

Jullie zijn snel wow..

Welk logo word het nou?

Lisette, veel plezier alvast vanaaf.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:01

Zit nu op scchool **saaaaaai** moet iets met ridderverhalen voor nederlands doen.. Echt dom..

Maarjaa ik haat regen.. bluhg.. ben helemaal nat.. Boos!

Mwhahaha.. Ik ga weer doeg Kusje

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 09:03

Zit nu oook op school:(