OPppppppp tadadadaaa!! Dunja
En ze krijg les van Sabienn !
Ze vind sabien helemaal geweldig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lexlover schreef:Ze gaat om half 4..
OPppppppp tadadadaaa!! Dunja![]()
En ze krijg les van Sabienn !![]()
Ze vind sabien helemaal geweldig
maar op wie zou ze anders kunne (zou ze kunnen gewoon voor de lol kijken
)
fallenangel3 schreef:wat is er precies gebeurd met worlino dan??? en ik dacht dat het pas goed was voor paarden om te springen als ze rond de 5 jaar zijn??
(groot woord.. maar liet een traantje vallen) hij was al de hele tijd aan het schreeuwen..
liisette schreef:Op Kartouch![]()
lexlover schreef:liisette schreef:Op Kartouch![]()
Ik dacht al dat je dat ging zeggen.. MAar die merrie kan ook nog wel eens zomaar stil gaan staan en niet meer vooruit willen
lexlover schreef:fallenangel3 schreef:wat is er precies gebeurd met worlino dan??? en ik dacht dat het pas goed was voor paarden om te springen als ze rond de 5 jaar zijn??
Tjaa.. Maar dit is geen paard.. Dit is een manege paard.. En dat maakt toch wel een heel groot verschill..
Zie Gé dat was een ''oud'' paard.. nouw oud.. Echt niet hoor.. Maar het is een manege paard.. en voor een manege paard is hij oud..
Zo gaat het.. en zo is het..
Maarjaa.. wilson is nu ook 3 en half en loopt ook maar 2 keer een half uur per week.. en worilino 1 per dag![]()
Dat is echt graag maar het is zo..
Maar het ging niet lekker om dat ze heel druk was.. en erg onrustig met der hooft.. En zal ze on rustig is met der hoodf gooit ze hem heen en weer.. maar kijkt ze niet of er een hindernis staat en loot er dwars doorheen.. Gevolg is dat ze struikeld over de balken die tussen der benen hangen..
En later ging ik een oxer (oxer tog ?! ) nouwjaa, die moest ik dus springen.. Maar ze liep er echt 2 keer hoor heen.. en nadat ze er door heen liep ging ze, een keertje was dat, ging ze rennen.. Maar ze viel echt BIJNA.. Dus ik schork. Alle vertrouwen weg.. Frans schreeuwn.. Ik huilen(groot woord.. maar liet een traantje vallen) hij was al de hele tijd aan het schreeuwen..
Maar dus.. Nouw nog een keer proberen, ging GELUKKIG heel nettjes !
Dus ik was klaar.. Maar nu komt het banketstaaf.. Meestal zegt frans na de les wel even iets van.. ''nouw ging niet zo lekker'' of hij maakt gewoon een grappjee..
Maar nu.. Hij zei echt zo van.. '' Je bent bang hea?!'' Als ik ergens niet tegen kan is als mensen dat zegge. Ik zet altijd door totdat ik berijk wat ik wil berijken.. Dus ik nergeer hemm.. Zegt ie ''DAn zal ik je volgende week maar op een ander zetten'' Dus ik kijk hem vet pissig aan.. '' of wil je toch liever op deze'' Dus ik zeg.. Nee ik ga op dees..
Nouww.. ik was zoo boos dat hij zo onaardig deeed.. Voel me er nu nog steeds rot over..
Maar hij was volgens mij ook wel een beetje chaggie.. Hij had worlino ook op der kop geslagen toen ze er langs liep.. echt een domme actie.. Maarjaa.. gelukkig trok ze zicht er niet zo veel van aan.. (inpositieve zin, dat ze er niet bang van werd) Aluwel.. Lisette ?! Daarna begon ze al te ''weigeren'' toen ik de hoek door moest rijden of niet ?!
Nouwjaa dit was het verhaal.. beetje lang maarja
lexlover schreef:liisette schreef:Op Kartouch![]()
Ik dacht al dat je dat ging zeggen.. MAar die merrie kan ook nog wel eens zomaar stil gaan staan en niet meer vooruit willen

) op de andere paarden in. Gelukkig niks aan de hand... En de tweede keer ging het helemaal goed, alleen vond Rox het wel moeilijk om haar evenwicht te houden
Want lisette wist het al hoor
Was voor jou bedoelt
ik vind het echt niet kunnen dat frans hem slaat op zijn hoofd... wil hij soms nog een kopschuw paardje net als kartouch?fallenangel3 schreef:jup gelezenik vind het echt niet kunnen dat frans hem slaat op zijn hoofd... wil hij soms nog een kopschuw paardje net als kartouch?
Heeft worlino niks overgehouden van die balken? Lijkt me nou niet echt goed voor der benen :S.
Hoe hoog springt ze nu? Niet al te hoog mag ik hopen toch?
Ze moet gewoon op letten..

liisette schreef:Maar ik ga weer,
moet me haasten![]()
school..![]()
op de fiets, met die wind..ogod
)