Daar heb ik toen op gereden met ponykamp
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Die Ooooh Les Chevaux heb ik wel continu in mn hoofd.
haha!
de groene. Alleen jammer dat die lusjes voor de singelstoten zo kort zijn
Bandit heeft nog een pad van Harry's Horse en daar waren de lusjes ook al zo kort, dus heeft de eigenares er nieuwe op moeten naaien omdat het anders gewoon schuift.
maar dat zit voor geen meter.
. 
miloetje schreef:Is een mooie locatie en gaaf bos wij gingen heel vaak door de ''kuil'' in rengalop...
. Want hier heb je niet zo'n mooi bos enzo, daar ben je zo doorheen gereden maar daar kan je gewoon echt uren rijden.
.
? ik kan me niks van herrineren dat we daar hebben gegalopeerd? (laat staan rengalop
) 
(bedoel je die keer met Sandra wanneer we bijna een ontstopping kregen toen ze te snel remde
?) xEsther schreef:ooh oke dacht al...
ik kan me idd nog wel een 'kuil' herrineren... maar dan noem ik zelf niet echt een kuil(bedoel je die keer met Sandra wanneer we bijna een ontstopping kregen toen ze te snel remde
?)

)!

Elja schreef:Groetjes uit Zuid-AFrika =D
Tis koud joh
(mijn vriendin is daar vorig jaar geweest... ik verwachtte dat ze terug zou komen als een bruingebakken aardappel ofzo, maar nee
)
(en Josine op de achtergrond
) oooh wat fijn om hun weer te spreken zeg... allemaal herrineringen opgehaald enzo.
!
en Josine waarschijnlijk ook !! Ik kan nu al niet meer wachten!!