Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:15

Ik kan je niet helpen flair, maar ik zat wel in precies dezelfde positie.. Inge had namelijk ook hele verhalen gehoord over wat ik allemaal gezegd zou hebben..

Maar ik weet van niks

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 11:30

Hmm ik heb het nog even nagelezen voor de zekerheid voor het geval ik een erg kort geheugen zou hebben maar nee... alles wat er staat sta ik nog steeds achter. Ze heeft trouwens met haar reactie een hoop voor mij een hoop bevestigd en ik weet dat Kimberley mij precies heeft verteld hoe het zat.

Ik heb btw op een gegeven moment gewoon gezegd dat ze zelf maar moest gaan lezen.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:39

Jammer dat er van die mensen zijn die alles alleen maar van horen zeggen hebben.
Check eerst de feiten en trek dan je conclusie (en dit is voor alle meelezers!) en ga niet van alles rondvertellen zonder dat je precies weet waar het over gaat.

Als er hier al over andere mensen wordt gepraat, zijn diegenen er zelf MEESTAL ook van op de hoogte. En ik ben het er wel mee eens dat dit forum niet bedoeld is om anderen zwart te maken, wat overigens ook niet slim is omdat internet nu eenmaal openbaar is.
Maar dat gebeurt naar mijn weten ook helemaal niet hier....

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:32

Ja bij de prijsuitreiking werdt het ook gezegd zondag. En ik ben het er wel mee eens idd, ik heb natuurlijk ook wat gezegd over Mariska, daar heb ik m'n excuses voor aangeboden en dat doe ik ook niet meer. En het was idd achterbaks dat ik het op bokt zette en niet tegen haar zei.

En ik hoop dat het nou een beetje gezellig blijft hierzo, anders ben ik weg iig..

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 16:31

Er is idd niemand zwartgemaakt. Ik heb naar mijn mening alleen mijn ongenoegen geuit over de dingen die Inge over mij en Flair gezegd heeft. Zij heeft bevestigd dat zij die dingen gezegd heeft dus vind ik nog steeds dat ik gelijk had... Alleen jammer dat zij zegt dat ik bepaalde dingen gezegd heb hier op het forum die ik niet gezegd heb, gelukkig is dat te bewijzen aangezien het er ook gewoon niet staat

Zowiezo denk ik dat iedereen hier zo snugger is om geen dingen neer te zetten over personen wanneer die persoon het niet mag weten. Alles wat ik in dit topic plaats mag de hele manege weten, anders zou ik het wel in privebericht zetten.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:58

Vanavond naar de HEMA!!!!!!!

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:14

Hema? Tis toch geen koopavond

En ik wil ff kwijt dat ik vet vrolijk ben vandaag Zal vast door het weer komen, en dat Flairtje superbraaf was, ennuh, nog heel veel dingen

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:15

Ja ik zag je nog

Het is speciale vrinden koopavond
Ik mag met doortje mee!!!

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:09

En toen kwam ik ook nog Melisje tegen en toen hadden we saampjes vette lol vanmiddag.

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:10

haha best wel he

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:17

Ik kon ook naar de koopavond, was ook een "vrind" van de Hema, maar kon niet, moest lessen bij juf Miranda. Pallie had nog een vette staak actie, beetje jammer...

En, mensen, ik heb internet... eindelijk...

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:19

Het was 1 groot koopfestijn bij de vrienden-voordeelavond van de Hema Afbeelding

Wat een beetje jammer is, is dat ik nu niet meer blij ben met mijn blauwe kaarsenbordje, het staat niet zo mooi. Mijn nieuwe groene en paarse kussentjes daarentegen zijn zoooo mooi op de bank!
En daarna nog even de paarden buiten laten spelen en Nikki's mooie nieuwe bruine hoofdstel gepast, whoopie wat staat dat mooi zeg! Ik ben helemaal happy Afbeelding

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:32

Vet hippe smileys heb jij

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:40

Ja stoer he! Vond ik opeens.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:41

Niet fijn aangezien ik het blauwe ding had aangeraden
Ik dacht aangezien je 2 roze kaarsjes had, het leuker zou zijn als je ipv een roze onderbord een blauwe nam....

*huilen*

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:51

NIekie, waar slaat je onderschrift op Ik heb iets gemist geloof ik

Dat is lang geleden Le! Gezellig!
Leuke les gehad?

In de paarden wordt altijd teveel gepraat. Wen je vanzelf aan, je moest eens weten wat er allemaal over mij gezegd wordt
En na 4 jaar Deurne zou je er helemaal immuun voor moeten zijn

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 08:36

Hello,

Ahh daar is ilzas m'n zussie finally!!
Ik heb ook geen idee flair, ik praat nooit met Inge dus sorry, en zo ja over koetjes en kalfjes. Het enige wat ik ooit heb gedaan is dat over Kimberley en ook mijn excuses voor aangeboden he hasten Dus nu gaan we allemaal weer lief met elkaar om hihi. Maargoed ik ben wel benieuwd wie dat dna is en wat diegene dan verzonnen heeft, vertelllll vertelllll
Kim heeft gisteren gesprongen met luc en ik ben benieuwd hoe het is gegaan.......ik hoorde wel dat lucje de heele dag in de paddock heeft gestaan, dat is wel erg fijn met zulk prachtig weer. Nu is het trouwens oliebol weer bah!!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:58

Hieronder spreek je jezelf tegen Llover.. Hierdoor komt juist weer gelul
Llover schreef:
Maargoed ik ben wel benieuwd wie dat dna is en wat diegene dan verzonnen heeft, vertelllll vertelllll

Llover schreef:
ik hoorde wel dat lucje de heele dag in de paddock heeft gestaan, dat is wel erg fijn met zulk prachtig weer. Nu is het trouwens oliebol weer bah!!

En ik had lucje eruit gehaald en zn beentjes helemaal afgespoten.. Lief hè

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:04

Jeuj!!! Ik mag zondag alsnog starten!! WHOEHOE *o/*

Ik stond als zoveelste op de reservelijst dus ik had niet zoveel hoop. Ik vond het extra jammer omdat mijn vader er helemaal zin in had Die vroeg van de week waar we zondag heen zouden gaan op wedstrijd. En zelfs mijn trouwste supporter was blij om mee te gaan.

Ik hoef niemand teleur te stellen, want WE GAAN!!!!!

(Oke, sorry voor de adhd blijheid.. Maar ik had echt veel zin *hihi*)

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:05

gomir schreef:
NIekie, waar slaat je onderschrift op Ik heb iets gemist geloof ik

We zouden pas een statiedeken krijgen met sponsering als we Z waren. Dus het is een soort insidersjoke

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 13:01

Weten jullie hier in de buurt een drukkerij die ook op stof drukt?
Heb wel het eea gevonden, maar dat is allemaal productie voor bedrijven. Die doen niet aan particuliere drukwerkjes.

En ik moet slechts 1 stukje stof / schildersdoek laten bedrukken.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 13:29

Bij de marsdiepstraat vlakbij de rotonde zit toch zoiets?

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:40

Nee dat is een inktvulstation

Ik denk misschien Dinky Druk of Gravure 85 (maar dat is trouwens volgens mij alleen maar stickers voor bijv auto's)

Anders heel misschien bij Nicole vragen, want die gaat altijd naar iemand toe om bijv dekjes te laten borduren/bedrukken. Misschien dat ze ook wel stof wil doen ofzo.

In principe kan ik je dus niet helpen

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:03

Hahahaha Niekie je onderschrift Afbeelding

Ik heb dus net iets gehoord.... namelijk dat als ik zometeen naar de manege ga, er een zeker iemand ook aanwezig zal zijn. Iemand die wel eens inlogt op zo'n site, waar je berichtjes kan plaatsen (met name over andere mensen).

Nou, ik ga springen, doei Afbeelding

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:11

superlenie schreef:
Weten jullie hier in de buurt een drukkerij die ook op stof drukt?
Heb wel het eea gevonden, maar dat is allemaal productie voor bedrijven. Die doen niet aan particuliere drukwerkjes.

En ik moet slechts 1 stukje stof / schildersdoek laten bedrukken.

Wat zijn de plannen, Superlenie ???
( en meer: waarom weet Monica daar niks vanaf ??)