Hier een nieuwe foto van pallieter, met de nieuwe camera, verwacht niet teveel want meneer verstopte zich!

Hij staat achter zijn vriendje, kijk dat verschil, en pal is nog jongen ook!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

GEWELDIG.
, dus ga ik m'n bedje maar opzoeken.
.
l0rdJ schreef:*TADADADADA*
Hier een nieuwe foto van pallieter, met de nieuwe camera, verwacht niet teveel want meneer verstopte zich!
Hij staat achter zijn vriendje, kijk dat verschil, en pal is nog jongen ook!

Sanniiy16 schreef:Hallo mensen
voor de gene die het nog niet wisten of nog niet was opgevallen
Bruno is vanaf vanochtend bij zijn nieuwe eigenaresse in Hoorn!
Ik mis hem nu al heel erg maar ik mag langskomen wanneer ik wil
Wij gaan morgen naar een nieuw paardje kijken
en ik heb er harstikke veel zin in!

Sanniiy16 schreef:
? 

wat een leuk beestje
..
:P:P 

tjaan_ schreef:whaha heb keihard door de bak geschreeuwt paard aangeboden gratis mee te nemen whahahahaha
we hebben afgelopen donderdag of vrijdag gesprongen hij liep braaf enz... en de dag erna daaide hij een knop om en ging lopen klieren :S
dus voorlopig maar ff niemand anders der meer op voor dat ik hem echt pak op zen billetjes geef door men eigen schuld...
pfff wat een dag wat een dag

. Ik was bij de Paardenhof in Kwadijk, maar niet voor het eerst. Er kwam een heel "eng" geluidje uit de muur bij de A (door de storm en regen). Mevrouw wilde er echt NIET langs gaan
. Dus er was nu genoeg reden om overal maar van te schrikken, zelfs van een dikke scheet die een paard liet
. Nou ja....volgende keer beter, toch?
. 

LIQUITA schreef:Ik had vandaag een wedstrijd, en ook die van mij was een draak. Ik was bij de Paardenhof in Kwadijk, maar niet voor het eerst. Er kwam een heel "eng" geluidje uit de muur bij de A (door de storm en regen). Mevrouw wilde er echt NIET langs gaan
. Dus er was nu genoeg reden om overal maar van te schrikken, zelfs van een dikke scheet die een paard liet
. Nou ja....volgende keer beter, toch?
.
LOL