:D paard mag absoluut een mening hebben
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
:D paard mag absoluut een mening hebben
Jetta schreef:Jee, Anous! Nou, meid, gooi jezelf maar in de markt en laat je niet afbluffen door de "baas"......Ik ben geen hond....ik heb geen baas!![]()
Ze mogen die waardering best in centjes omzetten, anders vraag je toch aan dat Hypotheekcentrum of je even mag komen "sfeerproeven"? *o/*
Was geen probleem. Ik heb maandag gesprek met baas en met Dennis (zoon van de baas) dus ik hou julie op de hoogte
Ik ben heel benieuwd wat je oude baas en zijn zoon je nu te bieden hebben......nog vaker naar mr ed!!!
Bedankt voor je lieve mailtje Val, we houden zeker contact en Brabant gaan we gauw doen, lijkt me ontzettend leuk (kan je mijn andere bolle ook een keer zien
) .

Leuk al die felicitaties
Kowloon schreef:Nou ook van mij gefeliciteerd. ik baal als een stekker, maar ben er vandaag niet om te genieten van je traktatie. Ben vanochtend weer gaan werken (half dagje was de bedoeling), maar er ligt al weer voor maanden werk. En er meldde zich meteen een overspannen persoon....huilend en al....die komt voorlopig niet meer terug. Zucht.... Had beter thuis kunnen blijven. Nou ja, morgen is de grote dag voor E. Dan gaan de deskundigen me vertellen of het zin heeft om hem te gaan trainen voor de renbaan. Ben benieuwd.
dus Loes, krijg je een herkansing