Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:53

@Vientijntje ik wil inderdaad eerst liever weer mee op de bok met een ander paard, maar ja ken alleen niet zo veel mensen met een aanspanning. Ik ga ook wel weer op de bok zitten hoor. Ik wil alleen nu eventjes nog niet daar aan denken. Bovendien moet ik eerst alles grondig nachecken of er echt niks kapot is of iets dergelijks. Gisteren wel snel gekeken en kon niks ontdekken maar je weet het maar nooit (en ik was niet zo helder gisteren natuurlijk Schijnheilig )

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:07

heeee, geen ongelukken maken he... Knipoog Gelukkig leef je nog. Anders kun je toch een tijdje iemand mee laten lopen met Ulvy op grijpafstand of met een halstertouw aan haar hoofdstel? Dan kan ze in ieder geval niet weg.
Wees blij dat jullie in de wei waren en niet in te bos.
Anders moet je een s aan Juith vragen. Die kent veel mensen met koetsen en karren.
Iets anders: wacht wacht wacht gespannen op reacties op mijn sollicitatiebrieven. Hyper!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:07

surry, bedoel natuurlijk JUDITH en niet JUITH

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 12:30

@Marie ik hoop dat je snel bericht krijgt op je brieven. Heb je er veel gestuurd.

Ik heb al contact gehad met Manuela. Ik ga Ulvy er echt wel weer voor zetten en ik ga ook echt wel op die bok, maar ik heb eventjes de tijd ervoor nodig. Wil er nu gewoon eventjes niks van weten.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:59

Goed dat je haar in ieder geval nog even tussen de bomen hebt gezet! Tja, paarden (en pony's) kunnen nog wel eens met onverwachte ackties komen...
@ Anne; dat je het nummer niet eens genoteerd hebt zegt al genoeg Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 09:25

Kreeg vanmorgen een mailtje dat een van mijn vorige bijrijdpaardjes is overleden. Niet ziek geweest helemaal niks, gewoon 's morgens dood op stal gevonden. Ze zou in april haar veulentje krijgen. Echt heel sneu Verdrietig

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:15

Aahhh... Scheve mond Wendy dat is zeker sneu.
Weten ze ook waaraan ze gestorven is?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:33

Nee ze vertelde dat er niks aan haar te zien was. Echt sneu want het was echt hun oogappeltje.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:23

@ wendy: Wat jammer. Was dat die Flamingo? En die was drachtig? Wat raar dat ze overleden is. Zielig hoor. Huilen

Ik heb vier brieven gestuurd waar ik nog niets op gehoord heb. Ik zit nu natuurlijk elke dag op de postbode te wachten en dan duurt t wachten lang. Ik hou jullie op de hoogte. Hyper!
Ik heb mijn meest recente cijferlijsten erbij gedaan (wat natuurlijk slim is als er goede cijfers op staan.) Misschien vinden ze me een nerd Nerd maar ik hoop dat ze me slim vinden. Slim

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:50

Nee Marieke niet Flamingo (geen idee of die nog leeft trouwens denk het niet want die was veel ouder) Nee die fries Xandra waar jij ook nog wel eens mee naar toe geweest bent.

Balen dat je nog niks op je brieven gehoord hebt. Best slimme actie van je cijferlijsten. Hou ons maar op de hoogte als je wat meer weet. Haha! Ik vind je in ieder geval al heel slim hoor Ja

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:09

hihihihi Bloos ja, vond t zelf ook wel slim.
Die Fries was helemaal niet oud toch? Die was toch pas zes of zeven? En Greet, leeft die nog?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:27

Nee ze hebben er meerdere. Dit was wel de oudste. Ik weet niet precies hoe oud ze was, maar dacht een jaartje of 17. En ja Greet die leeft nog steeds (is geloof ik al 37...poeh hé als Ulvy zo oud wordt zit ik er nog 33 jaar aan vast Schijnheilig )

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:26

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Ja, ik denk dat Ulvy ook zo'n oude taaie wordt. Hahaha. leuk hoor.
Hoe issie met je gekneusdheid? Gaat t al weer wat beter? Ik ga vanavond weer eens lessen met Bruin. Zal intructeur zeggen dat ik veeeeeeel geoefend heb met wijken voor de kuit en dat t in stap inmiddels redelijk gaat. In draf gaat hij meteen spastisch doen alleen al als ik afwend na c of a. Frusty
Hopelijk gaan we ook springen. Daar heb ik natuurlijk wle were zin in.
Bruin was laatst trouwens bijna onderuit gegaan met springen. Het leek niet glad....maar dat was het wel. Toen werd hij kei zenuwachtig. Hyper! Uiteindelijk toch laten springen over een wat lagere hindernis en dat ging goed. Braaaaf paard. Schijnheilig

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:41

Hallo leeft iedereen hier nog. Geloof dat Marieke en ik alleen nog maar tegen onszelf aan het praten zijn Schijnheilig Nou ja dan gaan we daar vrolijk mee verder.

Maarie je hebt een stoer paard Haha! Hoe ging je les met wijken?
Hoe vinden jullie mijn paard? Tong uitsteken http://fjordenwereld.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=26143

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:30

Hahahaha Wendy.... arme Red Bull (die tweede foto) Haha! . Hij ziet er wel supergaaf uit in western outfit!

Ik ga binnenkort toch eens even bij de wei bij jullie kijken als dat mag (als ik in het bos bij de jonkies van Bergemo ben)..... even op visite bij jouw paardjes. Ik heb Red Bull nog maar 1 keer in levende lijve mogen ontmoeten (toen jullie een boktrit op Bergemo hadden een paar jaar geleden)...

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:46

Dat is een mooi zadel dat Manuela heeft!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:47

Dat mag hoor Anke. Weet je waar het is?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:49

hoi hoi ik had even een vraagje aan jullie.
Is er iemand van jullie toevallig morgen avond bij bergemo te vinden.
Mijn moeder met nog 2 andere moeders haha gaan vanaf morgen avond een paar lesjes rijden.
Maar omdat ze mij verboden heeft om mee te gaan zoek ik eik iemand die mij de meest geweldige foto's van mijn leven wil bezorgen. ze rijden om half 9 geloof ik hihi.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:13

Eh, theoretisch ga ik morgen kijken ja, maar dr is een les tot kwart voor negen, en dan weer om negen uur...

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:30

het is in ieder geval rond die periode.
Als je 3 vrouwen ziet die aan het klunzen zijn. En je hebt toevallig je camera bij. zou ik het zeer op prijs stellen al sje wat foto's maakt.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 21:46

Hee dames, ben er weer. Ben nog half dood maar dat is beter dan helemaal. Ik ben kei ziek geworden vrijdag dus , nu hoefde ik eindelijk eens niet te werken op vrijdagavond, kan ik nog geen les rijden omdat ik ziek ben. Ziek Had/heb virus op longen, luchtwegen, slijmvliezen en oren. Ik kan je vertellen dat dat geen succes is. Balen, maargoed, niets aan te doen.
Volgende week vrijdag ga ik het weer proberen. Kan ik nog twee weken oefenen met wijken. Knipoog
Wendy, staat hem goed dat zadel. STOERRRRR.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:58

niet leuk maarie
Oké mensen allemaal Maarie beterschap wensen zodat ze weer snel beter wordt.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 13:06

nou, merk het al... we staan er weer alleen voor Wendy. Dooie boel hier trouwens.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 19:59

kyrkelover schreef:
het is in ieder geval rond die periode.
Als je 3 vrouwen ziet die aan het klunzen zijn. En je hebt toevallig je camera bij. zou ik het zeer op prijs stellen al sje wat foto's maakt.

Zo gemeen ben ik net niet Knipoog Maar zal eens kijken

Beterschap Marie, gaat jou beestje trouwens zondag weer met de baas op stap?

Anne, hoe is het met de peerdenjacht? Is beestje van Bergemo nog in de running?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 21:21

Judith, heb nog steeds niet het paard gevonden waarvan ik zooiets heb van 'JA! Inpakken maar!' Dat had ik bij paardje van Bergemo in principe wel in omgang, maar qua rijden toch nét niet.
Ik wilde volgende week misschien nog een keer gaan kijken om te zien of hij veel vooruit is gegaan. Zo niet, dan wordt het hem niet.

Tenminste, hoop niet dat ie al verkocht is? Schijnheilig