Dankje! Hoe is het met jou? Waarom heb je eigenlijk helemaal geen foto's en info in je profiel staan? Volgens mij heb ik nog nooit foto's van jou en je paardje gezien. Ben wel benieuwd!
Cuarda
Geplaatst: 12-02-11 23:07
Ik doe niet aan foto's, blijf ik lekker anoniem, ook niet zoveel kans op meelezers Er staan eerste pagina of zo van dit topic wel foto's geloof ik
Met mij is het trouwens wel goed hoor! En met jou?
Kan je meelezers hebben? Maar ik zou toch ook met jou mee kunnen lezen, gewoon bij jou berichten kijken, of bedoel je het anders? Soms denk ik ook wel eens dat ik iets beter niet kon typen, maar over het algemeen gaat het hier meestal toch nergens over .
Diegene gaf zelf toe Weet dus ook niet of ik er meer heb, denk het inmiddels niet meer aangezien ik daar niet zo actief meer ben.. Maar toch plaats nu niet zomaar meer alles op i-net
Ik heb morge m2 wedstrijd, is behoorlijk spannend, want als ik gelijk blijf , of hoger eindig, ben ik 1ste gemiddeld, over 4 wedstrijden, en dan mag ik in de spotlights staan en krijg ik een deken en een ehh, hoe heet zo'n lint, een rozet, maar den met een lint, dat t om de nek van het paard kan..? maar dan moet ik dus wel goed rijden
punten waren alleen niet zo goed 171 en 172 , er was niet zo hoog gerden, en ik stand 2de, maar die die eerste stond, is over naar de Z vanaaf om kwart voor 6 op de manege zijn, mag dan in de spotlights staan, krijg een deken een sherp (ofzo) en een hele mooie beker