Jaaaaa Daan, was heerlijk!! Heb stof gezogen, de vaat in de vaatwasser gezet, was in de droger gedaan, was in de wasmachine gedaan en nog wat meubels afgedaan met een doek nu lekker ontspannen!
loveseben
Geplaatst: 27-10-10 20:57
Je bent goed bezig, Kim
loveseben
Geplaatst: 27-10-10 20:58
@Laila, welke proef moet ik eigenlijk rijden? Gewoon de eerste proef van deze maand?
Ik heb net lekker mn avondje doorgebracht op de sportschool! uurtje in de zaal, uurtje bodypump en een half uurtje sauna.. rot hoor nu lekker soezelend mn bed in! trusste xxx
ThessaKeizer
Geplaatst: 27-10-10 23:47
Etentje was super gezellig en vooral errug lekker Nu lekker richting bed, morgen worden de gebitten van de heren bijgewerkt Slaap lekker en tot morgen!!
Goeiemorgen! Ik ben ook al weer lekker aan het werk!
ThessaKeizer
Geplaatst: 28-10-10 09:03
Goedemorgen!!! Veelste vroeg wakker op mijn vrije dag, maarja de gebitten van de heren worden vandaag gedaan dus als ze bellen moet ik meteen naar stal, moet dus wel klaar zitten Pfff, ik ben dat grauwe weer zooooo zat, wanneer zien we nou weer eens echt lekker de zon!?
Thes, zou jij miss aan de delta willen vragen of ze Cliché willen enten? alleen ligt z'n paspoort thuis natuurlijk, dus dan moet k daar later ff mee langs komen...