Wat een meligheid hier The mistery guest is ook een baby zwaluw superman *klimtopladdersomvogeltjesteruginnestjestezetten*Mijn foto's zet ik ook maar niet meer op bokt, zeker niet als ik weer eens de bak uit vlieg
jarrah schreef:Oeehh la la... lekker dikke piemels kijken o.a gelukkig is het ver weg, dan kan ik lekker schaamteloos mn gang gaan
Splinter schreef:jarrah schreef:Oeehh la la... lekker dikke piemels kijken o.a gelukkig is het ver weg, dan kan ik lekker schaamteloos mn gang gaan ohoh.. dat beloofd wat.
Splinter schreef:jarrah schreef:Oeehh la la... lekker dikke piemels kijken o.a gelukkig is het ver weg, dan kan ik lekker schaamteloos mn gang gaan onder andere... wat ga je daar nog meer doen dan?
Splinter schreef:dat kan ik pas na tienen vertellen niet.. dat was een ZTM topic regel.. die geldt hier niet.
Kimbaie schreef:en wat zit er in Eindhoven...Nieuwe mysterie gast is het een hij?Het is een hij ja... maar volgens mij al niet zo mistery meer op de GM Ben wel benieuwd wat je na tienen te vertellen hebt splint