Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:mijn vader moet onder de scan door helemaal van top tot teen
hij krijgt daar een oproep voor hopelijk komt daar iets uit al hoop je natuurlijk niet op gekke dingen zijn bloedplaatjes waren te laag
en dat ze dan eindelijk eens iets kunnen doen en hij heeft spierreuma zei de arts daar word hij ook hel moe van

winnitou schreef:kort nachie gehad, al vroeg op pad naar de garage, waren gelukkig snel klaar (scheelt weer in de rekening) alhoewel die ook al weer bijna 70 euro was.
Daarna naar huis, nog even aan de opruim en de poets en om half elf bij de fysio. die heeft mijn rug aardig te pakken genomen, en ik gisteren nog klagen dat ie te zacht was....
daarna naar de kampeerwinkel om geld uit te geven en doornaar school waar ik ook weer aan de poetst kon in Rowan zijn klas. Nu even thuis en zo weer weg richting voetbalveld voor de trainingen.
Ach zo blijft een mens bezig.

winnitou schreef:meelen schreef:wist niet dat je nog ziek was, hoop dat je lekker weer werkt.Het is zeker heerlijk weer, amper wind ook.
Ik ga vandaag weer beginnen met werken.
Ben nog wel neuzig en hoesterig, maar ik wil nou wel weer lekker buiten zijn hoor.
meelen schreef:winnitou schreef:kort nachie gehad, al vroeg op pad naar de garage, waren gelukkig snel klaar (scheelt weer in de rekening) alhoewel die ook al weer bijna 70 euro was.
Daarna naar huis, nog even aan de opruim en de poets en om half elf bij de fysio. die heeft mijn rug aardig te pakken genomen, en ik gisteren nog klagen dat ie te zacht was....
daarna naar de kampeerwinkel om geld uit te geven en doornaar school waar ik ook weer aan de poetst kon in Rowan zijn klas. Nu even thuis en zo weer weg richting voetbalveld voor de trainingen.
Ach zo blijft een mens bezig.
Mens, ik word al moe als ik al die dingen lees die je doet. Denk je wel een beetje om jezelf?
Je hebt iig te kort nachtrust volgens mij.
meelen schreef:ATE schreef:mijn vader moet onder de scan door helemaal van top tot teen
hij krijgt daar een oproep voor hopelijk komt daar iets uit al hoop je natuurlijk niet op gekke dingen zijn bloedplaatjes waren te laag
en dat ze dan eindelijk eens iets kunnen doen en hij heeft spierreuma zei de arts daar word hij ook hel moe van
Nou, iig iets meer duidelijkheid.
!!!!!!!!!! Morgen mag ik meteen beginnen!!!!!!!!
en een beetje helpen. Om 11.00 uur zaten de eigenaar en ik om tafel in het Koetshuis en om kwart over 11 was het officiële gedeelte "achter de rug". Zat ik daar in m'n tenuutje, voorbereid op een dagje de stad in...
Hadden we net zo goed over de telefoon kunnen bespreken, ha ha! Maar daarna was het een informeel gesprek en hebben we nog een beetje gelachen! Er had nog iemand sollicitatie, maar die moest wel de stad in. Ik vroeg waarom ik dan niet moest en daarop kreeg ik als antwoord "Je weet toch hoe het werkt? Hoe vaak ben je hier nou al geweest?". "Ja, maar ik heb nog niet echt zelf gereden, alleen terug naar het koetshuis, niet de stad zelf". "Morgen kom je hier en ga je je eerste inwerkdag doen. Dat doe je elke week tot de maand april voorbij is en per 1 mei rij je alleen". "Oke...."
ATE schreef:mijn vader moet onder de scan door helemaal van top tot teen
Shenavallie schreef:Yihaaaaaaaaaa, ik ben aangenomen!!!!!!!!!! Morgen mag ik meteen beginnen!!!!!!!!
![]()
Ik moest er om 11.00 uur zijn, maar was er een half uurtje eerder, zodat ik kon knolknuffelenen een beetje helpen. Om 11.00 uur zaten de eigenaar en ik om tafel in het Koetshuis en om kwart over 11 was het officiële gedeelte "achter de rug". Zat ik daar in m'n tenuutje, voorbereid op een dagje de stad in...
Hadden we net zo goed over de telefoon kunnen bespreken, ha ha! Maar daarna was het een informeel gesprek en hebben we nog een beetje gelachen! Er had nog iemand sollicitatie, maar die moest wel de stad in. Ik vroeg waarom ik dan niet moest en daarop kreeg ik als antwoord "Je weet toch hoe het werkt? Hoe vaak ben je hier nou al geweest?". "Ja, maar ik heb nog niet echt zelf gereden, alleen terug naar het koetshuis, niet de stad zelf". "Morgen kom je hier en ga je je eerste inwerkdag doen. Dat doe je elke week tot de maand april voorbij is en per 1 mei rij je alleen". "Oke...."