Ja misschien hebben we perongeluk een rekening niet betaald ofzo? Weet het ook niet. Maar hij is afgemeld nadat mijn standen zijn bijgewerkt. Zal wel foutje zijn
Natalie1993
Geplaatst: 22-05-10 17:55
XxDamelzaxX schreef:
Natalie wanneer wilde jij Sjaak op de foto zetten?
Ehhm, in het weekend een keer? Niet deze en ook niet volgende, maar daarna kan ik!
xCarolaa
Geplaatst: 22-05-10 18:33
Ik had vandaag ook wedstrijd, in Hattem. Ging wel redelijk, lekker rustig zo zonder de E . Met dressuur had ik 177 & 186 ze is en blijft een gestresst beest waardoor het er toch niet uitkomt.
Met springen had ik balk op de laatste van de barage, ze tikte werkelijk alles aan ;o. Was nog 5e. En toen nog even voor dat ik tweede parcour ging starten de steil goed de luchti ng etrokken, en tweede parcour ging echt heel fijn Was derde en foutloos
Haha, ik heb lekker in de binnenbak gelest Vind de bodem daar beter, lekker in mijn eentje daar gereden, en geen brandende zon maar wel lekker zacht windje. Héérlijk. Rijd meer binnen dan buiten Erg he
Vandaag op jasjes jacht gegaan.. Wel wedstrijdshirt + anky halster gekocht Maar geen mooi,betaalbaar,goede kwaliteit,lekker zittend jasje. Vond de pikeur die de Hypoplaza had erug mooi, maar zat mij net niet goed. De eurostar vond ik en niet zo mooi, en zat ook net niet lekker.. pfft.
ooo, dan kan ik iniedergeval nog wel een tijdje door modderen in de b. met springen ga ik gewoon over wanneer ik vind dat we er allebei klaar voor zijn ;d
nou het is al een rotzooi op me kamer, hihi. over liggen van die roztten, want ze blijven nooit hangen als ik ze ophang. en overal liggen schoolspullne :d
ik heb lekker vla met wat hageslag erdoor gegeten & zo maakt me zusje ovenbroodjes klaar.
Mijn kamer is ook puinzooi hoor Uit mijn manegetijd heb ik wel een zooitje beker staan, en heb dus plankje boven mijn bureau daarvoor, heb daar dus ook alle rozetten gedumpt Had vorige week wel 4kg zak snoepjes gewonnen Was de enige pony, en dus 2x 1e