Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

benieuwd hoe dat gaat heb al tijdje geen les meer gehad.... 
.
. Sunrise_ schreef:Gisteren ben ik me echt naar geschrokken tijdens het rijden. Ze was al erg fit, en heet. Toen moesten we van Tjumme ook nog eens onze beugels voor over het zadel slaan en dan zo draven. Daar werd ze nog een stukje heter van.
Vervolgens deden we de beugels weer in en moesten we achter elkaar aansluiten zodat we om de beurt konden galopperen. Ik wil in de hoek tussen C en H aangalopperen. Wat gebeurt er, ze negeert gewoon compleet mijn rechterbeen, waardoor ik in een reflex mijn buitenteugel loslaat, en aan de binnenkant trek. Maar het was al te laat, ze loopt gewoon dwars door mijn buiten been heen, met een klap! tegen het schot aan. Mijn bovenlijf zweefde zo ongeveer boven de rechterkant van het schot, ik heb de andere kant gewoon gezien. Ik schrok echt zo enorm gewoon, je hoorde me zeg maar ook gewoon schaven tegen het schot aan.
Later nog wel wat gegaloppeerd, dat ging wel goed, maar pfoe hee dat was niet grappig zeg maar.

__Nathalie__ schreef:dat is wel een heel extreme reactie zeg als je buiten niks doet dat ze er dan zo door heen slaat.
Zijn je laarzen nog heel?
. Ze heeft gewoon super weinig balans, in het bos rechtuit gaat het prima, maar in de bak heeft ze er gewoon echt heel erg