niceboy16 schreef:Dan denk ik dat we elkaar binnekort wel eens zien! Ik rij meestal ook rond die tijd.
Leuk, als je (voor drieen) een groepje bij de zadelkamer ziet staan geef je maar een gil, komt er wellicht reactie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
niceboy16 schreef:Dan denk ik dat we elkaar binnekort wel eens zien! Ik rij meestal ook rond die tijd.
sans6 schreef:Zijn er op zondag tegenwoordig ook lessen dan?
Welke dag hebben de paarden dan nog vrij
zover ik weet zijn het alleen onze groep (beginners dus) en nog een ponyles voor ons, die op zondag les hebben. dreamer1987 schreef:Mijn god, wat een manege...
Zullen we het topic een andere naam geven
Dacht dat ik op een goede manege beland was, maar schijnbaar niet dus
het ik nou echt zo'n verkeerde keuze gemaakt ?
Qache01 schreef:niceboy16 schreef:Dan denk ik dat we elkaar binnekort wel eens zien! Ik rij meestal ook rond die tijd.
Leuk, als je (voor drieen) een groepje bij de zadelkamer ziet staan geef je maar een gil, komt er wellicht reactie
niceboy16 schreef:Gaaf van Beauty Clien, toppony!
We gaan binnekort maar eens samen lekker een rondje hei stappen, if you like?

bedankt, ben benieuwd nr de rest 
kijk van het hele reilen en zeilen op de manege krijg ik weinig mee, kom daar 1x per week een uurtje om te lessen en that's it, dus veel hoor en zie ik niet en als ik dan zo'n reactie lees schrik ik wel effe, vandaar mijn reactie
sans6 schreef:Uiteindelijk moet je toch zelf een mening vormen Ceciel, en gelúl vind je over iedere manege toch wel, positief en negatief

sans6 schreef:Nou he!?
*pakt zak popcorn erbij en gaat kijken hoe dit afloopt*
?

_yvonne schreef:het is hier gezellig
niceboy16 schreef:_yvonne schreef:het is hier gezellig
Het is niet bedoeld om ruzie te maken in elk geval, en mocht ze een reactie hebben stuur ik haar een pb.
_yvonne schreef:niceboy16 schreef:Het is niet bedoeld om ruzie te maken in elk geval, en mocht ze een reactie hebben stuur ik haar een pb.
geeft niet hoor, ik vind het wel vermakelijk