Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Maar ik vondt er niet zoveel aan.Logisch toch?!..
Stef_Winston schreef:J_Optimaal schreef:Steef we waren wel een goed team he! Team Blauw + Steef/Romy
jaaaNouja romy zat meer bij geel
Ik begin geel en daarna meer blauw
J_Optimaal schreef:Stef_Winston schreef:jaaaNouja romy zat meer bij geel
Ik begin geel en daarna meer blauw
Ja okemaar was wel mooi dat jullie niet bij een vast team hoorde
want we hadden jullei hard nodig
Eerst moesten jullie natuurlijk in geel invallen omdat lousie en lisanne meereden
Stef_Winston schreef:Jorine_Falco schreef:Maar ik vondt er niet zoveel aan.Logisch toch?!..
Nee, maar de hele dag kijke is ook niet zo leuk
Jorine_Falco schreef:Ik vondt het ook best raar dat ik neit eens veen in falcos box mocht omdat:
- Hij niet meeliep
- Ik er rijd etc.
Jorine_Falco schreef:euke foto's. Maar vooralsnog, dat beesie heeft geen aandacht gekregen.
Jorine_Falco schreef:euke foto's. Maar vooralsnog, dat beesie heeft geen aandacht gekregen.
Jorine_Falco schreef:Nou ik ben er elke zondag en het lijkt me niet echt dat Falco aan zondag denkt van o er komt niemand, en hij ziet genoeg mensen bij derest van de poownies.
Stef_Winston schreef:Jorine_Falco schreef:Nou ik ben er elke zondag en het lijkt me niet echt dat Falco aan zondag denkt van o er komt niemand, en hij ziet genoeg mensen bij derest van de poownies.
Volgens mij is falco blij als er niemand isWant dan moet ie meestal ook niet lopen
Jorine_Falco schreef:Nou zeg je dus datFalco niet blij met mij is? Hij vindt aandacht juist fijn, en ik ken hem goed genoe om dat te weten..
@ Joyce; Dat zal dn wel zijn, mar als derest van de pony's wortels krijgen dan is het wel oneerlijk hé.
Jorine_Falco schreef:Hahaha.. Snabbel is echt de ontsnp kampioen.. en dan loopt ie echt hee; rappig weg
Jorine_Falco schreef:Ach, ik ben niet ongerust omdat hij niet liep. Maar omdat hij de hele tijd hoest enzo, Len denkt aan een allergie.
ahha, da is wel vaker zo.En dat doet ie zo als je hem achter hem aankomt een drafje