Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuusKiiss schreef:Dankje! wat is lateraliteit ???
Dominiqueee schreef:SuusKiiss schreef:@Do: Hij rijd niet slecht en Nimble was echt braaf!! Alleen met het opstappen kwam die wat om hoog!
Helemaal wit of niet??
Ik ben trouwens ziekIk ben doodmoe en ik heb hoofdpijn en ben verkoudnen...
Okee, leuk. Beterschap trouwens!![]()
Nog meer blijheid: heb een 8.3 voor economie gehaald en vanaf volgende week hoeven alle examenklassen die stomme cup-uren niet meer te doen! Echt super relaxed.
Dominiqueee schreef:Zo, toe maar. Biologie is een moeilijk vak vond ik altijd! Moet je echt veel voor leren. Voor je HAVO examen moet je iets van 800 blz leren!

_Anneke_ schreef:Heej iedereen
Jullie hebben echt weer veel gekletst zeg, we kunnen over een tijdje deel 3 maar openen
ik denk ik meld me nu eventjes. want ik heb vanavond geen tijd om online te komen (heb nu al medelijden met mezelf dat ik morgen alles kan gaan bijlezen) want ik ga namelijk naar Nhb Deurne. daar is open dag en ga daar dus even kijken. Maar ik weet nog niet of ik daar heen wil. het is namelijk een mbo opleiding en ik moet minimaal hbo doen van mijn ouders. Dus ik ga wel eventjes kijken er zijn namelijk ook nog andere scholen die me wel intereseren; Cah Dronten of Stoas Hogeschool. maarja ik zie nog wel. ga wel nu al kijken aangezien ik over een maandje profiel moet weten (word waarschijnlijk NG)
Die vorige week heeft geprobeerd om me te vergiftigen
hestejente schreef:_Anneke_ schreef:Heej iedereen
Jullie hebben echt weer veel gekletst zeg, we kunnen over een tijdje deel 3 maar openen
ik denk ik meld me nu eventjes. want ik heb vanavond geen tijd om online te komen (heb nu al medelijden met mezelf dat ik morgen alles kan gaan bijlezen) want ik ga namelijk naar Nhb Deurne. daar is open dag en ga daar dus even kijken. Maar ik weet nog niet of ik daar heen wil. het is namelijk een mbo opleiding en ik moet minimaal hbo doen van mijn ouders. Dus ik ga wel eventjes kijken er zijn namelijk ook nog andere scholen die me wel intereseren; Cah Dronten of Stoas Hogeschool. maarja ik zie nog wel. ga wel nu al kijken aangezien ik over een maandje profiel moet weten (word waarschijnlijk NG)
Leuk! Je hebt inderdaad ook HBO-paardendingesopleidingen en nog dichterbij huis ook. Wat is NG?

Leuk Anneke.hestejente schreef:Dominiqueee schreef:Zo, toe maar. Biologie is een moeilijk vak vond ik altijd! Moet je echt veel voor leren. Voor je HAVO examen moet je iets van 800 blz leren!
Pfoeh, gelukkig dan maar dat ik dat nooit heb gedaan, in de vierde ben ik afgehaakt qua bio. Succes met leren vast!

Ben trots op jullie!

en weer een 9!
nu 2 proef examens gehad en voor allebei een 9!
Je heb er 3, als alles voldoende is en ook die 3 in de kapsalon heb uitgevoerd mag je examen doen. praktijk dan.. En ik mei is me theorie examen