De verhoudingen kloppen niet helemaal maar voor VD kan het denk ik wel
Het is knalgeel touw met rode en groene stippen
Wieh bijna maandag eindelijk mijn CRB

xxx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De verhoudingen kloppen niet helemaal maar voor VD kan het denk ik wel
Het is knalgeel touw met rode en groene stippen

Het ging echt super goed, lekker zonder zadel *toch wel auw* In stap met alleen een halstertouw om haar hals, in draf met 1 touwtje aan het touwhalster en in galop toch nog maar even met twee touwtjes
Ik ga morgen weer verder oefenen!

. Gisteren mocht ik weer op Nini, hartstikke leuk
! Ik heb niet zo heel veel te vertellen. We hebben lekker buiten gereden en degenen die wilden hebben er een sprongetje gemaakt. Nou ja, sprongetje. De hindernis was laag maar Bravour deed alsof hij drie meter hoog was, haha. Stoere man
.
Hij past goed en staat heel mooi
! Ik heb er net mee gereden en Kwal moest er wel een beetje aan wennen, maar dat is logish 

Marleen, met welk bitloos hoofdstel reed je eerst of reed je alleen maar met CRB?
QualityLover schreef:Hihi dat is echt fijn, dat bitloosMarleen, met welk bitloos hoofdstel reed je eerst of reed je alleen maar met CRB?

) In het bos heb je daar niet zo'n last van aangezien die de weg wel weet
mag niet meer van mijn pappie en mammie
En ik mocht dus op Jelle, zat ik er nog geen minuut op, vroeg ini al of ik het misschien niet erg vond om op injoy te gaan want dan hoefde ze niet zo vaak op en af gezadeld te worden. Nou nee hoor, ik had er geen bezwaar tegen. We gingen direct naar buiten en woow, ze was niet vooruit te branden. Op me beenhulpen reageerde ze niet en op de zweep even min. Maar de zweep had toch wel indirecte gevolgen want op een gegeven moment ging het echt enorm lekker want ze had wel door dat luieren er niet in zat vandaag.
Maar vanaf ongeveer de galop ging het echt super lekker, ze zat super lekker en de galop. Ik sprong eindelijk een keer écht aan. Meestal ga ik vanuit een versnelde draf maar nu ging ik echt heel langzaam draven en ik leg me benen eraan en madam springt de lucht in en gallopeert rustig weg. Echt een geweldig gevoel is dat, was echt super trots.
En daarna nog een keer uitgestrekte draf doorzitten woooooow h-e-m-e-l-s!
Ja Injoy kan je wel rekenen tot één van me lievelingspaardjes. Als jij niks doet doet zij ook niks dus als je er wat uit wilt halen zal je er zelf ook enorm veel energie meoten instoppen. Hahaha dit klinkt echt wijs.
Gelijk oortjes naar voren en blij lopen. We waren met zn 5en: Inge op Otske, Anne S op injoy (rijd in mn les), Anne ..(? loopt altijd rond op zaterdag...) op Melina, en de moeder van anne (ff naam kwijt...
) op Okke en ik uiteraard op mn draakje
wat een verwend nest is het ook he? 
Die vind ze juist nog moelijk, kruisjes springt ze wel helemaal goed. Maar Kwal vindt tot 60cm te makkelijk: ze springt alleen met haar voorbenen, met haar achterbenen loopt ze gewoon. Met 70cm dus niet 
Kwal mijn lieve springpaardknol
Ben ik echt zo blij mee! Ze kan nog veel hoger maar dat komt vanzelf wel, niet te hard van stapel lopen