RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 11:37

Ik heb net zelf een touwhalster geknoopt met behulp van een site! Lachen De verhoudingen kloppen niet helemaal maar voor VD kan het denk ik wel Tong uitsteken Het is knalgeel touw met rode en groene stippen Tong uitsteken

Wieh bijna maandag eindelijk mijn CRB Tong uitsteken Haha!

xxx

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 11:37

en weer les natuurlijk Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 11:41

Ik heb de CRB bij ini afgegeven. ligt in een plastic tas in de kast bij de sporen!!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 11:44

Okee dankje!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 15:10

Ik ging net weer even VD en en ook even rijden met mijn zelfgeknoopte touwhalster Haha! Het ging echt super goed, lekker zonder zadel *toch wel auw* In stap met alleen een halstertouw om haar hals, in draf met 1 touwtje aan het touwhalster en in galop toch nog maar even met twee touwtjes Bloos Ik ga morgen weer verder oefenen!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:00

Helemaal stil hier...

Vandaag weer gereden ik zal proberen vanavond fotos te plaatsen want ik zit nu op de laptop Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:33

zo maar weer eventjes lesupdate:
Het ging best wel aardig uiteindelijk. Aan het begin niet echt denderend, meneer was wel braaf maar ik was zelf niet helemaal in mn element en daardoor deed ik wat te weinig. Gevolg: neus de lucht in en lopen maar! Uiteindelijk na een paar keer aangespoort te zijn door ini (meer druk, meer druk, meer druk) lukte het toch nog best goed. Gelukkig niet gebokt en middendraf was wel super, in een paar passen naar de overkant van de bak! Wat een kracht in dat dier zeg! Was wel helemaal kapot! Had sowieso ook bijna niet geslapen, moest T. zondag weer terugbrengen naar zn eigenaren (huifkarverhuur). Niet gedaan, hij mag nog 2 weekjes langer blijven!! Ben nu dus weer blij Haha!
Vanmorgen nog even lekker met twan en de kar op pad geweest, dan is hij echt helemaal in zn element, zo heerlijk ontspannen en vrolijk is hij dan!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:47

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 19:12

>15 pagina's ->> verplaatst naar MHK.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:26

hmmm raar, nu kan ik m bijna niet meer vinden...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:18

ik kom hier altijd gewoon door op "eigen berichten" te klikken (rechts bovenaan), dan vind je em altijd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:28

Dag huiskamergenoten Haha!

Maandag is weer voorbij, dus ik zal maar weer eens even wat vertellen Knipoog . Gisteren mocht ik weer op Nini, hartstikke leuk Lachen ! Ik heb niet zo heel veel te vertellen. We hebben lekker buiten gereden en degenen die wilden hebben er een sprongetje gemaakt. Nou ja, sprongetje. De hindernis was laag maar Bravour deed alsof hij drie meter hoog was, haha. Stoere man Haha!
Het was een leuke les en ik heb wel lekker gereden, maar vorige week voelde het fijner Lachen .

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:34

oeh ik wil ook buiten rijden en springen!! Wilde zaterdag ook buiten rijden, hardstikke lekker weer maar veel mensen vonden het nog te koud... jammer hoor! Heb dit jaar nog niet buiten gereden!! En springen doen we ook vrijwel nooit, vind ik toch erg jammer!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:22

Vind ik ook erg jammer!

Ik heb mijn CRB! Haha! Hij past goed en staat heel mooi Ja ! Ik heb er net mee gereden en Kwal moest er wel een beetje aan wennen, maar dat is logish Haha!
Het doorzitten gaat ook beter, ze gaat steeds meer met haar hals ontspannen lopen als ik doorzit Lachen

Dat was het wel zo'n beetje Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:49

gelukkig past ie kwal wel goed! Wel handig ding he? Net even wat meer dan een touwhalster!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 16:02

Vind het wel goed van jullie dat jullie het hele tijd over bitloos rijden hebben...vandaag mn crossropebridle dr ook maar weer eens bijgehaald en het bos ingegaan! Denk eventjes iets heel anders met Fjord doen aangezien die laatste tijd niet zo heel lief was. Nah hij vond het leuk volgens mij...lekker ontspannen en hele tijd briezen! Toch maar weer vaker bitloos rijden Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:07

Hihi dat is echt fijn, dat bitloos Haha! Marleen, met welk bitloos hoofdstel reed je eerst of reed je alleen maar met CRB? Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:07

mooi zo! Ik vind het ook zo heeeeerlijk relaxt altijd! En mn fjordje ook!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:22

Haha, inmiddels gaat het al láaaang niet meer over de manege Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:23

welles! Elke keer de verhaaltjes tussendoor wel Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:20

QualityLover schreef:
Hihi dat is echt fijn, dat bitloos Haha! Marleen, met welk bitloos hoofdstel reed je eerst of reed je alleen maar met CRB? Lachen

Eerst had ik gewoon halster. Daar luisterde die ook al naar, maar CRB was toch iets effectiever (al merk ik dus geen verschil ?)
Maar hij luistert alleen met touw om hals al...als ie zin heeft dan Tong uitsteken
Maar moet wel weer even oefenen...in de wei ging het sturen niet meer zo goed als een paar jaar geleden (toen deed ik echt alles bitloos Nagelbijten / Gniffelen) In het bos heb je daar niet zo'n last van aangezien die de weg wel weet

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 14:57

super een toppic over de manege!!
Goed idee marije!

wordt ik ook nog een beetje bijgepraat.
ben er echt al vet lang niet geweest Boos! mag niet meer van mijn pappie en mammie Huilen

hahaha leuke verhaaltjes hebben jullie nog steeds te vertellen zeg Haha!

Zijn de mamma's al dik aan het worden? Clown

nog 5 weken en ik mag weer!! Nog even doorbijten Knipoog Bloos

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 10:37

Hehe eindelijk! Ja heel leuk dat we naar de huiskamer verhuist zijn maar ik kon dus geen berichten meer plaatsen aangezien ik nog geen 25 nuttige posts had in het informatieve gedeelte. Maar het is me eindelijk gelukt en nu kan ik jullie verblijden met mijn Paardrij verhaal. Clown

Ik was maandag eigenlijk ziek, ik had 38 graden koorts maar ik zou en moest paardrijden, ook al had ik er nieet echt enorm veel zin in maar dat zal de koorts wel geweest zijn. Ik hoopte echt dat ik op een rustig paardje mocht rijden, jelle of oppy ofzo maar geen kanjer of bram. Tong uitsteken En ik mocht dus op Jelle, zat ik er nog geen minuut op, vroeg ini al of ik het misschien niet erg vond om op injoy te gaan want dan hoefde ze niet zo vaak op en af gezadeld te worden. Nou nee hoor, ik had er geen bezwaar tegen. We gingen direct naar buiten en woow, ze was niet vooruit te branden. Op me beenhulpen reageerde ze niet en op de zweep even min. Maar de zweep had toch wel indirecte gevolgen want op een gegeven moment ging het echt enorm lekker want ze had wel door dat luieren er niet in zat vandaag. Vork Maar vanaf ongeveer de galop ging het echt super lekker, ze zat super lekker en de galop. Ik sprong eindelijk een keer écht aan. Meestal ga ik vanuit een versnelde draf maar nu ging ik echt heel langzaam draven en ik leg me benen eraan en madam springt de lucht in en gallopeert rustig weg. Echt een geweldig gevoel is dat, was echt super trots. Bloos En daarna nog een keer uitgestrekte draf doorzitten woooooow h-e-m-e-l-s! Haha! Ja Injoy kan je wel rekenen tot één van me lievelingspaardjes. Als jij niks doet doet zij ook niks dus als je er wat uit wilt halen zal je er zelf ook enorm veel energie meoten instoppen. Hahaha dit klinkt echt wijs. Koe

Heb nu al zin in morgen hoop weer op injoy. Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:55

hoi lotte!! Gezellig hier he?

Mara: klinkt erg fijn! En dat nog als je ziek bent! Denk niet dat ik dr dan iets van zou bakken Haha!

Mijn "les" zaterdag: BUITENRIT!!! Was helemaal blij en de draak ook! Op stal was hij niet erg vrolijk maar dat veranderde zodra hij de bak uit mocht ROFL Gelijk oortjes naar voren en blij lopen. We waren met zn 5en: Inge op Otske, Anne S op injoy (rijd in mn les), Anne ..(? loopt altijd rond op zaterdag...) op Melina, en de moeder van anne (ff naam kwijt... Bloos ) op Okke en ik uiteraard op mn draakje Duivel
Het was echt helemaal super!! Hij had echt zoveel plezier, moest echt overal rondkijken! Hij was echt op mn pinken te rijden zo braaf luisterde hij, zelfs in de galop. Vind het zo leuk om buiten met hem in galop wat tempowisselingen te doen: terug nemen zodat er wat afstand komt en hem dan een paar passen te laten strekken, dat vind hij ook zo leuk! Alle paarden hadden dikke lol trouwens. Er vloog nog een eend ineens op toen we galoppeerden en alle paarden tegelijk (behalve okke die achteraan reed) een sprong opzij en vrolijk doorgaan! Kortom: was echt heeeeeeeeeeerlijk, lekker weer erbij ook nog. Rally vond het wel heel wat minder dat hij nog een uurtje een les moest lopen ROFL wat een verwend nest is het ook he?
Oja: we zijn tot de conclusie gekomen dat Melina een echt buitenrit paard is! Ze keek echt nergens van op, ontzettend koel in dr kop!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:25

Heej allemaal!

Ten eerste: Vandaag weer les! Zoals ik nu naar buiten kijk geen buitenrit voor ons... Nou ja, dat kan nog veranderen Tong uitsteken

We hebben zaterdag 4 staanders en 5 hindernis balken gekocht! Ik helemaal blij, want dan kan ik Kwal wat meer laten oefenen. Vandaag dus niet want 2 uur rijden is toch nog iets te veel van het goede. Maar zaterdag gelijk gesprongen: 70cm over een steiltje! Haha! Die vind ze juist nog moelijk, kruisjes springt ze wel helemaal goed. Maar Kwal vindt tot 60cm te makkelijk: ze springt alleen met haar voorbenen, met haar achterbenen loopt ze gewoon. Met 70cm dus niet Tong uitsteken

Gisteren weer gesprongen: 80cm steil en 70 cm kruis! Haha! Kwal mijn lieve springpaardknol Lovers Ben ik echt zo blij mee! Ze kan nog veel hoger maar dat komt vanzelf wel, niet te hard van stapel lopen Knipoog

Nouja dat was mijn verhaal weer!

P.S. Toch maar even met bit gesprongen, Kwal wordt altijd nogal, uhm, 'enthousiast' Tong uitsteken