Melanieetjuh schreef:Wat wel erg leuk was, was het pony rijden. Dat was €1,- en dat geld ging naar Broke Hospital!
ik hoorde dat ze alle manege paarden bijelkaar in de bak gingen doen en toen gingen ze kijken wat er zou gaan gebeuren ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Wat wel erg leuk was, was het pony rijden. Dat was €1,- en dat geld ging naar Broke Hospital!
incalover schreef:Liisette_ schreef:Juah, het is wel leuk om zo vaak op haar te mogen.![]()
Maar ze moet toch weer gewoon in de lessen gaan...
Hoewel ik eigenlijk vind dat ze een 1 eigen baasje moet hebben
Het liefst zou ik haar zo kopen, maarja ik heb er geen geld voor.![]()
Ik vind het ook harstikke leuk om te doen, vooral voor de ervaring, en dat ik er ook nog iets van leer.
ik denk dat worlino gewoon heel goed door heeft wat je van haar vraagt,
het is net of ze echt alles snapt wat je wil doen![]()
en ik denk dat ze nog heel goed weet hoe het allemaal ging toeb Carlos er nog niet was.
Liisette_ schreef:incalover schreef:
ik denk dat worlino gewoon heel goed door heeft wat je van haar vraagt,
het is net of ze echt alles snapt wat je wil doen![]()
en ik denk dat ze nog heel goed weet hoe het allemaal ging toeb Carlos er nog niet was.
Tuurlijk weet ze dat nog![]()
![]()
Maar toen Carlos kwam heeft ze zeven maanden niks gedaan.
Dus lijkt het mij ook handiger om ff weer opnieuw te beginnen..

en iederen vind gelukkig een andere manege leuk die iemand anders minder aanspreekt dat is beter ook anders hat die manege te veel leden
en te weinig paarden :p
echt een lieverd

Annie_ schreef:maar in de herfst vakantie zit ik er over na te denken naar jullie manege toe te rijden

(voor de eerste keer!)