Die hebben nog zoveel blz te gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sasje_ schreef:Nu weer wel haha!
winnitou schreef:Sasje_ schreef:Nu weer wel haha!
En dan zelfs in de vakantie tijd wordt dit topic niet gebruikt. Hebben jullie een nieuwe plek gevonden of zitten jullie nu 24 uur per dag op de manege, of zijn er onder jullie die ook hard aan het werk zijn (vakantiebaan).
Hou de boel hier nog warm want dan kunnen de oudjes bij hun 500 ste pagina ook hier even hun tijd kwijt voordat de nieuwe weer gemaakt is (zitten nu nog niet op de helft hoor).
Iedereen nog een paar mooie zomer weken gewenst en hopen dat de weilanden droog blijven voor de paarden (en ook voor onszelf)

haha 

en idd in het engels is de i altijd met een hoofdletter, I'm sorry
. haha maar goed ik loop stage bij stam en stam advocaten, uiteraard een advocatenkantoor haha! 

sorayaaaaa schreef:Hahaha ja kwam dit topic toevallig tegenen idd in het engels is de i altijd met een hoofdletter, I'm sorry
. haha maar goed ik loop stage bij stam en stam advocaten, uiteraard een advocatenkantoor haha!

sorayaaaaa schreef:haha je moet toch wat doen he, als je je verveelt op je stage
ik ben blij als het half 6 is!