Ga er zowiezo eens kijken en informeren.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
dondeyne schreef:De blauwe steen in nuth hebben wij ooit een buitenrit gemaakt. Vond de paarden heel erg leuk en de instructie/eigenaren aardig! Kan me de accomodatie niet meer 100% herinneren maar volgens mij waren de stallen wel vrij donker..
haflingertje schreef:dondeyne schreef:De blauwe steen in nuth hebben wij ooit een buitenrit gemaakt. Vond de paarden heel erg leuk en de instructie/eigenaren aardig! Kan me de accomodatie niet meer 100% herinneren maar volgens mij waren de stallen wel vrij donker..
Wij hebben afgelopen winter ons paard daar gestald! In het "nieuwe"gedeelte!
Was heel erg licht! ze kunnen en de gang inkijken, zit een luik aan de voorkant en bij mooi weer kan het raam naar buiten open!
Hebben nogal wat maneges gehad in de buurt maar deze was toch zeker een van de beste!
Het andere gedeelte is inderdaad wat donker maar ik vind het meevallen!
Stonden er altijd erg netjes bij!
Nicky_ schreef:Wij hebben afgelopen winter ons paard daar gestald! In het "nieuwe"gedeelte!
Was heel erg licht! ze kunnen en de gang inkijken, zit een luik aan de voorkant en bij mooi weer kan het raam naar buiten open!
Hebben nogal wat maneges gehad in de buurt maar deze was toch zeker een van de beste!
mickeytje schreef:Ik ben daar ook geweest kijken, ik vond die buitenstallen erg mooi, maar voor mijn paardje helaas te koud, wat mij toen daar tegen hield was toch de veel te kleine binnenbakken, omdat ik toch echt dressuurmatig veel in de bak rijd.
Daalderhof is ook een erg mooie manege vind ik, mooie stallen, super bakken.
Ik zelf sta bij Wim Lucassen, en daar heb je in de buurt ook nog stal Valkenhof.
mickeytje schreef:Nicky_ schreef:Wij hebben afgelopen winter ons paard daar gestald! In het "nieuwe"gedeelte!
Ik ben daar ook geweest kijken, ik vond die buitenstallen erg mooi, maar voor mijn paardje helaas te koud, wat mij toen daar tegen hield was toch de veel te kleine binnenbakken, omdat ik toch echt dressuurmatig veel in de bak rijd.
Ik zelf sta bij Wim Lucassen, en daar heb je in de buurt ook nog stal Valkenhof.
Isabonny schreef:mickeytje schreef:Ik ben daar ook geweest kijken, ik vond die buitenstallen erg mooi, maar voor mijn paardje helaas te koud, wat mij toen daar tegen hield was toch de veel te kleine binnenbakken, omdat ik toch echt dressuurmatig veel in de bak rijd.
Waar ligt de stal van Wim Lucassen?
Stal Valkenhof is toch in Oensel? Is dat nu niet van die dierenarts? Staan daar dan nog steeds pensionpaarden?