Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. IkhouvanChey schreef:Precies je zit met een eigen paard sowieso met de vaste lasten
natuurlijk wil ik zelf ook niks anders dan een eigen paard maar
daar moet ik zelf het geld ook voor hebben volgens mijn ouders
daarom vind ik dit een mooie 'tussen' oplossing.
Eerst was ik er niet echt mee eens maar toch mooi dat ik een
paard mag leasen van me ouders.
.
.
.
. sheilarianne schreef:Weet trouwens een van jullie welke paarden er tot nu toe al leasers heeft? wel leuk om ff neer te zetten zodat meer mensen nu weten welke paarden te lease zijn en met hoeveel mensen zodat ze kunnen kijken of hun lieveling al te lease is genomen door iemand en of er dan nog iemand bij kan!

zwarteroosje schreef:Als Jasmijn Nasmijn wilt noemen, laat d'r!
.
. zwarteroosje schreef:Als Jasmijn Nasmijn wilt noemen, laat d'r!
IkhouvanChey schreef:zwarteroosje schreef:Als Jasmijn Nasmijn wilt noemen, laat d'r!
Ze heet altijd nog Jasmijn.
Dat is gewoon de naam die Wilfred haar heeft gegeven maar laten we kappen
over die naam nu.

Jeaninee schreef:sheilarianne schreef:Weet trouwens een van jullie welke paarden er tot nu toe al leasers heeft? wel leuk om ff neer te zetten zodat meer mensen nu weten welke paarden te lease zijn en met hoeveel mensen zodat ze kunnen kijken of hun lieveling al te lease is genomen door iemand en of er dan nog iemand bij kan!
Jasmijn: jij misschien
Nikita: annemieke, willem, ineke, selina
Dironja: Sandra, Maxim
Kay: Nadine, Lieuwe, sabine
*verder weet ik het zo niet maar vul maar aan
.
. sheilarianne schreef:@ Hafgirl: Sorry dat ik me er mee bemoei maar je moet niet zo negatief antwoorden!! Je doet net alsof je eigenlijks helemaal geen zin hebt in deze gesprekken op dit topic!! Als dit zo is plaats dan geen berichten meer en houd je er dan helemaal buiten, want zo word dit topic zo negatief!! Dus de keuze is aan jouw!! Houd het ff gezellig hier of kap gewoon met die negatieve berichtjes!
[/quote]
sheilarianne schreef:@ Hafgirl: Sorry dat ik me er mee bemoei maar je moet niet zo negatief antwoorden!! Je doet net alsof je eigenlijks helemaal geen zin hebt in deze gesprekken op dit topic!! Als dit zo is plaats dan geen berichten meer en houd je er dan helemaal buiten, want zo word dit topic zo negatief!! Dus de keuze is aan jouw!! Houd het ff gezellig hier of kap gewoon met die negatieve berichtjes!
sheilarianne schreef:@ Hafgirl: Sorry dat ik me er mee bemoei maar je moet niet zo negatief antwoorden!! Je doet net alsof je eigenlijks helemaal geen zin hebt in deze gesprekken op dit topic!! Als dit zo is plaats dan geen berichten meer en houd je er dan helemaal buiten, want zo word dit topic zo negatief!! Dus de keuze is aan jouw!! Houd het ff gezellig hier of kap gewoon met die negatieve berichtjes!
ik ga met je mee Rianne in deze discussie
.
Nadine240904 schreef:Sandra weer hoor![]()
)(bedoel hafgirl ermee hoor niet sandra
)