En Shetjes zijn coool, jammer dat ze denken dat ze zo groot zijn...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

. 

Leuk dat je op Charm mocht, regen was wat minder... 't Weer is hier nu ook prut en ik ga straks een poging wagen om naar school te fietsen...
Eef zei dat ze Charm in de aanbieding had net toen ik wilde vragen of Charming meereed. Hoe bedoel je timing 
Wel sneu hoor, ook het kinderdagverblijf is verwoest.
Zo straks voor het eerst in de groepsles,hopelijk is het een beetje droog.
Hahaha, de lespaarden vonden er echt niets aan nee.
. Maar wel lekker dat je 2 dagen achter mekaar gaat rijden. Blijf je voortaan standaard in de vrijdag groep? 

Leuk he zulk weer...

Jus_dOrange schreef:He welkom schumiegirl
Ik ben weer thuis, ik ben nat, ziek en m'n rug doet pijn...Leuk he zulk weer...
Ik vind dit weer niet erg, zo lang ik maar lekker thuis kan blijven en nergens heen hoef te gaan. Maar op de fiets is het minder. Het lijkt wel alsof ik sinds gisteravond alleen maar nat ben gebleven. Hmm, nu ik erbij nadenk, dat is ook zo! Vanmorgen naar school was ik zeiknat, net van school weer zeiknat... Vannacht ook nog nat geworden toen ik naar de brand stond te staren...Ik was net goed en wel droog! 

Maar ach je moet d'r wat voor over hebben...
Vorige verzorgpony stond vlakbij een woonwijk, nooit wind, maar wel heel veel irritante penny's, da's dus ook geen optie.

Wel leuk natuurlijk dat je na die lange tijd bijna weer op d'r kan rijden. 
Niet zo handig nee om een pony op een arabierenfokkerij te zetten. Dat heeft een nog grotere aantrekkingskracht op penny's dan een gewone stal