Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:39

Hier lijkt 't ook gestopt met regenen, hoop dat 't zo blijft. Wordt anders lachen zo door de polder fietsen... *LOL*

En Shetjes zijn coool, jammer dat ze denken dat ze zo groot zijn... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:43

He? Nee dat kan niet! 19e pagina alweer!

Oei, hier miezert het weer. Gelukkig gaan we wel heen als het miezert maar als het harder miezert gaan we niet meer. Ik durf bijna niet naar buiten te kijken joh! Word er alleen maar nerveuzer van

Shetjes zijn idd cool maar ze zijn behoorlijk eigenwijs. Gelukkig maar dat ze zo klein zijn want ik weet niet wat ik met een shetlander in trekpaard-size zou aanmoeten Tong uitsteken .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:56

Shetjes zijn niet eigenwijs, ze denken gewoon dat ze groot zijn... Haha!

Shetjes zijn cool. Koe

Hier komen d'r ook weer een paar drupjes uit de lucht vallen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 09:39

Hahaha ik vind ze wel grappig hoor Ja

Gister gereden, lekker op Charming weer. Eef vroeg of ik voorkeur had dus ik vroeg of ik op Angel kon maar die is waarschijnlijk al verkocht. Het meisje dat haar ging kopen reed gisteren mee, erg leuke combinatie moet ik zeggen. We waren echt doorweekt, ik liep te soppen in mijn sokken en mijn broek kon je ook uitwringen. Charming was ook niet echt blij met de regen, ze was erg dwars en liep constant met haar hoofd te schudden. Maar gelukkig ging het na een aantal pogingen wel goed.

Nu ben ik overigens weer net zo nat als gister, ik stapte op de fiets en het begint te regenen Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 09:52

Angel nu al verkocht? Da's snel. Tong uitsteken Leuk dat je op Charm mocht, regen was wat minder... 't Weer is hier nu ook prut en ik ga straks een poging wagen om naar school te fietsen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:01

Ja echt snel! Maar wel leuk voor dat meissie hoor. Ze was echt superenthousiast over Angel. Echt schattig, Angel stond haar ook erg leuk Ja Eef zei dat ze Charm in de aanbieding had net toen ik wilde vragen of Charming meereed. Hoe bedoel je timing Haha!

Hier is het ook echt verschrikkelijk met die regen. Vannacht regende het gelukkig wel, de Bieb stond nl af te fikken vannacht. Om half 1 allemaal alarm, werd er wakker van want we wonen tegenover de bieb, dus wij naar buiten. Heel Koog aan de Zaan stond gewoon buiten vannacht. Gelukkig heb ik mijn lidmaatschap van de bieb laatst opgezegd Tong uitsteken Wel sneu hoor, ook het kinderdagverblijf is verwoest.

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:19

Ik kan eindelijk plaatsen!Het stomste vond ik steeds de zin dat ik geen 25 nuttige paardenberichten had geplaatst kreeg en daarom niks mocht schrijven.Pfff alles wat ik schrijf is nuttig Haha! Knipoog Zo straks voor het eerst in de groepsles,hopelijk is het een beetje droog.
Gister had ik de pup mee naar stal maar die laat ik nu maar lekker thuis,wil vast niet in de regen aan een touw zitten....

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:28

Ik vond jullie gisteren wel een stelletje bikkels hoor...als ik nu naar buiten kijk wordt ik daar ook niet vrolijk van. Het is niet alleen de regen, maar de wind er ook nog bij....vinden de paarden idd niet fijn (die van mij iig niet)

Gisterenavond even mijn berging ingedoken op zoek naar dekens...stond er even van te kijken wat ik allemaal heb liggen...dat is echt vreselijk veel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:39

Hahaha dus jij gaat een grote uitverkoop houden binnenkort? Tong uitsteken

Ik liep te soppen in mijn sokken, om over mijn broek maar niet te spreken. Was heel blij toen ik lekker warm mijn pyama aan kon trekken Ja Hahaha, de lespaarden vonden er echt niets aan nee.

Heej Schumiegirl! Welkom in het forum! Hoe laat moet je rijden? Eef zal de les denk ik wel door laten gaan als het regent. Zoals je al gelezen hebt was mijn groep van gisteren helemaal doorweekt maar we hebben gereden Haha!

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:49

Heb het idd gelezen,moet om half vijf rijden...nieuwsgierig?Als het mis gaat beroep ik mij natuurlijk erop dat het pas mijn derde les is Duivel Knipoog
Ben benieuwd of ik weer op twister mag of nu een ander,ik zie wel.Beetje regen gaat niemand dood van al ben ik wel al twee weken aan het hoesten en proesten dus gezond zal anders zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:58

Ik weet niet of je ook op Twister kan. Veel mensen gaan op Summertime ofzo als ze voor het eerst in de groepsles mee gaan doen. Maar mss zet Eef je wel op Twister, kans zit erin Ja . Maar wel lekker dat je 2 dagen achter mekaar gaat rijden. Blijf je voortaan standaard in de vrijdag groep?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:03

He welkom schumiegirl Lachen

Ik ben weer thuis, ik ben nat, ziek en m'n rug doet pijn... Nagelbijten / Gniffelen Leuk he zulk weer... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:27

Misschien zie ik je vanavond nog wel op stal Schumiegirl, als de file tenminste meevalt (was weer crisis vanmorgen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:04

Jus_dOrange schreef:
He welkom schumiegirl Lachen

Ik ben weer thuis, ik ben nat, ziek en m'n rug doet pijn... Nagelbijten / Gniffelen Leuk he zulk weer... Nagelbijten / Gniffelen

He bah! Ben je toch nog zeik en ziek geworden Tong uitsteken Ik vind dit weer niet erg, zo lang ik maar lekker thuis kan blijven en nergens heen hoef te gaan. Maar op de fiets is het minder. Het lijkt wel alsof ik sinds gisteravond alleen maar nat ben gebleven. Hmm, nu ik erbij nadenk, dat is ook zo! Vanmorgen naar school was ik zeiknat, net van school weer zeiknat... Vannacht ook nog nat geworden toen ik naar de brand stond te staren...Ik was net goed en wel droog!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:08

Haha ja ook zeik en toen ik naar Stees ging fietsen werd ik bijna van m'n fietsje geblazen. Moow wat een wind... *LOL*

Nat zijn is niet leuk, wind is niet leuk... Dat Hollandse weer is helemaal niet leuk... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:12

Dan zit er maar 1 ding op: Stiekem bij Cassidy in de koffer meesneaken naar Nieuw Zeeland voor een maand Haha!

Hahaha, dat is echt zo'n tochthoek he? Komt er ineens zo'n windvlaag tussen je spaken en daar ga je. Dat is altijd zo vervelend, gelukkig heb je dan wel soms nog wind mee.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:15

Haha da's natuurlijk ook een optie. Tong uitsteken

Ik moet ook nog terug, dus wanneer ik wind mee heb op de heenweg dan heb ik op de terugweg wind tegen, zeer irritant... Nagelbijten / Gniffelen Maar ach je moet d'r wat voor over hebben... Haha! Vorige verzorgpony stond vlakbij een woonwijk, nooit wind, maar wel heel veel irritante penny's, da's dus ook geen optie. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:21

Jij hebt er echt alles voor over om penny's te ontwijken he? Hahaha!

Als ik terug wind tegen heb dan neem ik vaak de bus, dat is mijn alternatief. Met windtegen heen fietsen vind ik minder erg dan wind tegen als ik terugfiets.

Pebbles haar veulen is trouwens deze week gespeend. Ze word nu nog een beetje gevormd weer en dan gaat ze meerijden in de les. Ik kan echt niet wachten tot ik weer op haar kan rijden Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:46

Ja ik heb echt een Penny-trauma door m'n vorige verzorgpony, maarja wie stalt z'n pony dan ook bij een Arabierenfokker die tussen een woonwijk (uiteraard met teveel kleine kids) en de beste manege uit de buurt geplaatst is, dan vraag je d'r toch gewoon om? Nagelbijten / Gniffelen

Ocharm veulen, moet 'ie 't zonder z'n mamma doen, ik heb btw nog nooit op Pebbles gereden. Tong uitsteken Wel leuk natuurlijk dat je na die lange tijd bijna weer op d'r kan rijden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:04

Frosty stond ook binnen gisteren, volgens mij worden de veulens gespeend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:21

Idd, Pebbles stond naast Frosty en hun veulens stonden in de houten boxen waar de merries staan als ze moeten bevallen. Rijd Frosty eigenlijk mee in de lessen dit jaar? Ze staat nl ook op de site aangegeven als lespaard, ik wist helemaal niet dat ze ook in de lessen meeliep. Alleen dat ze dat vroeger wel deed.

Jammer dat je nog nooit op Pebbles hebt gereden Suus. Ze is echt tof om op te rijden Ja Niet zo handig nee om een pony op een arabierenfokkerij te zetten. Dat heeft een nog grotere aantrekkingskracht op penny's dan een gewone stal Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:24

Ik denk dat Frosty idd naar de overkant gaat en niet gaat meelopen in de lessen.

Nou, ik ga de regen in...Boos!

Zal wel reddend zwemmen worden op stal.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:29

Hmm, ik zit weer op kantoor... Heb om 8 uur pauze dus dan kom ik wel weer langs denk... Clown