en veel sterkte met omar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zoveel ellende... Ik verdacht er bijna al iemand van een voodoo poppetje te hebben me mijn naam erop ofzo
We zijn wel aan de beurt zeg

AnneOmie schreef:Hoe is het nou met je mams en met Il Shir??

werk in de detachering. 
) Jammer Shir, ik HAD je les dus wel kunnen zien...
.....relatie stuk,vader overleden,grafsteen die 5 maanden te laat was,paard 8 maanden kreupel en klinieken en daarna overleden,gezakt voor het eerst in mijn leven,operatie,bloedarmoede,fysio,manuele,en mensendieck en dan alle kleine dingeen die mis kunnen gaan gaan dan ook mis
ik vond het eigenlijk wel genoeg...
Ik kijk dus wel hoever ik kom, volgende week, met buitenzetten en binnenhalen. Nu ik dan de beslissing genomen heb voel ik me weer beter hahaha

naadje24 schreef:Welk veld(t)?Maar zo snel laten we ons toch niet uit het veld slaan dames?
Dabo schreef:Nu ik dan de beslissing genomen heb voel ik me weer beter hahaha![]()
naadje24 schreef:Maar zo snel laten we ons toch niet uit het veld slaan dames?
Dabo schreef:Welk veld(t)?![]()
naadje24 schreef:Ja ik weet het zeker![]()
Ik heb mijn portie ellende afgelopen 2 jaar wel gehad.....relatie stuk,vader overleden,grafsteen die 5 maanden te laat was,paard 8 maanden kreupel en klinieken en daarna overleden,gezakt voor het eerst in mijn leven,operatie,bloedarmoede,fysio,manuele,en mensendieck en dan alle kleine dingeen die mis kunnen gaan gaan dan ook mis
![]()
uhm....ik vond het eigenlijk wel genoeg...
![]()
Heb zelf wel het idee dat ik er sterker van ben geworden ..
Maar zo snel laten we ons toch niet uit het veld slaan dames?
Jij hebt idd ook je portie wel gehad.
Wij zijn survivors en komen er wel weer bovenop en onze paarden trekken we gewoon mee, dat zijn ook diehards

Dabo schreef:Oh Brenda, sterkte he! Je zit er NU dus... Ik denk aan je!
Ik zal ook voor jou duimen, Annemiek, zowel voor Omar, en voor jouw nieuwe baan..?
Ik voel me zo'n muts he.. echt waar... Kan me ook voorstellen dat jullie niet goed van me worden.
Nu heb ik Bella toch weer op het land gezet? Maar is het snachts niet veel te koud, en vochtig? Dat kan toch nooit goed zijn voor haar spieren? Ze heeft rug-spier-pijn, en dan ga ik haar in die vochtige kou zetten..
Kan ik haar niet VEEL beter snachts binnen halen? Maar hoe moet ik dat doen? Manlief is nog niet aan zijn nieuwe baan begonnen, dus de auto is nog niet helemaal voor mij! (vandaag en morgen wel, van het weekend ook, maar volgende week kan ik dus niet smorgens heen om Bella buiten te zetten...)
Ik kan wel met Irmgard regelen, dat zij Bella en Raisa s'avonds binnenhalen, maar ik kan ze er dus niet zelf elke dag opzetten!![]()

was wel erg pijnlijk en ben ook wel even 2sec weg gevallen van de pijn maarlag gelukkig op bed 

)
Thnxxx in elk geval!!

Wie is er morgenvroeg rond 9en op stal
kunnen jullie ff rondje mee karren als ik je moet ophalen moet je me nu ff bellen daan! Dan ben ik er rond kwart over of kan ik niet meer over de haal nu de bouwvak is afgelopen? 
als je zeg maar vanaf stal gaat links en dan door landsmeer moet ik dan de snelweg op en dan afslag oostzaan gewoon weer pakken? ( moet bij dirk van de broek daar ergens zijn)
Ik ga dan inderdaad de snelweg op, richting Zaandam, en dan kun je er weer af richting Oostzaan..