stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:33

succes anneomie

en veel sterkte met omar Ach gut

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:53

Jij ook succes Bren! Duimen voor je OK dan!

Hoe is het nou met je mams en met Il Shir??

Ik heb besloten dat we ons maar ergens moeten laten zegenen ofzo Verward Zoveel ellende... Ik verdacht er bijna al iemand van een voodoo poppetje te hebben me mijn naam erop ofzo Verward *LOL* We zijn wel aan de beurt zeg Scheve mond

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:58

Oh Brenda, sterkte he! Je zit er NU dus... Ik denk aan je!

Ik zal ook voor jou duimen, Annemiek, zowel voor Omar, en voor jouw nieuwe baan..? Haha!

Ik voel me zo'n muts he.. echt waar... Kan me ook voorstellen dat jullie niet goed van me worden.
Nu heb ik Bella toch weer op het land gezet? Maar is het snachts niet veel te koud, en vochtig? Dat kan toch nooit goed zijn voor haar spieren? Ze heeft rug-spier-pijn, en dan ga ik haar in die vochtige kou zetten.. Verdrietig
Kan ik haar niet VEEL beter snachts binnen halen? Maar hoe moet ik dat doen? Manlief is nog niet aan zijn nieuwe baan begonnen, dus de auto is nog niet helemaal voor mij! (vandaag en morgen wel, van het weekend ook, maar volgende week kan ik dus niet smorgens heen om Bella buiten te zetten...)
Ik kan wel met Irmgard regelen, dat zij Bella en Raisa s'avonds binnenhalen, maar ik kan ze er dus niet zelf elke dag opzetten!
Verdrietig Verdrietig

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:26

AnneOmie schreef:
Hoe is het nou met je mams en met Il Shir??

Over mijn moeder weet ik nog niets... het is op kweek en 12 sept horen we of t idd kanker is en of t dan bestraalt moet worden. Afwachten dus.
Ilion liep gister nog niet goed. Voelde iets beter maar niet echt veel. Zijn r achterbeen doet niet helemaal mee. Ik ga dus niet meerijden in de les v AdB en daar baal ik ook echt van. Ik ga wel even met A bespreken of werken ad dubbele longe wat is nu voor Ilion? Maar ik moet wel even rustig aan doen denk ik. Tunna komt ook van daag en zal wel even kijken naar Il hoop ik. Hij komt hier vast wel weer doorheen!

Willemijn: Gefeliciteerd!!!

Ik ga nu naar stal want wil wel wat vd lessen zien.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:33

Sterkte Shir en duim voor je moeder dat het niet die nare rotziekte is. Jou zit alles op het moment ook niet echt mee. Balen van Il en dat je nu je les van Antoin niet kan volgen. Overleg maar wel even met hem hoor en misschien wil hij Il wel even zien lopen?

Iedereen hier in dit topic heeft wel ellende lijkt het Scheve mond

Weet je het wel zeker Naad Verward Haha!

Ellen, ik begrijp je zorgen om Bella en ik weet ook niet wat het beste is voor haar. Kwa spieren is het misschien beter dat ze 's nachts binnen staat als het gaat afkoelen op het land Verward

Ellen, het is niet echt een nieuwe baan maar een nieuwe opdracht Knipoog werk in de detachering.
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 17-08-06 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:33

heh, balen Shirley! Van je moeder.. en van Il! Verdrietig
Zonde dat je je les nu niet kan rijden, maar misschien kan AdB je toch inderdaad wat helpen.. En tuurlijk komt hij hier ook wel weer doorheen..

Ik ben trouwens ook redelijk vroeg op stal, uur of 2 denk ik. (toch de auto vandaag! Haha! ) Jammer Shir, ik HAD je les dus wel kunnen zien...

Misschien wel een idee, om ons te laten zegenen!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:52

Ja ik weet het zeker Knipoog

Ik heb mijn portie ellende afgelopen 2 jaar wel gehad Verdrietig .....relatie stuk,vader overleden,grafsteen die 5 maanden te laat was,paard 8 maanden kreupel en klinieken en daarna overleden,gezakt voor het eerst in mijn leven,operatie,bloedarmoede,fysio,manuele,en mensendieck en dan alle kleine dingeen die mis kunnen gaan gaan dan ook mis Boos!

uhm.... Rolleyes ik vond het eigenlijk wel genoeg... Clown
Heb zelf wel het idee dat ik er sterker van ben geworden ..

Maar zo snel laten we ons toch niet uit het veld slaan dames? Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:14

Zo, jij hebt inderdaad je portie wel gehad, Natasha! Ach gut
Achter de wolken schijnt de zon enzovoort, maar ondertussen zit je wel met die ellende... ja, ik teken ook wel voor een zegening, hoewel ik eigenlijk niet mag mopperen..

Taams zal ook wel gek van me worden, als ik nu ineens weer besluit dat ik Bella snachts ga binnen halen hahaha
Maar goed, ik denk ook dat dat beter is, zoveel mogelijk overdag naar buiten, en snachts binnen. Heb mijn vriendin uit Frankrijk net gesproken over Bella, en zij raad me aan om er ook elke dag even wat bij te longeren, met elastiek, dus niet alleen maar op de wei laten lopen. Omdat de DA het ook over longeren had, dacht ik eigenlijk dat het 'of-of' was. Maar we kunnen natuurlijk ook 'en-en' doen Haha! Ik kijk dus wel hoever ik kom, volgende week, met buitenzetten en binnenhalen. Nu ik dan de beslissing genomen heb voel ik me weer beter hahaha Haha! Haha!

naadje24 schreef:
Welk veld(t)? Tong uitsteken Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:27

Dabo schreef:
Nu ik dan de beslissing genomen heb voel ik me weer beter hahaha Haha! Haha!

that's the spirit!!!! en vanuit daaruit verder breien Knipoog

naadje24 schreef:

Dabo schreef:
Welk veld(t)? Tong uitsteken Knipoog

Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:29

naadje24 schreef:
Ja ik weet het zeker Knipoog

Ik heb mijn portie ellende afgelopen 2 jaar wel gehad Verdrietig .....relatie stuk,vader overleden,grafsteen die 5 maanden te laat was,paard 8 maanden kreupel en klinieken en daarna overleden,gezakt voor het eerst in mijn leven,operatie,bloedarmoede,fysio,manuele,en mensendieck en dan alle kleine dingeen die mis kunnen gaan gaan dan ook mis Boos!

uhm.... Rolleyes ik vond het eigenlijk wel genoeg... Clown
Heb zelf wel het idee dat ik er sterker van ben geworden ..

Nou ik zou zeggen... welkom bij ons cluppie Haha! Jij hebt idd ook je portie wel gehad.

En nee, wij laten ons niet zo snel uit het veld slaan Wij zijn survivors en komen er wel weer bovenop en onze paarden trekken we gewoon mee, dat zijn ook diehards Tong uitsteken Haha!
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 17-08-06 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:32

In beweging houden is idd het beste. Ik denk dat je er goed aan doet om erbij te longeren en 's nachts op stal. Doe wat je eigen gevoel je aangeeft.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:14

Zo heb even een telefoontje gepleegd....
Wild Rose komt iig voor 15 september weer terug op stal want dan worden haar voetjes weer mooi gemaakt door paul Knipoog
Mooie datum voor einde opfoktijd dacht ik zo Haha!
Dan gaan we weer rustig aan beginnen met het longeren weer op te pakken en weer het zadeltje op te leggen
Heb er nu al zin an Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:03

Dat kan ik me voorstellen Natasha! Je zal haar wel gemist hebben.. Haha!
Welke Paul doet haar hoefjes? Bella's hoefjes worden ook altijd door een Paul gedaan! Lachen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 16:09

Dabo schreef:
Oh Brenda, sterkte he! Je zit er NU dus... Ik denk aan je!

Ik zal ook voor jou duimen, Annemiek, zowel voor Omar, en voor jouw nieuwe baan..? Haha!

Ik voel me zo'n muts he.. echt waar... Kan me ook voorstellen dat jullie niet goed van me worden.
Nu heb ik Bella toch weer op het land gezet? Maar is het snachts niet veel te koud, en vochtig? Dat kan toch nooit goed zijn voor haar spieren? Ze heeft rug-spier-pijn, en dan ga ik haar in die vochtige kou zetten.. Verdrietig
Kan ik haar niet VEEL beter snachts binnen halen? Maar hoe moet ik dat doen? Manlief is nog niet aan zijn nieuwe baan begonnen, dus de auto is nog niet helemaal voor mij! (vandaag en morgen wel, van het weekend ook, maar volgende week kan ik dus niet smorgens heen om Bella buiten te zetten...)
Ik kan wel met Irmgard regelen, dat zij Bella en Raisa s'avonds binnenhalen, maar ik kan ze er dus niet zelf elke dag opzetten!
Verdrietig Verdrietig

hey doos ikben er toch sochtens dan kan ik bella toch even naar het land brengen.

jeeee hoef niet geopereerd teworden en ook niet in het gips Haha!
ik heb aan de binnen kant van me enkel en de buitenkant een gewrichtsinjectie gehad en een ontstekings remmer en een pijn stiller die 6weken werkt net al wat ze vaak in bodegrave doen bij die paarden hebben ze nu bij mij gedaan Tong uitsteken
weet niks hoe pascha zich voelde maar die heb het met verdooving gehad en ik niet Verdrietig was wel erg pijnlijk en ben ook wel even 2sec weg gevallen van de pijn maarlag gelukkig op bed Tong uitsteken
en moet weer paard gaan rijden dus pas is vanavond 15 min de l u l die mag ook onderzadel Tong uitsteken
en bo mag mee de bak in Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:11

paul de wit uiteraard!! Haha!
1 van de betere!
hij komt toch ook elke 2 weken bij jullie
elke donderdag op de even week ofzo?

ik heb hem al 7 jaar als hoefsmid en nooit geen problemen met hem gehad...en soms kwam hij zelfs alleen voor mijn paard als er 1 ijzer af was ofzo...
nee voor mij geen andere Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:12

zie je wel bren dat het meevalt Ach gut Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:37

jaaa Paul de Wit doet Bella ook, en ik ben ook heel tevreden over hem. (leuke gozer vind ik het Haha! Haha! )
Jaa Bren, blij voor je! Ik heb je natuurlijk vanmiddag al gesproken..
De komende dagen heb ik Bella geregeld, ik doe smorgens, Raisa en Bella, en Irmgard doet ze dan weer binnen zetten. Behalve zaterdag, dan doen we andersom Haha!
Volgende week wil ik dan wel van jouw aanbod gebruikmaken, Bren.... Misschien 2 of 3 keer... Haha! Haha! Thnxxx in elk geval!! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:38

Super dat het allemaal zo onderling kan toch?
Ik heb gelukkig mijn verzorgster en 1 vriendin op wie ik kan rekenen maar daar blijft het dan ook wel bij....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:45

Taams is natuurlijk wel een hele grooote stal, en gelukkig staan er toch alleen maar leuke mensen, die eigenlijk allemaal wel voor je klaarstaan... als je ze nodig hebt.. tof! Haha!

hmm Veldt, bedenk ik me net, is nog veel groter, daar staan toch iets van 150 paarden ofzo... Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:46

hmm 135 a 140 alles tezaam
ik denk zo'n 90 a 100 pensionners

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:21

Willemijn; GEFELICITEERD! Ik had helemaal niets gehoord, en dacht ik krijg vast wel sms als je geslaagd bent. Dus wist niet of ik goed nieuws kon verwachten of niet. Maar gelukkig wel Haha!

naadje; paul is inderdaad goede hoefsmid! Hij doet bij ons op stal ook veel paarden.. ook die van mij

brenda; zie je wel dat t allemaal meevalt!

Ellen; Ik wist al van Bella omdat ik er gister bijwas, en je natuurlijk al gesproken had! Ik vind dat je een goede beslissing genomen hebt. Ik zou er ook voor gaan om haar gewoon 4 weken op t land te zetten nu t nog kan.

Annemieke; heb je de opdracht geklregen?

Jeetje.. ik kon meteen weer 4 pagina's bij lezen! Ben gister hele dag hier niet geweest omdat ik geen tijd had, en vandaag ook niet.
Nu pas voor t eerst. Maar ga nu weg naar stal. Dus even snel bijlezen, en een kort berichtje.
Ben er vanavond later, of morgen weer!
Voor de mensen die straks ook nog naar stal komen. Tot straks! Haha!

Edit; Pauline, welkom in het taams topic!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:31

thnx daan nu kan ik je een keer ophalen haha Haha! Wie is er morgenvroeg rond 9en op stal Bloos kunnen jullie ff rondje mee karren als ik je moet ophalen moet je me nu ff bellen daan! Dan ben ik er rond kwart over of kan ik niet meer over de haal nu de bouwvak is afgelopen?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:38

Ohja, bouwvak is afgelopen, ik ben vandaag ook via Landsmeer gekomen.. Boos!
Pauzes waren van uhmm...? in elk geval van half 1 tot 1, toch? Dus rond die tijd ga ik dan weer naar huis hahaha.
Wie weet de ochtond pauze tijden?
Nouja, anders ga ik gewoon weer over Landsmeer, maar vind het zo omrijden... Verdrietig

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:40

jaa als ik via landsmeer naar oostzaan moet he hoe moet ik dan rijden Tong uitsteken als je zeg maar vanaf stal gaat links en dan door landsmeer moet ik dan de snelweg op en dan afslag oostzaan gewoon weer pakken? ( moet bij dirk van de broek daar ergens zijn)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:49

Ohhh menn dat is echt zo kilometers omrijden! Nouja, vind jij niet erg, jij rijdt graag hahaha
Je moet wel binnendoor kunnen, maar die weg heb ik nooit gevonden Verdrietig Ik ga dan inderdaad de snelweg op, richting Zaandam, en dan kun je er weer af richting Oostzaan..
Ik woon dus in Zaandam, en ik moet precies andersom, vanaf Zaandam de snelweg op, en dan de s117 af, tuf tuf door Landsmeer en DenIlp... En dat nog hoe lang?? nog een half jaaaaaar ofzo! Boos!