Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze hebben mijn opdracht laten vervallen omdat het chaletpark volgens kpn een eigen netwerk heeft???? en volgens de eigenaar moeten ze niet zeuren en bij mij gewoon de aansluiting komen meken. wordt vervolgd.... Volgens mij is het vanavond druk in Liempde want van onze stal gaan er ook al een aantal dasar naar toe. PeeWij schreef:Gewoon KPN blijven lastig vallen. Als je weer een antwoord krijgt wat je niet aanstaat gewoon naar de manager vragen. En die heeft ook weer een manager! Had Roderick dan ook geen entingsboekje toen je hem ging ophalen?
Nee Roderick had helemaal niets!!! super van A!! En Marie de thee staat klaar op stal hoor
PeeWij schreef:Ja wat zullen we hiervan zeggen, als je nu ineens een hele dag gaat rijden?![]()
Ik weet neit of jij ongetraind de marathon kunt lopen!
Amarie schreef:He lin. Bel je nog maar ben van plan morgenochtend even langs te komen. Heb van 9-10 les dus ergens daarna.
PeeWij schreef:En anders kom je vanavond naar de wub, dan is San er ook. Springles. Eerst met Dreams naar Helvoirt ben er wel maar pas tegen 10 uur, denk ik!