ik ben ook heel, heel, heel erg boktverslaafd. Maar ja, beetje nutteloos om me in een gesprek te mengen over wanneer de lessen wel of niet doorgaan Mijne gaan gewoon de hele zomervakantie door (lekker naar buiten )
Ooo, das lekker Fenn! Gelukkig ga ik in de vakantie nog een weekje op ponykamp en ga ik wss wel een paar keer op zaterdag rijden. Hoef ik het toch niet echt te missen he.
ik heb nog even een vraagje: wie is er 28 augustus tot 1 september leiding. Dan gaat namelijk een vriendin van fenna en mij op ponykamp omdat ze helaas niet mee op trektocht kon.. dus even melden als je dan leiding bent
He, jammer Pauline, heb je een week minder vakantie.. Bij nader inzien kan ik die week toch wel, moet even kijken hoelaat het 's avonds begint waar ik heen moet. Maargoed, ik ben eindelijk eens een dagje vrij vandaag.
Ooh, geschiedenis, daar was ik nooit echt goed in. Ik moest er altijd zoo veel voor doen want ik wilde een 7 staan op m'n eindlijst. Het is gelukt met een 7,1 als gemiddelde.
normaal ben ik er wel goed in, maar nu ging het over Nederland na de tweede wereldoorlog en dan vooral over hoe we geregeert worden en ik had totaal de verkeerde dingen geleerd....
Ik ben daar opzich niet echt te lui voor (allee, soms wel dan) maar die grote lappen tekst dringen gewoon niet tot me door. En wat dan wel blijft hangen wordt niet gevraaagd. Nee, doe mij maar franse woordjes die ik moet stampen hoor.
bij mij is het zeker wel luiheid denk ik. Ik kan het wel snappen en een boek of iets dergelijks dat blijft wel hangen. Ik heb alleen niet zin om me op geschiedenis te concentren. Franse woordjes stampen is helemaal iets waar ik een hekel aan heb
Tis ook wat met internet. Bij mij donderde hij er vanochtend de hele tijd uit, om het vervolgens na een minuut weer te doen en 10 minuten later weer uit te vallen.