Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel minder dat Scoopy en Marusch er niet meer zijn.
( ach Scoopy was ook wel een Snoopy van een pony
)
Waren allebei heerlijke beestjes, heb er zelf nooit op gereden trouwens maar mijn nichtje wel erg vaak..scoopy was volgens mij al wel enorm oud! Hopen dat ze niet teveel pijn hebben gehad bij het overlijden..
_Iris schreef:Was je wedstrijd vandaag btw goed gegaan?
Was toch onderaan de dijk ong tegen over de wei van de veluwe?
maar toch nog 178 punten (zou dat komen omdat wij altijd zwaaien naar dat jurylid als we m tegenkomen in bergharen als we daar t bos weer onveilig hebben gemaakt
) en de 2e proef leek het wel of Edje het goed wilde maken met me, hij liep heel ontspannen zn proefje door alleen wat te diep, nou ja liever dat dan weer gaan vliegen toch? Voor die proef kreeg ik 190 punten dus mooi een winstpuntje en een 5e plaats. Al met al toch een geslaagde dag voor mij. Maggie_Eddy schreef:Zou wel beter zijn voor Pancho zelf, beestje is al zo oud en dan dat gezwel waar niks aan gedaan wordt... af en toe, ik vind het echt een leuke manege, maar cor is vrij langzaam met een dierenarts erbij halen...
Zoals wel vaker op maneges! Ik had nooit echt het idee dat hij er last van had, Cyntje schreef:15 jaar? Ik ben er 4 jaar weg en ik heb hem toen nog nooit met een bult zien staan
Maggie_Eddy schreef:Nou ja sorry, ik weet ook niet alles en dan mijn excuses voor een misschien verkeerd oordeel, maar het zag er gewoon niet echt lekker uit...
Nistria schreef:Cyntje schreef:15 jaar? Ik ben er 4 jaar weg en ik heb hem toen nog nooit met een bult zien staan
dan heb je toch niet goed gekeken
nee is me nooit opgevallen
Wel toen ik op de manege gestopt was en ik hem in Winssen in de wei zag staan.