ik weet het niet heb er nog nooit opgezeten Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik weet het niet heb er nog nooit opgezeten
..
maaik GEWELDIGG over GJ
hahahahahah 
met Gayle, die gaat op Barrie en ik dan op gied en mick op Rodrigo (whaahhaha stuiitere!!!
)
en mijnes was misschien maar 3x in het bos geweest die was ook braaf maar ik heb gewoon een goedzak ..
echt dan springtie overal van op enzo
maar nadat ik in t bos ben geweest is giedje wel weer wat meer ontspanne vind ik.. dus goed is het zeker wel
..morge naar amsterdam lekker shoppe:D..en donderdag weer naar de paardjes:)..OJtj weer doen:D.. 
, ze hadden het aan mij gevraagd maar had dr echt geen zin in.
ging wel vet
giedje was hyper!!
Had ook nog ff met Skribble gespronge elke keer al houd jj halt en gaat weer naar vore ging hij steigere en bokken echt een mongool
(k rij skrib nu elke dinsdag en als kelsey weg is
) maar ging wel goed

alleen soms beetje mongool.. en altijd onder de schijt

..en daarna naar amsterdam heb hele mooie nieuwe kleren:)..ben net thuis dus ben wel een beetje moe:P..morgen weer naar de manege:D..misschien wel weer op bartje rijden want dat ging laatst vrij goed had maar 3 keer stil gestaan en was er zelfs paar keer vandoor gegaan:P..duss was wel leuk dat beesie had echt te veel energie..
..maari k ga slapen nu doeidoei iedereeen:D.. 
Iedereen gaat springen hahaha. Sandra was zelfs overboekt. 
hihi hij is al even groot als giedje!!
Kels en Gayle en Anita ginge ook mee
daarvoor nog even Favorietje gereden (wooo pakt vast aan rechts
) en giedje.. daarna zoude ik en kels gaan springe (ik op skrib kels op partner) en toen ging skrib weer es steigere dus ik geef em een knal en hij geeft toch een bok!!
toen zat ik op me kont...
maarja daarna nog wel ff gerede en nu blijft kelsey bij me pitte
(lol
) hihi..

..echt k u t.. maar ehmm steff is manii echt al zo groot als goed..haha heeft ie snel gedaan..
..man verveel me nu echt dodleijk this echt heeeel saai op msn..
.. 

het is gewoon een dikke banketstaaf
ahahahaha naja soms als hij een maand nii heft gespronge ofzo is hij wel vet heet!!
hij is nu 9 maanden en is al 1.47 en een gemiddeld KWPN veulen is bij 9 maanden 1.42
OHOHHH!! hij wordt dus waarschijnlijk MEGAAAA groot:P