duin manege van poelenburgh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:49

mooi dat het leuk was op leo ik weet het niet heb er nog nooit opgezeten

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 19:53

hahh dankje....

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:03

morgen weer lekker terug en dan me paardje weer rijden die heeft vandaag mooi op het land gestaan

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:24

hee mensjes maaik GEWELDIGG over GJ hahahahahah
kGa morgen lekker naar het strand met Gayle, die gaat op Barrie en ik dan op gied en mick op Rodrigo (whaahhaha stuiitere!!! )

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 10:19

haha mooi he dat cadeau.. ik wil binnenkort ook naar het strand met die van mij... eerst hem even goed bos mak maken en daarna een poging doen op het strand.. Of hij is heel braaf of hij is knettergek

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 10:26

in het bos zal hij wel springerig zijn denk ik .. mijn mening.. Anike (hier op bokt) en ik dan.. zijn denk 2 weken terug naar t strand geweest met onze paarden.. die waren er nog nooit geweest, en je weet hoe mellenie is denk met rijden enzo.. die kan dan nog best pittig enzo zijn .. Maar op t strand was ze dan ook zo ze was erg snel en stuiterde wel een beetje, maar toen ze terug kwam was ze bek af.. toen was ze voor t eerst echt moe! maar ze zat daarna ook weer wat beter in dr vel leek wel.. Misschien is het inderdaad nog niet zo gek om met m naar t strand te gaan.. en mijnes was misschien maar 3x in het bos geweest die was ook braaf maar ik heb gewoon een goedzak ..

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 10:44

in het bos op school was hij erg braaf... ben alleen bang voor een explosie op het strand... Denk alleen dat hij dat eerste stukje naar de weg overgaan met al die boomwortels best wel spannend gaat vinden... Maar als die van jullie ook braaf zijn wil ik best een keer mee op een dinsdag.. Ga ik eerst ff half uurtje longeren dat ie zijn ei kwijt kan dan ff erop op de manege en daarna naar het bos, conditie heeft ie genoeg, maar weet ik zkr dat hij niet erg explodeerd

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:01

hihi ik ga meestal alleen of met gayle (die gaat dan op bar) want met barrie erbij is gied vet braaf, maar met andere paarden echt is het net een stuiterballetje echt dan springtie overal van op enzo maar nadat ik in t bos ben geweest is giedje wel weer wat meer ontspanne vind ik.. dus goed is het zeker wel

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:51

jah idd, vinden ze fijn, is weer eens wat anders dan eeuwig in die saaie bak aan het werk, maar goed ik zal eens gaan anders kom ik nooit weg en heb ik straks geen vrije bak meer om in te rijden. Moet nog een paar boodschappies halen en dan ga ik weer richting schoorl...

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 18:48

heeY:D..

bOnnY vond je het leuk op leo rijden:)..leuke roze homo is het heh:D..haha helemaal top staat het..ging vandaag op bartje rijden..echt wat een droppie hij heeft 3 x stil gestaan en toen heeft ie verder egt super gelopen:D..wow man moest miss ambition ff een half uur stappen onder het zadel moest van caro ff 2 seconde draven whahah dat ding springen joh helemaal geweldig....morge naar amsterdam lekker shoppe:D..en donderdag weer naar de paardjes:)..OJtj weer doen:D..

Rytm

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:19

Wij waren vandaag ook naar buiten met Mis en Kubayli, ze waren wel braaf. We zijn nog toen we bijna terug waren naar Duinvermaak doorgereden en via de weg terug, ging ook goed!! Ze vonden alleen de kids op de glijbaan een beetje eng.

Pff Naoom was blij dat je Miss A. had gestapt , ze hadden het aan mij gevraagd maar had dr echt geen zin in.

Nou.. k ben moe.. ben bij Charlot. Ga nu naar huis, doei!

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:54

haha wij gaan een andere keer hebben vandaag gespronge.. vond het te koud.. ging wel vet giedje was hyper!! Had ook nog ff met Skribble gespronge elke keer al houd jj halt en gaat weer naar vore ging hij steigere en bokken echt een mongool (k rij skrib nu elke dinsdag en als kelsey weg is ) maar ging wel goed

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 10:46

Haha, wij wouden ook nog doorrijden naar t strand maar ik durfde het toch niet aan met Mis. Ik weet niet wat ie doet als hij heel erg blij wordt. En dan iemand anders erop.. nee dank je.

Hihi, Skrib is echt grappig volgens mij hahaha.. maf beest.

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 11:28

idd :d hij is wel leuk hoor alleen soms beetje mongool.. en altijd onder de schijt

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 11:51

Ben ik ff blij dat Vladimir zwart is. Die kan dr ook wat van maar dat zie je niet zo erg.

Anike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 15:55

Zwart zie je ook veel op hoor maaik..
Kijk maar eens goed als ze lekker hebben gelegen in stal... of als je ze los heb gedaan...

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 21:10

@ maaik..idd ja ik ging op miss .a nou echt dat doe ik ook nooit meer man dat ding kan lkkr springe hahah dacht ga even rondje draven nou mooi niet dus rondjes draaien en springen hahah..vandaag op paard van me nicht gereden relmondo:D..echt helemaal top is dat ding 1.86 meter..het was echt nou groot paard waar ga je met dat kleine meisje heen:D..maar hij is super te rijden duss....en daarna naar amsterdam heb hele mooie nieuwe kleren:)..ben net thuis dus ben wel een beetje moe:P..morgen weer naar de manege:D..misschien wel weer op bartje rijden want dat ging laatst vrij goed had maar 3 keer stil gestaan en was er zelfs paar keer vandoor gegaan:P..duss was wel leuk dat beesie had echt te veel energie....maari k ga slapen nu doeidoei iedereeen:D..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 09:45

Mja Miss A. was gewoon vrolijk denk ik..

Pff vandaag is echt een springdag. Iedereen gaat springen hahaha. Sandra was zelfs overboekt.
Naja ik heb dr wel zin in..

@ Anike: Jaaaaa dat je het op zwart ziet weet ik wel, moet je Vladimir 's morgens maar eens goed bekijken, ik weet niet HOE hij het doet maar hij doet het.

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 18:28

ja joh was wel leuk iedereen wou springen:P..OJ ging ook springen met sandra hij was zeik en zeik nat!!..ik ging nog ff op hem stappen:D..morgen bartje rijden:)..vette zin in:P..zoon poepie is dat en morgen ook weer op OJ rijden:D..

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:44

vandaag naar me vuelentje geweest hihi hij is al even groot als giedje!! Kels en Gayle en Anita ginge ook mee daarvoor nog even Favorietje gereden (wooo pakt vast aan rechts ) en giedje.. daarna zoude ik en kels gaan springe (ik op skrib kels op partner) en toen ging skrib weer es steigere dus ik geef em een knal en hij geeft toch een bok!! toen zat ik op me kont... maarja daarna nog wel ff gerede en nu blijft kelsey bij me pitte (lol ) hihi..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:02

Whahaheee Stef.. Jaa Mani was wel schattig! Vond de foto's iig erg leuk!

Pff..Mister ging vanmorgen lekker uit zn plaat, steigeren..steigeren en steigeren. Maar daarna ging ie wel lekker.

En Kubayli ging ook GOED met springen.
Hij heeft dr weer helemaal zin in, ben ik wel blij mee. Hij heeft een nieuw bitje en nieuwe teugels gehad vandaag.

En Olivia ging ook lekker in de les, maar wel moeilijk haha.

Enn morgen ga ik lekker saampjes met Anoek rijden. Noek op Dalyan en ik op Otje denk ik.
En dan nog Kub en Mis doen.. pff.. en dan is de vakantie alweer bijna afgelopen.

_Naomii_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 21:14

jaa idd vakantie bijna om....echt k u t.. maar ehmm steff is manii echt al zo groot als goed..haha heeft ie snel gedaan....man verveel me nu echt dodleijk this echt heeeel saai op msn....

Anike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:28

Zagen jullie mij ff gaan met mel..
Haha!! Dat gaat wat worden zondag...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 22:27

Haha.. het is net alsof ze zo heet wordt dat ze geen stap meer kan verzetten.

Kub wordt ook heet maar niet zo erg als de jouwe, gewoon lekker heet zeg maar.

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 11:12

haha giedje helemaal niet heet het is gewoon een dikke banketstaaf ahahahaha naja soms als hij een maand nii heft gespronge ofzo is hij wel vet heet!!
Jaaaa maantje is echt al net zo groot als gied hij is nu 9 maanden en is al 1.47 en een gemiddeld KWPN veulen is bij 9 maanden 1.42 OHOHHH!! hij wordt dus waarschijnlijk MEGAAAA groot:P